Peer voor mini boy

Jaaaaa, ik heb aan je vraag gedacht Mini Boy! Op ons cb vonden ze dat peer prima is, maar…niet te veel geven en al helemaal oppassen met kindjes die gevoelig zijn. Het is een fruitsoort waar je een beetje mee op moet passen qua allergie, maar dat galverhaal kwam niet bekend voor. Meer zei ze er niet over. Ik denk dus niet dat het kwaad kan met de gal, maar ik zou het niet te vaak geven. Heb je hier iets aan?

Groetjes Rainbow, trotse mama

nou nou wat een eer… mijn naampie in de topic! enne … er waren meer nieuwschierige hahaha… 11x gelezen…

Super rainbow … bedankt dat je het even wilde navragen!! Dan letten we gewoon op dat we het niet elke dag doen… want volgens mij is Jurian er wel gevoelig voor qua darmkrampjes!

Haha hier inderdaad iemand die nieuwsgierig was. Tim krijgt ook af en toe peer en heeft er helemaal geen last van. Gewoon proberen en kijken hoe Jurian er op reageert.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wij geven het ook gewoon. Julia heeft het 1x gehad en toen at ze het niet echt, maar dat was ook het allereerste fruithapje. Nu gaan we het gewoon weer een keer proberen. Gisteren heeft ze voor het eerst een heel potje op (banaan). En een heel potje groente! Goed he! En meteen was de nachtfles er af! Maar nu even afwachten of dat zo blijft…maar ik heb nu wel 2 nachten door kunnen slapen!

Wat heerlijk dat ze heeft doorgeslapen. Ik hoop voor je dat dit zo blijft.

Groetjes,
Sandra

Zijn dat meteen 6 maanden potjes rainbow?? Want dat is zeker netjes hoor. Morgan vond haar visrisotto niet te eten dus vanavond maar iets subtielers nemen kwa smaak

Enne Peer, banaan, appel en mandarijn zijn hier echt favoriet. Kiwi vind ze niks.

Groetjes,

Michèle

Nee hoor, gewoon potjes voor 4 maanden. Héhéhé Michele, niet meteen overdrijven he, dat kind moet nog wennen! Ik vond een heel potje 4 maanden al heeeeel knap! Wij moeten volgende week naar het cb. Ik ben heel benieuwd hoeveel Julia weegt en hoe lang ze is. Gisteren ging ze met papa op de weegschaal en dan zou ze in twee maanden 1,2 kilo zijn gegroeid. Lijkt me veel? Vorige keer klopte er ook geen bal van, toen woog ze opeens veel minder. Ben benieuwd hoeveel jullie meiske is gegroeid!

Oh ja Julia zat nog op 5 flessen he. Ja stom Morgan zit al op vier dus die loosde niks bij het 4 maanden potje. De zes maanden gaat zijn nu ook even in twee keer krijgen hoor Anders gaat het wel heel hard denk ik

En ja ik ben ook benieuwd. Ze zal zeker wel flink aangekomen zijn want ze is nu 2 maanden niet geweest.

Groetjes,

Michèle

wij mogen vrijdag weer naar het ziekenhuis dan maar goed dan weet ik wel hoeveel hij is bijgekomen en gegroeit.
bijgekomen zal hij wel maar gegroeit…vorige maand was hij helemaal niet gegroeit hopelijk nu wel want baart me erge zorgen

en btw rico eet peer als een tierelier hij vind het echt lekker en totaal geen krampjes, dat krijgt ie eerder van banaan…he michele haha

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090220/aQNa.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/zrpfp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 04 Mar 2009 13:17:33

Inge,

Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt omdat hij niet gegroeid is, maar dat is helemaal niet nodig. Mijn vriendin heeft een dochtertje 5 dagen jonger dan Tim en was een paar weken geleden bij het CB. Toen was haar dochtertje dus voor het eerst helemaal niet gegroeid alleen wel aangekomen. Volgens het CB is dit niet iets om je zorgen om te maken. Sommige kindjes zijn zich zo snel aan het ontwikkelen dat de groei even stilstaat. Ja, weet verder ook niet hoe dit kan maar dat werd tegen haar gezegd. Hoop dat je hier misschien iets aan hebt.

