Pappa verdrietig

Ik heb het er al even over gehad met Sandra, maar Mervin heeft gister defenitief de knoop doorgehakt en is per direct gestopt met voetballen. Morgen gaan we er nog 1 keer heen om het aan het hele team te vertellen maar spelen zal hij niet meer doen.

Hij heeft 18 jaar gevoetbalt terwijl hij dit niet meer mocht. Toen hij 12 was scheurde 2 dagen voor een selectiewedstrijd zijn enkelbanden finaal af en die waren onherstelbaar beschadigd. Nooit meer voetballen was de diagnose, maar het bloed kroop waar het niet gaan kon en op zijn 18e is ie toch weer gaan spelen. Eerst selectie en later laagste klassen omdat ie dat leuker vond. Eigen team opgericht en 2 jaar terug bijna kampioen.

Maar vorig jaar werd hij al blessure gevoelig en dit jaar hadden ze meteen 3 keer een harde tegenstander. Met de noppen in zijn boven-, onderbeen en voet kwam hij het veld af en zijn enkel bleef pijn doen. De diagnose was snel gesteld. Zijn kraakbeen is aan het loslaten en slijt harder dan normaal. En gezien hij hier zijn brood niet mee verdient en hij ook nog leuke dingen met Morgan wil doen en in de toekomst met een eventuele tweede ook heeft ie besloten om per direct te stoppen.

Ik weet hoeveel pijn hem dit doet en mij ook wel een beetje want in die drie jaar ga je best van die jongens houden ook al zijn ze soms best vervelend, aan de andere kant ben ik ook best blij dat we nu echt 1 dag samen hebben want Mer werkt in het weekend op zaterdag altijd. Dus het is een beetje dubbel, maar ik weet dat het morgen best een beladen dag is. En denk dat ik ook nog wel een traantje zal laten. Snel langs gaan zullen we toch niet doen want het zit helemaal in delft zuid en zeker met rot weer is dat best een mijl op zeven. Dus er wordt zeker voor Mervin echt een hoofdstuk afgesloten.

Groetjes,

Michèle

Ja ik las er van de week inderdaat al iets over. Maar wat een moeilijke beslissing joh! Ik kan me voorstellen dat het jullie pijn doet, want het is toch een stukje van je leven.
Maar soms moet je knopen doorhakken voor je gezondheid en je kindjes, want dat is heel belangrijk!
Ik wens jullie heel veel sterkte morgen, en ook veel plezier nog, op jullie laatste dag daar!
Zijn er bij die club nooit familiedagen of iets dergelijks? Mijn neef moest ook stoppen met zijn club, maar blijft nog wel naar de familiedag gaan, eens per jaar iedereen weer zien en herinneringen ophalen. Misschien is dat een idee?

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

ik vind het ook erg rot voor jullie meid.
Het zal toch wel een soort droom van Mervin zijn om wel te voetballen.
Ik weet ook wel hoe het is om een sport op te geven waar e elke keer met liefde naartoe gaat en ook met liefde sport.
Ik heb dat zelf met dansen. Ik deed showdance en streetdance in 1. Mocht naar de selectie en ik was apen trots natuurlijk. Tijdens de “examen” dans zakte ik door mijn knie. en moest meteen stoppen want ik kon niet meer. Ze zeiden dat ik door mocht voor selectie voor wat ze gezien hadden, maar goed mijn knie hield dat niet meer dus weg selectie, weg dansen. weg droom. (wilde echt graag professioneel gaan dansen en les gaan geven)
heb daar ook ontzettend veel moeite mee gehad en mijn knieen zijn nu nog steeds zo zwak dat ik nooit meer dat niveau wat ik wil aan zou kunnen.
ik wil alleenmaar zeggen dat ik begrijp waar hij (en jij natuurlijk) mee zit.
Wil jullie ook sterkte wensen voor morgen, dat zal niet makkelijk zijn om te vertellen.
Ik weet niet of het wat is, maar zou hij geen trainer kunnen zijn? hoeft ie toch niet echt te voetballen, maar is dan toch bij zijn team betrokken…

Succes morgen en kop op!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik hbe hetzelfde gehad met turnen, dus ik ken zijn pijn. En de jouwe ook Inge. Ook mijn knie begaf het. Ik danste trouwens ook show, en ik zou blikkie gaan dansen in de Wizz. Maar ja aan alles kwam een einde door een stom ongeluk.

