hahaha rainbow ga jij toevallig ook naar helmond cb? want hier werkt er ook zo 1, en ook heel lief wel maar goed
Peer voor mini boy
Joey vind zelf gepureerde peer wel lekker, en daar krijgt hij ook geen last van. Maar van Peer uit een potje is hij niet zo gek, en daar heeft hij ook buikpijn van gekregen…
Ik had nu een pak fruithapjes van frutapura gekocht voor hem. Dit was ook een succes, en er zit gemengt fruit in, die heb ik bij de 4+ potjes nog niet gezien…
Groetjes Anouk
vind het allemaal wel intressant…juliie verhalenover fruithapjes!!
daar mag ruben alleen nog maar van dromen
volgende week maandag gaan wij naar cb…dan krijgt ie z’n eerste prikje…zal mij benieuwen hoe dat gaat…denk dat mama het erger vind dan ruben zelf…
ben ook wel benieuwd hoeveel onze kanjer gegroeit is en hoeveel hij nu weegt…
groetjes!!!
karin

Ik heb een lijst gekregen wat Morgan allemaal al mag en das best veel. Ook zou ze al met brood mogen beginnen en gek genoeg staat er op wit brood, maar ik weet van hier dat dat niet de bedoeling is. Maar we wilde rustig aan beginnen, nou zo slecht als de risotto bevallen is gister zo geweldig was het potje bruine bonen, met appel en rundvlees. Ze heeft het hele potje op en nog 160cc van der fles Echt een schobbejakje hoor. We wachten denk ik alleen nog even met brood want anders is het wel heel heel veel allemaal. Ze mag ook al naar 3 flessen als ze dat aangeeft. Echt wat gaat het ineens allemaal hard. Geniet nog maar even van je kleine man hoor Karin, ik zie nu ineens wat ze bedoelen met het gaat snel.
Groetjes,
Michèle

Michele, Erik heeft vanavond dus ook het potje visrisotto gehad en het ging met smaak in één keer op! Wilde dat toch ff met je delen…haha.
Groetjes!
Ha ha ha nou ja er zijn dus kindjes die het wel lusten… Ach van mij is het geen moeten hoor, ze heeft het dapper geprobeerd maar het is niet haar ding nog. Dus we gaan gewoon verder met andere smaakjes Maar hoe vind je het dan dat er al meteen hele 6 maanden potjes in gaan. Wat een vreetzak heb ik he. Enne vanacht heeft ze heerlijk doorgeslapen. Ze was om 2 uur even haar tul kwijt en daarvoor en daarna heb ik haar niet meer gehoord
Groetjes,
Michèle

Wauw, gelijk hele potjes? Inderdaad, een etertje hoor. Fijn! En heel fijn dat ze zo goed heeft geslapen. Dat wordt alleen maar beter!
Groetjes!
Ja ik had ook ziets van oke heel potje. Maar ze mag het hebben dus ik geef het wel, alleen geen toetjes gedaan nu. En op deze manier zijn we zo weer een fles kwijt.
Enne ja inderdaad heerlijk Lieke. Nu hopen dat ze het doorzet
Groetjes,
Michèle

Ja inderdaad, al moet ik er wel even aan wennen dat ze niet komt ;s nachts
Groetjes,
Michèle

dat lijkt me ook…dat je moet wennen aan het door slapen…
denk dat je de eerste keer wakker schrikt en direkt gaat kijken…
wel fijn michele…!
houden zo!!
groetjes!!
karin

Nou ja ze slaapt wel vaker door, maar ik heb vaak wel tullendienst enne dan lig ik wel eens te wachten zeg maar van komt ze nou nog als ik naar de wc geweest ben. Maar de eerste keer stond ik echt aan haar bedje in haar te prikken of ze nog bewoog
Groetjes,
Michèle