jajaja
Liefs Michelle
Mooi dat je dan meteen terecht kan. Ook al is het niet leuk soms is het wel makkelijker om te weten wat er speelt.
Groetjes,
Michèle
Dat is ook zo
hahah had op internet een test gedaan over de overgang als je boven de 10 punten zat, zat je vrijwel zeker in de overgang had er 19
We zullen het maandag wle horen denk ook wel dat ze en uitstrijkje zal doen, heb de oproep nog steeds thuisliggen.
Liefs Michelle
Ben benieuwd wat ze gaan zeggen maandag.
Hoop dat er duidelijkheid voo rje komt, is wel fijn.
Goed in ieder geval dat je gebeld hebt!
Liefs, Anne
quote:
Dat is ook zohahah had op internet een test gedaan over de overgang als je boven de 10 punten zat, zat je vrijwel zeker in de overgang had er 19
![]()
We zullen het maandag wle horen denk ook wel dat ze en uitstrijkje zal doen, heb de oproep nog steeds thuisliggen.
Liefs Michelle
Welke site was dat Michelle??
Groetjes,
Michèle
Ik heb 8 punten dus het begin kan er in zitten, gelukkig pin ik niet alles vast aan zo’n test maar of ik er nou blij mee moet zijn???
Groetjes,
Michèle
Gewijzigd door - Michèle op 15 Oct 2010 21:20:10
toevallig michelle, we hebben beide last van onze buik en bekken.
heb je bekkeninstabiliteit gehad met de zwangerschap van Dylano?
ja je hebt mijn verhaal gelezen,maar dat zou bij mij het geval kunnen zijn dat het een beetje een verwaarloosde instabiliteit is geweest. misschien bij jou ook?
Ik hoop dat je maandag wat wijzer wordt… we blijven maar door kwakkelen he, kunnen niet veel anders
denk aan je hee en ik duim heeel hard voor je dat het allemaal meevalt.
voor je het weet zitten we samen onder de mri
half 10 maandag he? hmm ook al zo’n toeval. sterkte!
@Michèle nee daar moet je indd niet blij mee zijn en indd niet alles heeft er mee te maken wat die test zegt maar 19 vond ik wel heel veel
@Inge bij Dylano zijn zwangerschap heb ik niet meer als normaal last van me bekken gehad alleen op zijn laatst tijdens het slapen.
Liefs Michelle
Ja heb het net voor de zekerheid nog een keer gedaan en het waren er weer 19, dus jij valt nog mee
Liefs Michelle
ha ha ha ik had eerst -2 maar dat leek me niet kloppen. Maar 19 phoe he… Maar ja met 8 las ik moest je toch maar even contact opnemen met de ha maar dat is allemaal al gebeurd natuurlijk.
Groetjes,
Michèle
zal ik die test ook is doen, gewoon voor de grap
@Michelle: hmm ja ik weet ook niet het had zomaar zo kunnen zijn.
ik had het niet tijdens het slapen
ik wilde mijn broek aantrekken, trok mn been dus omhoog en pets daar schoot het er weer in
wat ik al zei: mijn bureau stoel was op dat moment mijn grootste vriend
hmmm oke dit was mijn uitslag:
10 of meer punten:
Je bent vrijwel zeker in de overgang. Als je last hebt van je klachten, ga dan naar je huisarts of een overgangsconsulente. Die kan je adviseren over wat je zelf kunt doen om de klachten te verminderen en over behandelmogelijkheden, al dan niet in de vorm van een hormoonaanvulling.
(ik had 10 punten yeah…)
oke ik ben dus 24 he dames, echt waar!
Staat ok bij dat de klachten van iets anders kunnen komen he Inge dus pin je hier niet op vast.
Kijk ik ben er 42 dus het zou zo maar kunnen.
Liefs Michelle
@Michelle: nee het was ook maar een grapje, overgangsklachten lijken heel veel op b.v. deprssieve klachten, hormonale veranderingsklachten zoals het vergeten van de pil wel 9 keer in de maand hihi wat erg!!
enne meis ja bij jou zou het zomaar kunnen zijn. ik vind je nog te jong daarvoor maar het KAN inderaad wel… maar anderzijds… mijn moeder heeft haar baarmoeder moeten laten verwijderen toen ze begin 40 was en ze is nu 51 en zit ook nog niet in de overgang. ik bedoel alleen maar…probeer ook positief te blijven en ik hoop dat het meevalt lieverd!