Pesten (VERVOLG)

Mriek, wil je van medelijden medeleven maken?
anders voel ik me zo zielig
Wij Hebben verder met niemand problemen hoor, maar voor dat arme meisje vinden wij het zo erg…
enne wij wonen hier niet heel lang meer, zijn op zoek naar een andere woning in een andere wijk. en anders in een andere straat.
het zijn gelukkig maar kinderen.(en daar bedoel ik mee dat het niet zo is dat je je hier bedreigd moet voelen als volwassene) je hebt ook genoeg wijken hier waar volwassenen zo zijn (en daar woon ik niet…gelukkig!)
Maargoed voor dat meisje maakt het juist alleen maar erger dat het kinderen zijn…leeftijdsgenootjes.

Gewijzigd door - MamavanRico op 09 Jun 2010 21:46:58

Wat jij wil. Ik leef met jullie mee.

Maar ik zou het dus écht niet trekken hè. Ben onwijs gevoelig voor m’n omgeving en als dat onrustig of onveilig is dan krijg ik echt stress. Dus geen gedoe zoals bij jullie voor mij graag, dan kan je me opvegen.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Maar dat is het hem nou juist, het zijn kinderen, waarom zou IK me dan niet veilig voelen? Dit is de eerste keer ook dat ik dit hier zo mee maak moet ik zeggen.
Dit was eerst nooit zo, niet op deze manier.
Ik ben ook heel gevoelig (dat weet je) ik trek het niet als ik me niet veilig voel ergens. Maar gelukkig zijn de volwassenen hier allemaal erg tof. zover ik ze ken dan.
Verder nooit pesterijen in de buurt… alleen dan tegen dat meisje.
is gewoon sneu en het moet gewoon ophouden. en ik hoop dat we pas een andere woning krijgen als dat is opgelost. want ze voelt zich veilig en prettig bij ons in de buurt. zou dat niet graag wegnemen

Jeetje zeg, wat enorm sneu voor dat meisje. Die kinderen hitsen elkaar ook op en alles, maar dit soort dingen kunnen ineens erg uit de hand lopen en het gepeste meisje is nu al voor het leven getekend.

Maar wat een asocialen, zeg! En dat die ouders van die pestkoppen niet ingrijpen, ik zou mijn kind NOOIT toestaan zulke taal uit te slaan. Die kinderen krijgen van huis uit natuurlijk helemaal geen normen en waarden mee, anders doen ze niet zo. Eigenlijk is het voor hen ook zielig dat ze het idee hebben zich zo te moeten gedragen om zichzelf beter te voelen ofzo. Het is gewoon een heel scheve situatie, waar niemand beter van wordt. Ik hoop dat er snel wat hulp van buitenaf bij komt, voordat de boel nog verder escaleert!

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

nee je hebt groot gelijk, ik zou het ook niet pikken, ik zou rico bij zn haren naar buiten slepen naar dat kindje toe om zn excuses aan te bieden en te zweren nooit meer zoiets te doen.
alhoewel wij beide absoluut nooit gepest hebben altijd de gepeste verdedigd… geven wij hem dat ook mee.
ik hoop ook dat het snel stopt… de arme ziel. ze verdient dit echt niet, als ze nou zelf begonnen was… maar ze is echt een schat van een meid

zou je het niet kunnen opnemen desnoods met een mobieltje dat je dan hard bewijs hebt voor zowel de jeugdzorg als de politie want het is duidelijk dat ze zich koest houden als er bepaalde mensen aanwezig zijn

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

die kinderen hebben geen opvoeding gehad .
ik kan nog meer vertellen maar dit is een open internet .
dus doe ik het niet

groetjes marielle mama van tanja