Peuter/kinderbed

@Benick
Het bed van Marijn bedoel je neem ik aan. Dit bed heeft een normale hoogte net als alle 1 persoonsbedden. Ik heb 2 hekjes bij de Ikea gekocht zodat de hele zijwand dicht is.
We hebben nu 1 hekje eraf gehaald zodat hij er zelf uit kan als hij dat wil. Moet zeggen dat hij er zelden uitgaat alleen als hij overdag niet kan slapen wil hij er na anderhalf uur op bed gespeeld te hebben er nog wel eens uitgaan. Ach en geef hem eens ongelijk zou ik ook doen.
We hebben er ook gelijk een bureau bij besteld omdat als je later er eentje nodig bent je nooit dezelfde kleur erbij kan vinden. Dan is wit weer een kleur waar je veel mee kan.

Jony ligt nu ook sinds ongeveer maart in haar peuterbedje… ze in dec 2 geworden.
Was het ledikantje zo zat hij is van ijzer en als ik snachts bij haar moest zijn kreeg ik dat koude materiaal tegen mijn buik… bibberss… nou ja dat was een van de redenen.
Jony is 1x uit haar bed gegaan slaapzak (die ze achterstevoren aanheeft) half open… en daar stapte ze wijdbeens door de kamer slaaptzak half open tussen de benen… Kast wagenwijd open stond ze ervoor te neuzen grote praatjes.
Het was wel een grappig gezicht… Maar ben even heel boos geweest. Sindsdien geen wandelende Jony meer boven!

Vindt overigens wel dat die kleine uk van zo’n bed een grote wijze uk wordt.
Een voordeeltje is dat je heerlijk bij je ukkiej in bed kan kruipen…

quote:
Hylke is laatst van het ledikant overgegaan naar een groot bed. (Ikea type Kura) En dat gaat vanaf de eerste nacht al prima.

Dat is een keerbaarbed zag ik op de site… ook leuk ideaal… Heb je geen last van die plank als het bed laag is?

Lilypie In verwachting Ticker