Pannenkoek

@Marselendiana: Nog geen spekpannenkoek ivm het zout, denk ik. En is ook een stuk vetter.

@Mriek: Zou maar zo kunnen. Over een tijdje willen ze niets anders meer dan pannenkoek en patat

Groetjes Natasja

Lilypie

Nou van de week had ik zelf een spekpannekoek… en die vond ik nog wel te zout. Dus … zou het zelf ook zomaar niet doen. Jurian had een appel/kaneel pannekoek… Lekker!!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

quote:
@Marselendiana: Nog geen spekpannenkoek ivm het zout, denk ik. En is ook een stuk vetter.

@Mriek: Zou maar zo kunnen. Over een tijdje willen ze niets anders meer dan pannenkoek en patat

Groetjes Natasja

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1m.lilypie.com/plNBp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” /></a>

Tsja, wat vet betreft: die kinderen hebben natuurlijk wel de behoefte
aan de nodige hoeveelheid vet.
En als wij spekpannenkoeken bakken dan gaan er maar twee plakjes
(ontbijt)spek in. Dus het is niet overdreven veel spek.
De hoeveelheid zout is trouwens afhankelijk van de soort spek.

En dan nog. Een keer wat meer zout en/of vet is niet erg.
Ik neem aan dat je ook wel patat en dergelijke zaken geeft…

M.

Nee, heeft ze eigenlijk nog niet gehad. Ik heb haar wel een keer een ovenfrietje gegeven, maar daar zit geen zout op en ik had er ook niets opgedaan…

Groetjes Natasja

Lilypie

Natasja… ik geef Jurian ook nu pas wat friet oid… vind het onder de 1 jaar niet nodig dat ze dit al meesnoepen. Je kan hem af en toe wat geven… maar zou het nog lekker bij ‘gezond’ eten houden… Die van jouw is nog stukje jonger als die van mij…

Super dat het zo goed gegaan is…

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Nee vind ik ook. Ik had toen zelf frietjes en heb haar er 1 gegeven om te proeven, meer niet. Nu had ik ook nog ovenfriet (ook in de oven gebakken), dus dat is minder vet. Maar ik vind het idd ook niet nodig om haar nu al friet te geven.

Groetjes Natasja

Lilypie

Een keer wat zout is idd niet erg Marcel, maar ik vind het nog niet nodig om hem op deze leeftijd al spekpannekoeken te geven. Zelf zijn we er beide dol op, dus die tijd zal echt nog wel komen. Maar nu houd ik het gewoon nog bij een gewone of appelpannekoek. Ook friet heb ik hem nog niet gegeven.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Hier was het alleen nog maar naturel, wij zijn van de spek en de kaas, maar dat vond ik voor Morgan ook nog wat overdreven inderdaad.

Groetjes,

Michèle