Enne trainen zou niks voor hem zijn, hij rent het liefste het veld in. We hebben het daar al over gehad. Hij speelt liever niet dan dat ie toe moet kijken. En daar kan ik wel inkomen.

Groetjes,

Michèle

Ik had het ook al gelezen, maar dit is dan toch nog onverwacht. Eerst wilde 'ie toch nog doorspelen tot en met december? Moedig besluit van 'm, je droom opgeven. Maar ja, een andere keuze is er uiteindelijk misschien ook wel niet…
Knap van 'm, geef 'm daar maar een schouderklopje voor van mij.

Veel sterkte morgen en hopelijk krijgt Mervin er veel leuks voor terug!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

och meis wat een moeilijk beslissingen, ook mijn vriend heef zijn droom moeten op geven hij danste echt wedstrijden en ook hij verdraaide allebei zijn knieen dus mag hij dit niet meer doen.Ik hoop dat hij er goed door heen komt en jullie dan elke zondag lekker kunnen genieten…

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie Fifth Birthday tickers

Hoi,

Weet wat hij doormaakt. Ik heb zelf ook met turnen moeten stoppen door allerlei leed. En ik kan je zeggen ik miste het enorm het is wel twee keer in de week trainen wat je niet meer doet en dan de wedstrijden in het weekend. Maar het slijt. Ik had het voordeel/nadeel dat ik echt moest aftrainen dus ging ik van twee naar een keer in de week. Maar moet zeggen na een tijdje vind je weer iets anders en in jullie geval is er nog altijd Morgan.

Ik wens hem en jou ook heel veel sterkte,

groetjes,

lon106

ja dat begrijp ik volkomen.
omdat ik dus eigenlijk ook dans lerares wilde worden uiteindelijk, dan zou ik ook niet meer voor in de show kunnen staan, maar toekijken, dat vond ik dan ook wel jammer. ok jekunt mee dansen tijdens de trainingen maar tijdens de shows die gegeven werden is je groep het, die gaat dansen, niet jij. dus dat was mijn enige twijfel, het enigste wat me tegenhield ook te leren voor danseres.
als ik mocht kiezen, zou ik ook liever de shows mee dansen.
beetje dubbel dus…
ik hoop echt dat hij het een plekkie kan geven… het klinkt zo achterlijk: een nieuwe hobbie zoeken" want zijn sport is niet vervangbaar. maar toch. hopelij als hij naar Morgan kijkt, weet hij waar hj het voor doet (anders had ie die keuze niet gemaakt natuurlijk om te stoppen) en kan hij zich door haar er iets makkelijker overheen zetten op den duur

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Alles is al gezegd, maar sterkte morgen, zal niet makkelijk zijn en de komende tijd ook nog niet.

Zal ik duimen voor veel regen, heel veel regen op zaterdag en zondag dan had het toch niet doorgegaan, maakt het misschien iets makkelijker.

Sorry dames die wel mooi weer willen dit moet even

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ik had het vorige week ook al gevolgd. Het is inderdaad moeilijk om te moeten stoppen met iets wat je ontzettend graag doet! En jij en Morgan waren het natuurlijk ook gewend, de voetbal op zondag. Maar je zei zelf al, toen je vertelde dat Mervin zou stoppen, dat hij veel ideetjes had voor dingen samen met jullie. Dus dat wordt vast ook heel gezellig! Maar het zal morgen inderdaad best even heel raar zijn.

