Peuterdansen ingeschreven

Morgan heeft elke vrijdag op het kdv peuterdansen, maar omdat haar dagen nu gewisseld zijn, maandag ipv vrijdag geen dansen meer. Ik vond dat zo sneu dat ik ben gaan googelen en in de stad is op zaterdag peuterdansen. Eigenlijk pas vanaf 3 jaar, maar omdat ze als vanaf 2 jaar dansen heeft mag ze volgende week komen proefdansen en als ze het wat vind dan mag ze elke week gaan dansen.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 23 Apr 2011 13:18:59

oooh wat super gaaf! echt heel erg leuk Michele! ik ben benieuwd hoe ze het daar vind!

Ja ik ook, en ik sprak net me ma, als ze het leuk vind en ze mag komen dan gaat zij het betalen. Ze vind het ook leuk om dat voor Morgan te doen en omdat we natuurlijk niet helemaal weten hoe we na deze maand zitten wil ze dat graag doen. Plus wij vinden dat bewegen beide belangrijk.

Groetjes,

Michèle

Gaaf! Hier in de wijk was ook een cursus en het leek me leuk voor Eef omdat die enorm graag danst. helaas was het op maandagochtend en dan werk ik…Ik hoop dat er nog een keer een andere cursus start, want het is echt heel leuk! Ook echt iets voor Morgan ja: dansen en zingen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

wat gaaf!!! echt leuk!! Volgens mij doen ze dit niet op ons kdv, en ook niet in de buurt!! Maar goed, wij doen al aan peutergym, vind bo geweldig en ik vind de beweging belangrijk!!! Maar echt gaaf hoor, dan kan Morgan Bo vast en zeker wel wat dans moves leren op onze date!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

ja echt heel gaaf en ik werd een beetje geeinspireerd door jouw topic, en was benieuwd watw hier allemaal te doen was.
en ja we zijn dan toch op peuterzwemmen uitgekomen
hij mag zoiezo op abc les als hij 6 is maar we konden hem er vanaf 4 al opzetten voor de voorafjes aan diploma’s zeg maar.
maar toch wordt het dan maar peuterzwemmen. ook leuk!

@ Woezel dat wordt een complete act volgende week hoor Heb je trouwens nog gemaild

@ Inge maakt op zich niet uit wat een kindje doet als ze maar bewegen. Dus maar peuterzwemmen bestaat niet. Ik heb ook altijd met Morgan gezwommen tot ze 1.5 jaar was. Toen werden de lessen vroeger en gezien ik naar de andere kant van den haag moest sjouwen ben ik daar toen mee gestopt.

@ Rainbow. De eerste die ik vond was oom woensdagochtend en deze is woensdag- en zaterdagochtend en kwa afstand beter te doen dan dat zwemmen toen.

Groetjes,

Michèle

[quote]
@ Woezel dat wordt een complete act volgende week hoor Heb je trouwens nog gemaild

ja klopt, heb alleen nog geen tijd gehad om te reageren! Maar we hebben er in iede rgeval wel heel veel zin in!! Heb net nog gekeen en ze zijn open! liefs woezel

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/vcO7p1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - woezel op 16 Apr 2011 19:46:00

Wat leuk zeg, ik ben benieuwd! Videootje maken!

Groetjes,
M

@Michele: hoe bedoel je peuter zwemmen bestaat niet? dat bestaat hier toch wel?

@ Woezel ben je weer druk… Enne wij hebben er ook zin in hoor.

@ Inge jij zegt het is maar peuterzwemmen geworden alsof dat niet goed genoeg is. vandaar dat ik zeg maar peuterzwemmen bestaat niet.

Groetjes,

Michèle

@Michele: haha ik zal wel blond zijn maar ik snap hem nog steeds niet.
en nee je interpreteert het verkeerd, ik doelde op dat we anders konden wachten tot hij 4 was en dat het dan toch maar peuterzwemmen is geworden, niet dat het niet goed genoeg is maar juist omdat we eerder met m willen beginnen met zwemmen. snapje?
maargoed ik snap nog steeds nie twat jij bedoelde met dat het dan niet bestaat

Gewijzigd door - MamavanRico op 16 Apr 2011 21:08:57

@michele, nou druk met leuke dingen waardoor ik het eigenlijk was vergeten om gelijk te reageren
Ik had je mail gelezen, en ik dacht, oh daar ga ik strak even op reageren, en dat is er bij in geschoten door moeheid van de nachtdienst (en er vroeg in liggen) vrijdag groten deels niet thuis geweest en vandaag idem. Ik heben dagen (weken) dat ik gelijk terug mail, omdat ikd an ook alle tijd en rust heb, en soms heb ik momenten dat ik zo druk ben (ook al zijn het leuke dingen) dat mijn geheugen een zeef is!!

liefs woezel

@ Inge laat maar meid

@ Woezel het is goed gekomen nu

Groetjes,

Michèle

@Michele: hm oke maar snapte je mij nu wel dan?

Leuk!!
Ik heb zelf 10 jaar gedanst, en ben sinds kort weer bezig
Nu hebben ze daar ook peuterbeweging, is een soort combinatie tussen dans en gym, echt heel leuk.
Maarja… het is op vrijdagmiddag, en ik heb elke week een ander rooster, dus dat gaat niet (buiten het feit dat het waarschijnlijk te duur is).
Wel jammer, want het had me wel heel leuk geleken!

Ben benieuwd wat Morgan ervan vond!
Liefs, Anne

@ Inge ja ik snap je.

@ Anne, die bij ons kost 20 euro per maand dus dat is wel op te brengen, maar ja das in den haag. En ik heb zelf ook altijd gedanst. Klassiek, jazz en show ballet maar door mijn knie heb ik moeten stoppen helaas.

Groetjes,

Michèle

ohw michele daar kan ik over meepraten,
ook ik moest stoppen met dansen vanwege mijn knie, ik deed street en showdance.
ik kon naar de selectie en tijdens die selectie of je werd uitgekozen of niet ging ik door mijn knie en het werd nooit meer veel beter. ik baalde gruwelijk.

bij mij scheurde mijn meniscus af dus ik moest stoppen met dansen en turnen. Oh wat heb ik gehuild zeg.

Groetjes,

Michèle

jeeee ja dat snap ik helemaal… ik heb me ook maaanden zo rot gevoeld en nog steeds baal ik want dat was de enigste sport die ik echt wel goed kon zeg maar…
bij mij wass er toen nog steeds niet duidelijk wat er was met mijn knie maar de reumatoloog denkt dat het er toen al in zat bij mij.