Graag gedaan, ik hoop dat het pesten snel ophoudt!
Groetjes,
M
ik hoop het ook Mriek…
het erge is dat als er niks gebeurd ik niet weet wat ik doe als ik erbij ben en het gebeurd… wat zou jij doen?
het zijn geen flauwe meiden, die moeder vertelde mij ook dat 1 van die meiden tegen HAAR zei (tegen die moeder van het gepeste meidje dus) : ga me niet kwaad maken want ik ga slaan!
toen zei die moeder dus: kom maar, hier in mn gezicht dan breek ik allebei je armen!
toen was het rotkind stil en zei ze niks meer.
het is toch te gek voor woorden dat je zo al moet praten wil je ze tot een halt roepen??
dus ik vroeg me af wat jij zou doen als jij mij was en je zou erbij staan of toevallig ertegen aan lopen?
Pfoe, moeilijk. Ik weet het niet. Ligt eraan hoe groot de groep pesters is en of ik alleen ben of met Erik. Snap je? Heel eerlijk heb ik echt geen idee. Ik zou graag zeggen dat ik er iets van zou zeggen, maar dat durf ik niet te garanderen.
Groetjes,
M
Weet je wat het ergste is als jij als volwassene dat kind zelf een paar pestklappen verkoopt dan ben jij de gebeten hond, maar ze zou er waarschijnlijk wel een stuk van opknappen.
Groetjes,
Michèle
vorig jaar werd er iemand voor mijn deur neergestoken,en de dag erna kreeg iemand een riek in zijn hoofd.toen vond ik het tijd om te verhuizen.sinds december wonen we in mierlo,en het is hier heerlijk rustig,geen geluidsoverlast meer,jamaica wordt niet meer gepest,enz.
ik denk dat ik wel weet wat ik zou doen als ik erbij zou staan,maar dat kan ik beter niet zeggen…
@Mriek: idd dat is ook waar ik mee zit, 9 van de 10x heb ik rico bij…
@Michele: haha dat hebi k ook gedacht, gewoon een rotklap verkopen… maar goed ik sla geen kinderen, hoe lastig ze ook zijn. ze zijn dan al wel geen kleuters meer maar ze blijven minderjarig.
maar wat je zegt, het zou vast helpen… maar toch doe ik het niet
heb vandaag wel 2 van die grietjes terug "gepest"
ze waren aan het “zingen” (zo vals als de neeten) hallelujah op een dialect toontje (met de rollende R omdat datgepeste meisje ook zo praat omdat ze uit arnhem komt) en ik werd er kotsmisselijk van dus ik zo; kun je niet beter zingen?
zij zo: oh ikk kan heel mooi zingen. ik zo: nou doe dan…
ik wacht…
dus zij durfde niet meer ik zo: oh nu durf je ineens geen stoere meid meer te zijn?
zei zo: hoezo?? ik zo: ja je weet donders goed wat ik bedoel.
toen had ze toch best wat lef en begon "te zingen"
vond het nergens naar klinken en onze hond scheet vervolgens het grasveld vol hahaha dus ik zei dat dat genoeg zei over dr stem.
toen ging ze bijna huilend weg.
tja
toen had ze ineens geen lef meer… en ik heb het nog op een echte manier opgelost zoals je doet bij een pestkop die eigenlijk heel zielig en kinderachtig is.
dat is zo gek, tegen haar zijn ze grof en geweldadig en nu moest ze al bijna huilen omdat ik deze opmerking maakte… tja zo zie je maar weer
maargoed dit waren ook 2 meidjes van de groep die meer meelopers zijn van de aso’s eromheen zeg maar…
dus opzich
Oh enne die groep bestaat ongeveer uit 8 meiden en 3 jongens.
soms meer soms minder
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - MamavanRico op 11 May 2010 17:55:46
hahah goeie actie
wie de bal kaatst kan hem terug verwachten
de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag
Even een update:
Inmiddels is de groep uitgebreidt van 6 naar een stuk of 20.
