Hoi,
Wij gaan morgen pannenkoeken eten. Nou vroeg ik mij af of ik voor Merel een pannenkoek met gewone melk kan maken of moet ik nog opvolgmelk gebruiken? Ze is nu ruim 10 maanden.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt.
Groetjes Natasja
Hoi,
Wij gaan morgen pannenkoeken eten. Nou vroeg ik mij af of ik voor Merel een pannenkoek met gewone melk kan maken of moet ik nog opvolgmelk gebruiken? Ze is nu ruim 10 maanden.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt.
Groetjes Natasja
Die vraag had ik laatst bij mijn cb ook en het mag gewoon. Pannenkoeken zijn niks meer dan melk, ei en granen oh ja en bloem dus niks dat ze niet mogen. Zou ze alleen niet meteen een spek pannekoek geven.
Groetjes,
Michèle
Dank je Michèle! We zullen vanavond eens lekker gaan smullen. Een pannenkoek met spek lijkt me inderdaad ook niet zo’n goed plan. Eerst maar eens kijken of ze een gewone pannenkoek lust. Maar daar ben ik niet bang voor.
Groetjes Natasja
Morgan gaven we een stukje na der gewone eten omdat wij vaak wat later eten, dus die speelde er meer mee. Ze vond het niet vies, maar ze wist niet echt wat ze er mee moest doen
Groetjes,
Michèle
@ michele…dat heeft ruben met brood…
ik geef hem een stukje korst en hij gaat er mee spelen…
normaal stopt ie alles in zijn mond maar die korst dus echt niet haha.
heb hem al eens een stukje in zijn mondje gedaan maar hij dacht, wat is dat voor raar iets, dus dat was er zo weer uit…
groetjes!
karin
Oh Morgna moet ook niks van korsten hebben hoor. Gek genoeg moet ze ineens ook niks meer van smeerworst hebben. Snap jij ze nog???
Groetjes,
Michèle
haha das wel vreemd jah…
kinderen zijn vreemde( maar wel ontzettend leuke) mensjes!
karin
Kun je nagaan hoe makkelijk jij het nog hebt Michèle Karin en ik hebben een kleine man hahahahaha
Liefs Michelle
Hmm ja daar heb jij weer gelijk in Michelle, maar nu zitten we nog allemaal in hetzelfde schuitje denk ik
Groetjes,
Michèle
Erik vond het ook lekker, maar had het na een halve echt wel gezien. Dus toen toch nog maar een warme hap voor 'm gemaakt die er met smaak inging. Ben benieuwd hoe Merel het vindt!
Groetjes,
M
@Mini-boy: Door jou kwam ik ook eigenlijk op het idee. We hebben het ook al lang niet meer gehad en ik had er wel zin in, dus vandaar.
@Mriek: Ik ben ook benieuwd, zal het vanavond ff laten weten.
Groetjes Natasja
Grappig dat je door mij op het idee kwam… enne… ik kwam weer op het idee om het te doen via Sandra (die had het met verjaardag Tim gedaan) … …
Maar misschien aanvullende tip. Neem poffertjes ipv pannekoek!?
Gezellige avond… en we zijn reuze benieuwd naar de ervaring!!
De pannnenkoeken zijn op! En het was heerlijk. Merel heeft een halve gehad met stroop en ze vond het erg lekker! Het waren flinke pannenkoeken, dus aan de halve had ze echt genoeg. Ik heb nog wat meer geprobeerd, maar dat haalde ze heel vakkundig uit haar mond. Nu ligt ze tevreden te slapen.
Poffertjes zijn inderdaad ook een idee. We moeten binnenkort maar eens een poffertjespan kopen.
Groetjes Natasja
Wat leuk dat het een succes was! Hier ook een halve hoor, de eerste keer. Waarschijnlijk gaan ze er vanzelf meer van eten en dan hebben we er spijt van dat we het ooit hebben geïntroduceerd! Haha.
Groetjes,
M
De eerste keer kreeg Hylke (toen 8 maanden ofzo) een appelpannenkoek, en die ging ook niet helemaal op.
De tweede keer hebben ging eerst de appelpannenkoek helemaal op,
maar wilde hij de spekpannenkoek niet. (maar ja na zo’n zoete appelpannenkoek wel logisch natuurlijk.)
De derde keer was in een pannenkoekenrestaurant, een hele grote appel-.
De keer daarop thuis eerst begonnen met een spekpannenkoek, en die ging op,
en daarna een groot deel van de appel-.
Waarom zou je geen spekpannenkoek geven eigenlijk?
M.