Trouwens, als jij echt een rol in een musical mocht dansen, dan ben je dus echt SUPERGOED! Wat extra naar dat je je droom dan op moet geven.

Groetjes Rainbow, trotse mama

He gessie meis, wat rot. Sterkte morgen !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Wat ontzettend vervelend meid. Heel dapper van Mervin om deze beslissing te nemen. Heel veel sterke morgen!

Wat een knappe beslissing, met een dubbel gevoel. Zo zie je maar weer hoe hij van ‘zijn vrouwen’ houdt!!

@ Mriek, klopt hij zou tot december blijven spelen, maar de dag erna kwam er een stukje kraakbeen helemaal los en hij had zoiets van nog 2 keer een trap erop en het is nog veel erger.

De rest bedankt voor de lieve woorden. Michelle zonneschijn mag best want ze hebben kunstgras dus de kans dat het afgekeurd wordt is klein dus dan sta in als nog in de regen dus dan maar droog

En ja het is heel dubbel vandaag, maar wat je al zegt mini-boy hij heeft veel voor zijn meiden over en voor onze toekomst. Want daar draait het nu even allemaal om. We zijn alleen wel benieuwd hoe de rest reageerd. 2 weten het al, de rest hoort het vandaag. Een zal waarschijnlijk commentaar hebben, maar ja dat zijn we wel gewend van hem. We weten dan ook meteen wie het goed met hem en ook ons voopr heeft en wie niet.

@ Inge over de familiedagen hebben we het nog niet gehad, die meed hij juist omdat ie er zo’n hekel aan had, omdat ie het maar bierfeesten vond, maar misschien dat ie er volgend jaar anders over denkt. We zien het wel. In iedergeval draait het na deze zondag even om ons 3-tjes.

Groetjes,

Michèle

ik weet dat de dag al om is, maar ik wilde jullie nog ff sterkte wensen…
ik hoop dat het jullie toch een beetje mee is gevallen vandaag…
een moeilijke beslissing, maar wel een hele goede…

groetjes!!

karin

Wat een moeilijke beslissing, Michèle. Alle sterkte, want ook na vandaag zal het nog een hele poos moeilijk blijven.

Groetekes, Sje

Nou we zijn gister de eerste helft gebleven. Hij had er wel moeite mee dat hij niet speelde maar zo weggaan is ook niks dus in de rust hebben we afscheid genomen van iedereen. Mervin met tranen in zijn ogen en ook de rest had er wel moeite mee. We hebben gezegd tot de winterstop gaan we zo ie zo niet langs. Eerst alles even een plekje geven en daarna misschien af en toe met mooi weer dat we eens langsfietsen. Hij kan op de KNVB site nog steeds zien waar ze spelen en tegen wie. Gister had ie ook wel een gevoel van opluchting. 1 omdat iedereen zo positief reageerde en 2 omdat ie wist dat ie toch wel de juiste beslissing genomen heeft. Hij was ook minder moe gister dat vond ie wel raar zeg maar, maar hij weet dat er genoeg leuke dingen voor komen.

Oh ja Inge ook de familiedag wil hij nu nog steeds niet heen, hij blijft het een bierdag vinden

Groetjes,

Michèle

Wat een goede en moeilijke beslissing voor Mervin zeg! Als je zoiets besloten hebt, kun je het maar beter direct doen, dus goed dat hij dat gedaan heeft.

Nou, ik hoop dat jullie lekker met zn drietjes kunnen gaan genieten van jullie dag!

Liefs Liske

Het zal de komende weken echt nog wel is tegenvallen, maar dat heeft zijn tijd nodig.
veel afleiding zoeken op de zondagen voorlopig.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Oh maar dat zullen we ook doen hoor, want anders gaat ie het niet het niet trekken zeg maar. MAar komt helemaal goed. Waarschijnlijk wat minder zwemmen op de zaterdag en wat meer op de zondag en zo

Groetjes,

Michèle