Mogge,
Julia heeft twee nachtjes nu een papfles gehad. Misschien verwachtte ik er te veel van, ik hoopte dat ze heeeeeeeerlijk zou doorslapen met zo’n dik buikje…En dat doet ze dus niet.
Gisteren kreeg ik door de bomvolle papbuik de flappen van de Pacco niet eens meer dicht! Ik dacht dat ze het dus wel even vol zou houden. Om 23.00 uur ging ze compleet verzadigd slapen, om om 00.30 uur alweer wakker te worden! Honger had ze zeker niet, want met de speen viel ze weer in slaap. Tegen 02.30 uur was het weer tijd voor een speen en uiteindelijk wilde ze om 03.45 uur toch echt weer drinken. Ze viel behoorlijk aan op de fles hoor…Daarna maakte ze een ruk van 04.00-09.00 uur maar liefst en nu ligt ze ook alweer te ronken.
Misschien klopt het toch wat Natasja zei in mijn vorige topic, dat de papfles voor de nachtvoeding niet zo werkt? Dat ze dan juist actief worden? Na 2x is het wat vroeg conclusies te trekken, maar het is wel opvallend. Normaal werd Juultje maar 1x wakker en viel ze na de voeding meteen weer in slaap…
Wanneer geven jullie je kindje de papfles? En die fles is toch niet alleen bedoeld om je kindje te laten slapen met een vol pensje (dat staat op de verpakking, alsof het dus goed is om 'm bij de laatste voeding te geven), ze hebben toch ook de bouwstoffen nodig? Ik wil 'm er dus wél inhouden…En doen jullie dan ook 6 schepjes Nutrilon en 2 scheppen Nutrix…En watvoor speen zit erop…Julia kon de 1/2/3 niet ´hanteren´, ze proestte en spuugde en heel haar mondje was wit…nu zit er een M op, maar die klokt ze veel te snel naar binnen! TIPS PLEASE!
Groetjes Rainbow, trotse mama