Overgang? wel/niet ha Update

Mijn eigen moeder was er met 50 helemaal van af maar geen idee wanneer het gesodemieter was begonnen en kan ik ook niet meer vragen. En dat mijn menstruatie niet meer komt kan ik ook niet zo mee zitten maar de klachten er om heen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

haha nee ik zou ook blij zijn als ik die smerige rode dagen niet meer heb
fijn is anders hm?
enne idd die klachten erom heen daa rmoet gewoon iets aan gebeuren
maar goed je wordt niet zomaar niet meer ongesteld.
dus het is dat… of wat anders. maar wel vreemd toch dat je niet meer ongesteld wordt.
heb je dit al wel is bij de gynaecoloog neergelegd? en wanneer was de laatste keer?

Laatste keer is nu 10 weken geleden

Liefs Michelle

Nou we zijn weer terug van de ha en ja hoor overgang Kon bijna niet missen
Zo erg jong ben ik er ook niet mee want er zijn genoeg vrouwen die er rond hun 40 al mee beginnen, als ik terugdenk ben ik er ook al wel een tijdje mee bezig.
Kan wel medicijnen krijgen maar die wil ik voorlopig niet en als ik iets ga nemen word het homeopatisch want heb geen zin in extra hormonen.
Mijn rug zal voorlopig zo wel blijven of nog erger worden dat komt dus door de overgang omdat dan alles meer drukt ofzo??

Ze zei zoek ff oefeningen voor je rug op internet en doe die iedere dag dus dat zullen we straks is doen.

Voor mensen die mijn andere topic over ziek zijn gevolgd hebben, ik heb nog steeds oorpijn en nu dus neusspray gehad die zwellingen verminderd want zij dacht aan voorhoofdholte ontsteking Met andere woorden ik zit momenteel heerlijk in me vel (not).

Liefs Michelle

Pfff, wat een gedoe allemaal.
Mijn moeder zit ook al lang in de overgang en heeft ook erge pijn in haar rug. Ze wil niet meer naar de ha, want daar is ze al een paar keer geweest.
(ik zei nog "oja, tuurlijk, want je mag maar 5 x in een jaar naar de ha)

Maar ik zal het haar zeggen van die oefeningen. Het zit bij haar echt helemaal onderin. Boven haar bil.

Succes met alles!

Lilypie First Birthday tickers

Bij mij ook Boukje.

Liefs Michelle

@ michelle hoe heeft ie dat bij jou zo snel geconstateerd?? Bloedprikken??

Groetjes,

Michèle

Nope gewoon mijn klachten en me leeftijd

Bloed prikken heeft geen zin dat kunnen ze in je bloed pas goed zien als je een jaar niet hebt gemenstrueerd.

Kijk bij jou zullen ze verder onderzoeken doen omdat je een stuk jonger als mij bent.

Liefs Michelle

Balen. Dus toch. Nou ja, je hebt wel duidelijkheid en dat is ook wat waard. Toch? Hopelijk worden de klachten niet erger en ben je met oefeningen snel van je rugpijn af. Ymea hè, kan je kopen bij de drogist. Heb ik goede verhalen over gehoord. Heb je ook opvliegers en zo?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ja ik heb indd veel last van opvliegers
Komen ze hier niet meer bij als ik weer zit te wapperen
Ik sschrijf het gelijk op een briefje Mriek, helpt dat ook tegen opvliegers???

Liefs Michelle

och vrouwke das echt balen ja… ik snap dat je geen zin hebt in al die extra hormonen, maar als homeopathie nou echt niet helpt denk er dan toch nog overna want je zo voelen is echt geen pretje.
Wat sh*T dat die oren nog niet beter zijn, heb je nu antibiotica voor je waarschijnlijke voorhoofdholt ontsteking?
volgens mij heerst het behoorlijk, ik blaf al 2 dagen de longen uit mijn lijf en er begint ook druk op mijn oren te staan dus ik ga maar neussprayen. (en dat is oh zo ranzig)

Ook zo naar, opvliegers. Ik ken het van de verhalen van m’n moeder. Yep, Ymea helpt tegen allerlei overgangsklachten. Google het anders even.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

quote:
Nope gewoon mijn klachten en me leeftijd

Bloed prikken heeft geen zin dat kunnen ze in je bloed pas goed zien als je een jaar niet hebt gemenstrueerd.

Kijk bij jou zullen ze verder onderzoeken doen omdat je een stuk jonger als mij bent.

Liefs Michelle

Dus als ik het goed begrijp kunnen ze bij mij ook niks anders doen dan het op de overgang gooien als ze niks kunnen vinden??? Verklaard wel meteen waarom ik weer wakker gelegen heb vanacht… zucht

Groetjes,

Michèle

overgang kunnen ze wel in je bloed zien .ik heb nog steeds ongi en vorig jaar
was duidelijk te zien dat ik in de overgang was

groetjes marielle mama van tanja

@Marielle

Het kan in het bloed te zijn maar dat zijn momentopname’s
Als ik nu bloed laat prikken kan het te zien zijn, en laat ik over een maand weer prikken dan kan het zijn dat hij niets aangeeft daarom doet mijn ha het niet. Als je een jaar niet menstrueerd zien ze het altijd.

@Mriek ik heb gegoogeld
Menn die dingen mogen wel werken voor dat geld hahahaha. Maar probeer het eerst zonder medicijnen.

Liefs Michelle

@Michèle

Er zijn ook andere testen zover ik weet die kunnen uitsluiten of je in de overgang zit, daar moet je dus voor bij de gynacoloog lopen.

Liefs Michelle

Ah oke, want ik was al bang dat het anders daarop gegooid zou worden anders. Maar goed ik moet zo ie zo nog 2 weken wachten.

Groetjes,

Michèle

Nu lees ik indd op internet dat het toch in het bloed te zien moet zijn dus ga me ha daar toch eens op aanspreken als ik weer bloed moet laten prikken voor me lever. Had nu trouwens wel een vervangster.

Michèle ze kunnen het dus wel in je bloed zien maar dan mag je geen pil of andere dingen met hormonen slikken.
Lekker al die tegenstrijdige verhalen

Liefs Michelle

@ Michelle, dat klopt dat zei mijn gyno ook al. Als ze dat wil testen moet ik van de pil af, maar omdat ik niet zomaal zwanger mag worden gaat ze eerst proberen om al het andere uit te sluiten.

Groetjes,

Michèle

@ Michelle, dat klopt dat zei mijn gyno ook al. Als ze dat wil testen moet ik van de pil af, maar omdat ik niet zomaal zwanger mag worden gaat ze eerst proberen om al het andere uit te sluiten.

Groetjes,

Michèle