Peuter/kinderbed

Hoi allemaal,

Ik ben zo langzamerhand aan het rondneuzen voor een peuter of kinderbed voor Nick. Heb wel diverse bedjes gezien maar ik zou graag tips hebben van diegene die al een bedje hebben aangeschaft voor hun kleine. Welke (peuter of kinder), waar je op moet letten en misschien tips voor verkooppunten. Ik heb zelf al bij bijv. Beter bed en Ikea gekeken en wat sites maar misschien hebben jullie nog andere ideeen!

Hoor (of zie) het graag. Ik denk dat ik Nick met zijn 2e verjaardag in een gewoon bedje wil laten gaan slapen.

Groetjes Bianca

Jij durft

Wij hopen met de 2e verjaardag van Jurian ons 2e kindje te krijgen … maar Jurian krijgt mooi een geleend ledikantje tot hij wat groter is… Denk dat de nachten toch al flink gebroken zijn met de kleine baby straks … en wil er 's nachts geen 2 over de vloer hebben…

Tips heb ik helaas niet. Je heb heel veel leuke bedden. Zo vind ik een auto of brandweer bed ook kei leuk … zorg dat het niet te hoog is voor het geval ze eruit vallen. Evt kan je ook van die plankjes (ikea) kopen voor het valgevaar…

Lilypie In verwachting Ticker

Wat leuk dat je een ander bed gaat kopen. Tim slaapt nog prima in zijn ledikant, dus daar laat ik hem voorlopig op liggen. Zijn volgende bed hebben we wel al op zolder liggen. We konden een autobed van de buren overnemen, echt heel erg leuk.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Leuk hoor!

Ik zou ook kiezen voor een auto bed ofzo denk ik.
Ik zag toevallig een bed op het internet wat ik ook super leuk vond.

Het is een vrij normaal bed maar wat ze met de kleuren gedaan hebben vond ik erg leuk. Kun je zelf dus ook doen met een ander bed.

Hier is de link ( http://www.kinderwebwinkel.nl/baby-kids-kinderbed-planet-p-1320.html)

Groetjes
Margot

vic lag met 1.5 jaar al in een peuterautobed
http://www.ikkeben.nl/ShowDetail.asp?NewsId=1400

lexje lag daar met 1.5 jaar ook al in en word zondag 3 en is er alweer uit. slaapt nu in een gewoon bed

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Noah lag ook NET voordat ie 2 werd in een meegroeibed… hij vindt het geweldig, en kan sochtens ipv huilen omdat ie uit bed wil, lekker spelen!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Margot: dit bed heb ik ook gezien en vond ik ook leuk! handig ook met die hogere zijkanten. maaaar…

Kim: dit vind ik echt een superbed!!! Ik heb wel eens zo’n autobed gezien. Volgens mij wel erg prijzig. En als ze er met 3 jaar al uitgegroeid zijn vind ik het wel jammer. Had gehoopt dat deze wat langer mee zouden gaan… en Nick is zo gek op auto’s!

Ik ben alleen nog aan het rondneuzen hoor maar ik wil er wel 1 hebben voor zijn 2e verjaardag. Wil het zo graag proberen. Misschien doe ik het ook wel eerder. Het lijkt me inderdaad zoals Melanie zegt, leuk dat hij op zijn kamertje rond kan spelen smorgens. Maar ja, ik blijf zo’n persoontje die het veranderen ook weer erg spannend vind (net als toen de box eruit ging)

Ik ben er nog niet uit. Het autobed vind ik helemaal super maar ergens ook weer onpraktisch en jammer als ze er na een jaar alweer uit kunnen.
Foto’s van kinderkamers zijn erg welkom !!!

Groetjes Bianca

Marijn sliep net voor dat hij anderhalf was in een groot bed dus geen junior bed. Dit ging zonder problemen en dus geen dubbele slapeloze nachten omdat bij toen ook de tweede kwam.
Wij hebben voor een groot bed gekozen omdat je dan maar een keer hoeft aan te schaffen. Het is een stoer bed en de kamer hebben we leuk aangekleed dus niet voor een autobed gekozen ofzo. We hebben bij de Ikea 2 bedhekjes gekocht (lekker goedkoop) zodat Marijn er niet uit kon vallen. Nu hebbn we er nog maar 1 hekje voor zodat hij er zelf uit kan. Hij komt er zelden zelf uit meestal speelt hij in bed.
Bij BETER BED schijnen ze een serie te hebben die je later weer uit kunt bouwen tot een half hoog slaper of hoog slaper waar je weer vanalles onder kunt zetten zoals bureau of kast
http://www.beterbed.nl/upload/doc/Programma%20Flexworld.pdf
Dit willen wij straks ook voor Dion omdat hij een klein kamertje heeft.

