Peuterdansen ingeschreven

Balen zeg, allebei!
Ik ben gestopt toen ik zwanger was, maar werd nu gevraagd weer mee te doen aan een voorstelling, en daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen

Wat jullie zeggen, heerlijk om even alles van je af te dansen!

@Michèle: Ik vind 20 euro per maand eigenlijk nog best veel…
Bij ons is het 40 euro per half jaar.
Liefs, Anne

@anne; wat betalen ze bij jullie dan bij het knuffel zwemmen (baby-peuterzwemles)
wij moeten dan 33 per mnd betalen

Inge, dat betaal je hier per keer.
10x voor 48 euro, en dat is dus bijna 2,5 maand.
Dit is in het zwembad om de hoek bij ons.

Liefs, Anne

huh? 33 per KEER maar voor 10 keer 48 euro dat snap ik even niet…

@ Anne ja oke het zal denk ik altijd goedkoper kunnen maar dit vind ik op zich een schappelijke prijs.

Enne ik zou ook wel weer willen dansen maar ik vertrouw mijn knie echt niet meer. De laatste keer dat ik een sprintje trok eindigde ik 8 weken met mijn been omhoog

Groetjes,

Michèle

ja dat is echt zuur Michele.
ja ook ik zie mijn droom niet echt meer uitkomen met mijn verrotte lichamelijke toestand ach ik maak er maar een lolletje van ook al is het totaal niet grappig.

Inge, jij zei dat je 33 euro per maand betaald, dat is voor 4/5 keer (bij 1x in de week zwemmen).

Maar bij ons betaal je per keer, en voor 10x betaal je 48 euro, daar doe je omgeveer 2,5 maand mee.

Liefs, Anne

@ Inge ach er zijn nog genoeg dingen die ik wel kan en daar kijk ik dan maar naar ipv te kijken wat ik niet meer kan. En ik hoop alleen maar dat morgan het lichamelijk gestel van der vader heeft.

Groetjes,

Michèle

@Anne: oohw haha ik dacht je betaald 33 per keer bij jullie even miscommunicatie

@Michele: ja dat is ook zo maar het punt is dat jij dingen al geaccepteerd hebt denk ik en ik nog niet omdat het nog te vers is dat ik bepaalde dingen niet meer kan.

Ja ik was natuurlijk 11 jaar toen dat gebeurde en ik ben nu 31 dus ik heb al 20 jaar dit euvel zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Wat leuk dat ze toch mag komen, ondanks dat ze nog geen 2 jaar is. Ze zal het vast erg leuk gaan vinden.

Groetjes,
Sandra

Ik hoop het Sandra, want als ze niet meedoet of zo mag ik haar nog niet inschrijven. Ik denk dat ik ook al een les eerder ga zodat ze kan zien wat die kindjes daar doen en dat dat het ijs al een beetje breekt anders heb je kans dat ze alleen maar op mijn schoot wil en dan gaat het feest niet door.

Groetjes,

Michèle

ohw ik begreep je verkeerd ik doelde meer op dat ik toen idd wat aan mijn knie had maar toen niet wist dat dat wellicht het begin was van wat ik nu heb zeg maar… want ik was ook nog best jong toen

Mamma moest meedansen, maar ze deed het verder heel goed. Ze moest even inkomen en de bekende kat uit de boom kijken maar toen ze eenmaal door was gingen de heupen, de schouders en de handen los en het dak eraf. Ik heb haar net ingeschreven. Ze heeft al een balletpakje en dansschoentjes gekregen en ze voelde zich zo mooi. Ze zei heel zachtjes benne prinses he mamma. Ook de juf vond dat ze het heel goed deed dus volgende week weer en daar kijkt ze nu al naar uit.

Groetjes,

Michèle

Wat leuk. Schattig ook, ‘benne prinses hè’. Lief! Ik hoop dat ze het leuk blijft vinden, vast wel.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik ook mriek en zo niet dan is ze er ook zo weer vanaf maar voor nu was het geweldig

Groetjes,

Michèle

wat leuk!! Ze is zeker nu de kleinste?
Schattig dat ze zegt dat ze een prinsesje is, daar zeg je geen nee tegen natuurlijk

Hier is op vrijdagochtend altijd peutergym maar dan moet ik helaas altijd werken

Veel plezier!!

liefs Shirley

aaah wat fijn dat het zo leuk was voor dr, en wat lief dat ze dat zo zegt, benne princes haha echt kei aandoenlijk die kleine lieve morgan! echt heel erg lief daar smelt je als mama toch van?!
leuk michele ook dat je mee danste echt gaaf! veel plezier volgende week!

@ Suszje ze is niet de kleinste maar wel de jongste inderdaad. Maar ze vind het heel mooi. Zo meteen even de pakje in de was moffelen want als ze het weer ziet moet het weer aan

@ Inge het is echt een klein mutsje dan

Groetjes,

Michèle

haha ja dat geloof ik meteen. liever dan dat ze dat zegt dan dat ze zegt wat rico net zei tegen mij: MAMA EN HIKO HEBBE EEN DIKKE BUIK
?!?!