Groetjes,
Sandra

Ha ha ha ja banaan stopt en peer laxeerd, is een steenvrucht…

En wel laten weten hoe het was he met Rico Inge.

Groetjes,

Michèle

ja maar bij rico was dat omdat hij zoveel aan het spugen is.
en hij is wel WAT bijgekomen maar wel in een maand 250 gram minder dan wat hij normaal bijkwam. dus daarom is het wel zorgwekkend zeg maar…

en ja ik laat zeker weten hoe het was.
en wat je zegt, toen rico dus zo’n harde poep had had ik hem 2 dagen peer gegeven en sperzieboontjes dus…en ja 1 dag erna was zn luier al weer drek ipv beton

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Kiwi en peer laxeren, banaan en appel doen et tegenovergestelde…

Groetjes,

Michèle

sperzieboontjes laxeren hier ook en bruine bonen niet raar he

Altijd fijn nu die luiers…vandaag dacht ik een oranje gloed te zien…zal vast van de worteltjes komen!

Laten jullie even weten hoe groot/zwaar Morgan en Rico zijn? We moeten de drieling wel even onder de loep houden he!

Ha ha ha wij noemen dat een WK bijdrage Rainbow. Enne bruine bonen zijn zetmeel dus belasten in plaats van ontlasten Inge

Om 15.05 is ze aan de beurt Rainbow. Pappa zal zo rond kwart voor vier wel bellen

Groetjes,

Michèle

lieve schat…als ik bruinen bonen heb gegeten breng ik de avond toch echt op de wc door hoor hahahaha.

vanavond toch een kruidvat potje proberen even kijken hoe dat valt.

ik kwam net niet op ikkeben die site was zo traag en i’net zei elke keer: kan geen verbinding maken met de website…grr moet wel junk blijven he

Nou Morgan was helemaal oke. Ze is 65 cm en 7.2 kilo. Ze was keurig aan de maat. Ook haar huis dag er weer helemaal top uit en als we willen mogen we fles 4 al af gaan bouwen dus als ze ineens wel hele 6 maanden potten eet en toetjes en geen fles meer wil dan is dat geen probleem of wanneer ze maar 700 drinkt. Dus we gaan langzaam de 6 maanden potjes opvoeren en de fles afbouwen. Nu alleen even kijken welke… Want ze eet natuurlijk nog geen brood en zo.

Dat ze nog niet rolt is ook geen probleem, ze is verder goed ontwikkeld en het komt vanzelf wel, Oh ja en ze was het enige kindje dat niet huilde.

Enne tot onze grote vreugde is de enige arts die spoort daar 's middags gaan werken dus Morgan had haar lueke arts zeg maar. Enne Mervin ook blij want ze ziet er leuk uit vind ie. Beter dan sommige manwijven die we daar rond hebben lopen

Gelukkig is mamma niet jaloers, het moet voor pappa ook leuk zijn natuurlijk.

Groetjes,

Michèle

hahaha ja ik ken het van die man wijven hier ook idemdito
ook wat goed! 7 kg al super.
65 cm mooie lengte zeg!
rico was volgende ka 63 cm bij de laatste controle en volgens het cb (jaja serieus 3 dagen later) 60.5 cm ik zei al: oh ik wist niet dat baby’s konden krimpen
haha

Hahaha, fijn voor Mervin dat er een knap chickie zit! Die van mij weegt minstens 150 kilo en heeft haar dat al 20 jaar niet gewassen is, dus ik hoef mijn mannetje daar niet op af te sturen. Het is overigens wel een leuk mens en ook lief voor Julia en daar gaat het om he?

Als Morgan nu 7,2 weegt, klopt het gewicht van Julia denk ik ook wel. Wij dachten gisteren te zien dat ze 7,6 was en dat leek me zo veel. Maar nu ik weet dat Morgan ook al 7,2 is, zal ons vrouwtje best wel 7,6 zijn! Ze is ook vier dagen ouder he? Vorige keer liep ze ook 400 gram (dus 100 gram per dag) voor, dus het zou echt bijna creepy zijn als ze nu ook weer exact 400 zwaarder zou zijn. Dan zijn het echt tweelingen!