Dat dillema hebben wij ook… wil nl ook wel een stoere jongenskamer … maar zo zonde om een dure autobed te kopen voor 1 jaartje…

Wij hebben deze kamer voor Marijn gekocht.
http://www.babyzaak-online.nl/shop/Pepper-junior-c-342.
Het is een rubust kamertjes waar ze jaaaaaaaaaaaren mee kunnen doen, niet zo’n happie wappie kamertje. En door de stoere kleur is het echte jongens kamer geworden. Maar als je het met echte meidenkleuren aankleed is het ook echt een meisjes kamerset.

Ik krijg een hele rits met verschillende opties… maar zie niet echt de kamer … of ligt dat aan mij?

Ligt niet aan jou mini-boy want ik krijg het ook

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

knap hoor!
ik zat eerst te denken: rico leg ik gewoon in een kinderbed meteen.
maar toen dacht ik weer: nee want voor peuters heb je zulke leuke bedjes! en die verkoop ik daarna wel weer op marktplaats ofzo.
maar TOEN dacht ik weer hahahahhaa jaaahaa het ging goed hiero
Je hebt ook auto bedjes in eenn 90 bij 180 bed. dus in feite is dat gewoon een tiener bedje toch.
maargoed moet je is op auto bedden zoeken op internet
dat vind ik erg leuke bedjes!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hylke is laatst van het ledikant overgegaan naar een groot bed. (Ikea type Kura)
En dat gaat vanaf de eerste nacht al prima.

Waren we trouwens niet bang voor, vorige zomervakantie lag
hij ook regelmatig in grote bedden, gewoon bij gebrek aan wat anders
in de overnachtingen.

Hij blijft netjes in z’n bed zitten roepen als hij wakker is.

Wat betreft autobedden (en andere leuke constructies)…

• Koop een gewoon kaal bed.
  • Haal wat planken/plaatmateriaal (bijvoorbeeld MDF) bij de bouwmarkt.
  • Zoek iemand die met een decoupeerzaag overweg kan,
  • verzin wat je van het bed wilt maken,
  • maak het

Paar potjes verf om alles leuke kleurtjes te geven,
en klaar ben je.

M.

Wij hebben de kleine vanaf 1,5 in het grote bed gelegd, omdat een ledikant voor haar echt te gevaarlijk werd (er uit klimmen) Het is een twijfelaar (dus 1,5 persoons) en het bed heeft zijschotten bij het hoofdeinden. Ze heeft daar nog een muskieten net om heen, wij hebben het zelf laten maken en ze gaat er ook zelf in en uit terwijl het best hoog is, ze is er nooit uit gevallen of iets. Met dit bed kan ze doen tot ze volwassen is! Dus wij vinden het wel prima zo!

Pranger: Ook dit bed vind ik erg leuk. Heb ik ook naar gekeken.Maar ik vind het zo hoog. Valt Marijn er niet uit zo?? Lijkt me gevaarlijk of valt het wel mee met de hoogte?

Michelle: oh, maar als er ook autobedden zijn van 90x180 dan ga ik daar toch ook even naar kijken. Blijf het de leukste vinden! Een matras hebben we nog wel

Ik lees dat er al meerdere kindjes zelfs al voor de 2 jarige leeftijd in een groot bed lagen. Ik ga nu echt actief zoeken!! Het ledikantje hou ik toch nog op de achtergrond mocht het echt niet goed gaan dus waarom niet proberen he!

Groetjes Bianca

Wij willen Minke ook zo rond haar tweede verjaardag naar een gewoon bedje doen, alleen ben ik zo bang dat ze er dan steeds uitkomt! Hoe is dit bij andere kindjes?? Ik heb geen zin in een ronddwalend peutertje .

Lilypie First Birthday tickers

Jada komt er nooit uit als ik haar op bed leg, heeft wel een tijdje geduurt, alleen als ze moet plassen komt ze er uit, maar dat mag en nachts rond uur of 4, dan komt ze de laatste 2 uurtjes bij papa en mama liggen en dat mag ook! nee in het begin zal ze je wel testen, maar gewoon volhouden wat kan wel en wat niet, dat zijn jou regels!

Heb eens op internet gekeken naar een autobed. Het bobo autobed (rode) is ook erg leuk. Er zit een bodem en matras bij (alleen 70*140) Weet niet hoe lang kindjes hier in kunnen liggen.
Heeft iemand toevallig zo’n bedje (of gehad) en weet dit??

Groetjes Bianca

quote:
Wij willen Minke ook zo rond haar tweede verjaardag naar een gewoon bedje doen, alleen ben ik zo bang dat ze er dan steeds uitkomt! Hoe is dit bij andere kindjes?? Ik heb geen zin in een ronddwalend peutertje .

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/KuQfp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>

Hylke blijft keurig liggen, of gaat in bed zitten,
en begint dan heeeel hard te roepen:
“Hylke kláár slapen, Hylke uit bed! Pápá kom je?” … repeat …
Hij kan de kamerdeuren wel zelf open maken. Dus we zullen hem vast
wel een keer ergens anders tegenkomen.

M.