Het is van kwaad tot erger geworden.
Vanmiddag heeft de moeder van het meisje de politie gebeld omdat ze bijna een meisje bij dr haren uit de bus had getrokken (geef haar geen ongelijk).
Vervolgens in het winkelcentrum… kwamen we hen tegen.
De hele horde snertjong erachteraan.
maar ook de wijkagent stond erbij. dus die moeder: nou kom maar ben je nou ook zo stoer?
verder deden ze vrij weinig.
Enfin…
Op de terug weg zagen we hen weer voor hun huis zitten brallen.
Er kwam een nieuwe horde snertjong aan en de ene meute was tegen de nieuwe meute aan het vertellen wat er was gebeurd.
maar dan in sterke verhalen natuurlijk.
en ja hoor het ging weer door.
ze gingen voor de deur van de moeder staan en riepen: Ker HR!! kom dan ik maak je af bladiebladie bla (ook kinderen van het kamp kwamen erbij)
Net ging ik een sigaretje roken op het balkon, waren ze op de deuren aan het mieteren en noem maar op…
enfin heb net de moeder weer gesproken en ze zei datjeugdzorg is ingeschakeld.
ik hoop dat het nu ophoudt… de kinderen weten ervan, de ouders vast ook wel… maar ze gingen gewoon door met K*** H*** roepen etc etc etc etc…
ook met vanalles gooien en op de ramen kloppen en tegen de deur stampen.
hoe ziek kun je zijn!
Ik hoop dat het nu snel is afgelopen want dit gaat echt uit de hand lopen.
Meerdere mensen hier in de buurt kwamen er bij staan en stonden op het punt Hun wat te doen. en dan niet zomaar een woordje wisselen.
gelukkig is er nu niets gebeurd want dan gaan ze zelf voor agentje spelen en dat moeten ze nu niet doen aangezien er nu echt wat staat te gebeuren.
Gewijzigd door - MamavanRico op 09 Jun 2010 16:49:14
trouwens het gekke is dat de aanstichtster zogauw ik erbij kom geen woord uit durft te brengen. tegen iedereen een grote waffel maar tegen mij… noppes.
snap het ook niet.
En ja hoor, ouders geven er blijkbaar geen bal om.
Gaaaan ze weer. (wordt je toch misselijk van??!!
Gewijzigd door - MamavanRico op 09 Jun 2010 18:10:01
Ik heb het al gezegd en ik blijf erbij, het is dat het niet mag maar deze kinderen zouden eens een goed pak rammel moeten krijgen en een disiplinaire cursus. Echt voor sit soort ellende zouden ze de dienstplicht weer in het leven moeten roepen.
Groetjes,
Michèle
ja groot gelijk michele, was het maar zo makkelijk.
enne dienstplicht zijn ze nog iets te jong voor
maar goed moet je nagaan zo jong en dan al zo’n smoel erop hebben… zou graag zien dat ze een pak rammel krijgen… alhoewel dat meisje vorige week straf had gekregen omdat ze had terug geslagen!
komt de arme ziel eindelijk voor zich op, moet ze een week binnenblijven op school. (die andere 2 weken omdat ze begon maar toch)
Ja helaas Inge een school mag geen onderscheid maken. Volgende keer moet ze buiten het schoolplein meppen, maar wel netjes dat ze het deed.
enne als ze zo jong al zo’n smoel open kunnen trekken kunnen ze ook wel naar bootcamp.
Groetjes,
Michèle
oh maar daar hebben zij dadelijk niks meer over te zeggen aangezien de politie jeugdzorg erop gaat zetten.
tja dan hadden ze na 10 waarschuwingen maar in moeten grijpen.
enne een hoop van die moeders hebben geen man// ja elke week een ander
Heb medelijden met jullie daar jullie daar wonen Inge. Ik moet er niet aan denken, zou daar echt niet gelukkig kunnen zijn. Ben blij dat ik in een rustig dorp woon waar dit soort dingen gelukkig niet op die manier gebeuren.
Groetjes,
M