Hoi Meiden,
Ik zit met een dilemma en ben benieuwd naar jullie meningen.
Jack is sinds enige tijd ingeschreven voor een peuterspeelzaal hier in de gemeente. De plaats waar wij wonen bestaat uit 2 dorpen en meerdere psz-en. In het dorp waar wij wonen is 1 psz, daar stond hij voor de ochtendgroep ingeschreven. Nu heb ik vandaag te horen gekregen dat hij pas in juni 2010 aan de beurt gaat komen om te spelen, terwijl hij volgende maand 2 jaar wordt. Dan zou hij dus dik 2,5 zijn eer hij naar de psz gaat, ik vind dit eigenlijk heel laat.
Op de psz-en in het andere dorp ( mx 2 km) is wel eerder plek voor hem, zelfs al vanaf zijn 2e verjaardag. Maar ja, de psz bij ons in het dorp is slechts 100 meter lopen…
Enne, ik zat ook te denken aan de overstap naar basisschool; als hij in het andere dorp naar psz gaat dan kent hij niemand als hij op zijn 4de naar de basisschool hier in het dorp gaat!!
Wat zouden jullie doen? Wachten tot juni ( dat is het meest positieve scenario, mss duurt het nog wel langer en met de zomervakantie voor de deur zie ik dat ook nog wel gebeuren) of overwegen om naar een andere psz te gaan?
Bedankt!!!
Groetjes van Christa