Paarse armen?

Het is nu weekend. Val je nu niet onder de huisartsenpost? Ik zou hen gewoon ff bellen. Je krijgt dan waarschijnlijk iemand anders aan de telefoon en die bekijkt het misschien anders.

Als ik het zo lees zou ik (met die mogelijke hersenschudding) niet wachten tot maandag.

Suc6!

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Nouja! is ze helemaal van de pot gerukt??!!
Als ik jou was ozu ik gewoon even naar de dienstdoende arts gaan vanavond! mocht er wat uitkomen en zoiezo…dien een klacht in bij de medische tucht commissie!
ik meen het meid! het gaat dan nog niet eens om het feit of er wel of niet iets ergs aan de hand is, maar dat je zo wordt behandeld gaat echt ver boven de grens hoor!
tjonge zeg, had erheen gegaan en een mep voor dr gezicht gegeven:@ grr nou nog lachen?
wordt zo pissig van dat domme gedoe tegenwoordig van veel artsen.
meid gewoon naar de dienstdoende bellen en je leg je vraag daar gewoon weer neer. als ze Milan willen zien meteen gaan!
arme ziel geef m maar een dikke kus hoor!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Volg je moeder gevoel, heb je het gevoel dat er iets mis is, meteen de ha post bellen of naar de ehbo. Echt waar hoor, gewoon doen. Niets zo sterk als een moeder gevoel bij dit soort dingen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Enne als je mijn gevoel volgt … ook gewoon gaan. Neem foto mee is bewijs genoeg!! Wil je echt niet bang maken … maar heb het kindje van mijn vriedin gezien met een hartafwijking… en dat kan snel gaan…

Kop op meis… volg je gevoel … maar bij twijfel altijd aan je kindje denken!!!

Denk aan je…

Was dat voor een debiel. Jij bent toch zijn moeder dus jij weet als er wat mis is. Echt als artsen dat nou eens zouden begrijpen scheelde dat al een hoop (kinder)leed.

Groetjes,

Michèle

weet je al iets meer?

Weet nog niets meer… moet om 11 uur bij de kinderarts zijn.
Dat Milan ziek was had zo zijn oorzaak, gisteren hebben we zijn 1e tandje ontdekt! Scheelt weer een hoop zorgen…

Ik laat t jullie weten als we terug zijn.

Mama van Milan

succes

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Ben benieuwd!!

Ben ook benieuwd. En?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

He Sasha,

Wat wat het oordeel van de kinderarts?

Groetjes tamara

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

???

Tja, dan wordt je toch wel een beetje ongerust… Als je zo lang niets meer hoort…

Sorry allemaal, ik zie net pas dat mijn bericht niet is gepost. Ik heb maandag al een bericht getypt, die wederom NIET is verstuurd, zonde, nu zijn jullie voor niets ongerust geweest!

De kinderarts schrok van de foto, maar ze zei dat ze dacht dat het een te snelle doorbloeding is. Als ie het heeft, moet ik op zn arm drukken met mn duim, en de witte vlek die dan ontstaat moet binnen 3 seconden weg trekken. Zo niet, dan moet ik contact opnemen. Maar ik hoefde me nergens zorgen over te maken zei ze.

Verder was alles goed, hij woog 9400 gram en is 72 centimeter… zit met beide boven de gemiddeldes, helemaal goed zei ze!

Sorry dat jullie zo bezorgd waren, ik dacht echt dat mijn bericht geplaatst was, sorry!!

Mama van Milan

Maakt niet uit
In ieder geval fijn dat alles goed is. Lekker hoor

Liefs Michelle

Jah, gelukkig valt het allemaal mee. Had verder nog niet gereageerd op het topic, maar las wel actief mee, vandaar de reactie. Geniet maar lekker van de kleine!

Gelukkig joh, nu maar regelmatig een witte vingerafdruk maken

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

gelukkig maar!
enne geeft niet hoor kom je nog is terug op ikkeben??
en is het nog is voorgekomen met die paarse armen? en dat je dan moest drukken?
snap dat je je naar geschrokken bent.
waren wij ook toen we die foto zagen tjonge meid. gelukkig dat het niets ernstigs is. maar ze vond het geen rede om verder te onderzoeken dan?

Fijn dat het niks ernstigs is joh. Enne wat Inge zegt blijf je wel beppen

Groetjes,

Michèle