Pappa verdrietig

Dus jullie hebben je er kranig doorheen geslagen zo te lezen. Ik hoop dat de komende zondagen niet te moeilijk zullen zijn voor jullie. Veel plezier met zwemmen alvast!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Den khet wel hoor Mriek. Over twee weken is op zondag zijn jongste broertje jarig dus hij zei al meteen zijn we daar ook eens op tijd. Enne verder vermaken we ons ook wel. Het zal inderdaad alleen even allemaal anders zijn, maar anders zal ook wel weer gewoon worden.

Groetjes,

Michèle

Precies. Met die instelling komen jullie er zeker!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ben ik ook niet bang voor. Enne als we Morgan een keer uitlenen kunnen we ook weer eens een zondag in bed doorbrengen

Groetjes,

Michèle

Oh ja, voor het voeren van een goed gesprek. Toch?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ja dat of levend stratego… Zoek de vlag

Groetjes,

Michèle

Ik was een weekendje weg, dus lees je topic nu pas Michelle! We hebben het er idd vorige week al over gehad, maar het is toch even wat sneller gegaan allemaal. Vind het ontzettend knap van hem dat hij de beslissing nu meteen genomen heeft te stoppen. Wel heel fijn dat al zijn teamgenoten zo goed op zijn beslissing hebben gereageerd, Kan me goed voorstellen dat hij nu even rust wil en het niet trekt om iedere zondag te gaan kijken. Gelukkig krijgt hij er superleuke dagen met jou en Morgan voor terug.

Heel veel sterkte en veel plezier met zijn drietjes op zondag!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Lekker genoten van het weekendje??? Waar zijn jullie geweest behalve langs eindhoven en Helmond???

En ja het ging ook ineens snel maar hij was bang dat van uitstel afstel zou komen en hij had ook wel een beetje de schrik het tegen de rest te vertellen. Nu het allemaal voorbij is zal denk ik woensdag het besef pas komen, maar dat geeft niet. We gaan gewoon wat leuks met zijn drietjes. Het komt helemaal goed.

Groetjes,

Michèle

We zijn naar Weert geweest.

Dit weekendje hadden we gewonnen, dus dat is nooit vervelend

Groetjes,
Sandra

Oh wat leuk. Ik win nooit wat, Ja 2.50 in de lotto, maar daar koop je niet eens meer een pakje shag voor tegenwoordig

Groetjes,

Michèle

Wauw, een weekend gewonnen! Dat is nog eens extra genieten Sandra! Ik wacht ook nog altijd op de jackpot, maar helaas!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wachten we samen Rainbow

Groetjes,

Michèle

Haha ik wacht ook nog steeds op de jackpoit hoor !!

Maar ondertussen neem ik genoegen met een gratis weekendje

Groetjes,
Sandra

Ha ha ha je hebt helemaal gelijk in Sandra. Maar waar had je dat bij gewonnen als ik zo brutaal mag zijn.

Groetjes,

Michèle

Wij doen mee met die stomme postcodeloterij, want mijn vriend zei: ‘Ik vind het een k-loterij, maar ik zou het niet kunnen uitstaan als die dikke (Gaston) hier bij alle buren miljoenen uit zou komen delen en niet bij ons!’ Alleen daarom zijn wij lid, hahahaha. Maar je steunt er ook goede doelen mee, al geef ik daar ook wel aan met collectes. En met Sinterklaas koop ik altijd een decemberkraslot, hopend dat ik dan bv 5x de kerstbel zie staan (goed voor 10.000,- ofzo), maar dan heb ik niks of ik win 2,50. Nou ja, beter 2,50 dan niks, maar toch…En ik ken iemand in een kast van een huis die de voetbaltoto 3x (!) won en daarom in dat huis woont! En een collega van ons bulkt ook van het geld en hij won toen ook weer 25.000,-! Wij zeuren om taart, maar niks hoor! Avh, geluk zit 'm niet in geld zullen we maar zeggen, maar een (kleine) prijs is toch wel errug lekker!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Gewonnen met bingo.

We waren vorig jaar met mijn schoonouders een weekendje weg en hebben toen meegedaan met de bingo. De hoofdprijs was een weekendje in een 6 persoons bungalow park in Weert. En die prijs heeft mijn man dus gewonnen

Wij zijn ook lid van de postcodeloterij, maar hebben echt nog nooit wat gewonnen. We zijn zelfs met 2 loten lid. Verder doe ik nooit mee met loterijen en koop ik ook nooit staatsloten. Met de postcode loterij steun je ook een hoop goede doelen. En idd durf ik ook niet zo goed op te zeggen. Zal je net zien dat de prijs bij jou in de straat valt als je net een paar weken geen lid meer bent.

Groetjes,
Sandra

Ik speel mee met de lotto. Daarmee steun ik ook goede doelen, maar wel binnen Nederland. Ik vind de postcode lotterij te veel op africa gericht en heel hard wat ik nu misschien zeg maar zolang er nog leiders zijn zoals Mugabe en zo gaat er van mij geen cent naar africa. Het grootste deel verdwijnt toch in de zakken van de leiders daar. Dus als ik niks steun krijgen zij ook niks.

Oh ja ik wil alleen nog wel donateur van de klini clowns worden.

Groetjes,

Michèle

Klini clowns is idd ook een heel goed doel Michelle!

Maar ik vind heel veel doelen goed. Als ik het geld had zou ik wel van veel meer stichtingen donateur willen worden. Ik geef dan dus altijd wel aan de deur voor collectes, maar ben nergens donateur van. Vind het namelijk veel te moeilijk een keuze te maken waar ik donateur van wil zijn.

Groetjes,
Sandra

Dat heb ik inderdaad verder Sandra, zo koop ik ook als ze komen kinderpostzegels aan de deur. Ik moest ze ook altijd verkopen en ik haatte het als mensen ze niet wilde. Alleen moet ik zeggen weinig collectes bij ons aan de deur. Vroeger kwamen ze altijd veel vaker. Hartstichting, nierfonds en jantje beton zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Ja, precies! Dat heb ik dus ook als ze met kinderpostzegels langskomen. Ik vond het vroeger ook nooit leuk als mensen ze niet wilde hebben, dus die koop ik ook altijd.

Groetjes,
Sandra