Ik heb toen straks een heel bericht terug zitten typen, maar blijkbaar is ie niet geplaatst!
Heb met de huisarts gebeld, volgens haar is het niets om me zorgen over te maken en zie je dit vaak bij babies ( ik heb t nog nooit gehoord! )
Gelukkig heb ik maandag een afspraak bij de kinderarts, die kent Milan en zijn medische verleden ( 2 weken I.C. na geboorte etc. ), dus die zal er hopelijk anders mee omgaan.
Verder is Milan vandaag gevallen met zijn hoofd langs alle spijlen van de box toen hij weer eens aan t draaien en zitten was, en sindsdien kijkt ie suf uit zn ogen, spuugt ie heel veel en wilt ie alleen maar slapen. Toen ik DAT aan de huisarts vertelde, vroeg of het misschien een hersenschudding kon zijn werd ik bijna uitgelachen, reageerde ze heel achterlijk en vervolgens verbrak ze de verbinding.
Het eerste wat ik dus doe volgende week is WEG bij die praktijk. Mijn EIGEN huisarts was niet in dienst vandaag, gelukkig begint zij per Oktober een eigen praktijk, kan ik daarheen. Zij neemt me tenminste wel serieus.
Vraag me soms wel eens af of ze zo doen omdat ik een jonge/onervaren ‘tienermoeder’ ben in hun ogen…
Bahh… wat voor een maatschappij leven we toch in…
Bedankt in ieder geval voor jullie lieve reacties, maak je niet druk, ik ga maandag naar de kinderarts en is er eerder iets verontrustends, dan zien ze me in het ziekenhuis, simpel zat.
Groetjes Sascha, Mama van Milan