Overgang? wel/niet ha Update

Even een vraagje al hebben de meeste van jullie er volgens mij toaal nog niet mee te maken

In februari van dit jaar hebben ze bij mij een algeheel en uitgebreid bloedonderzoek gedaan vanwege de pijnklachten op me borst (toen ook voor in het zh gelegen)
Toen heb ik ook laten prikken op de overgang maar daar kwam niet uit, de reden dat ik het liet prikken was vanwege de onregelmatigheid van mijn menstruatie dan 3 weken er tussen dan weer 5 werd je gek van. Daar kwam niet uit dat ik met de overgang bezig was. Wel ijzertekort is inmiddels oke maar toen ik die ijzertabletten slikte kwam het mooi iedere keer om de 4 weken.

Wat is nu het probleem, mijn laatste menstruatie is nu al weer bijna 10 weken geleden. Op zich niet zo erg al heb ik iedere keer het idee van hee nu gaat het komen en dat gebeurt dus niet.

Mijn humeus is dus echt wisselend het ene moment vrolijk en het andere bloedchagerijnig
Verder heb ik volgens mij last van opvliegers bah!!
Om over me rug maar niet te spreken, ik heb altijd veel last van me bekken en rug als de periode er aan zit te komen en dan ben ik blij als ik he ben, maar nu staat mijn rug en bekken al 10 weken lang op knappen lijkt het wel en daar word ik zo niet vrolijk van want ik word behoorlijk elemmert in me doen en laten met het gevolg dat ik me schuldig voel ten op zichte van René en Dylano.
Warom schuldig? René doet het meeste in het hh nu terwijl hij ook nog gemiddeld 44 uur p/w werkt en ten opzichte van Dylano omdat ik er niet mee naar de speetuin ed kan wat dus ook weer op rené zijn schouders terecht komt.

Heel verhaal maar zouden jullie wel of niet na de ha gaan of nog even afwachten?

Liefs Michelle

<a href=“http://lilypie.com/">[img]http://lbym.lilypie.com/TikiPic.php/U3yr.jpg" width=“60” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lbym.lilypie.com/U3yrp2.png” width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Kids Birthday tickers” /></a>

<a href=“http://lilypie.com/">[img]http://lb3m.lilypie.com/TikiPic.php/BMk3.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb3m.lilypie.com/BMk3p2.png” width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - mirema op 18 Oct 2010 10:37:39

Wat naar joh, dat getob. Ik snap je schuldgevoel, maar jij weet ook wel dat je er niets aan kan doen. We blijven moeders hè Waarom twijfel je over naar de ha gaan? Als je zo loopt te tobben en je wilt uitsluitsel, dan kan je toch maar beter gewoon gaan? Weet je in ieder geval méér dan nu.

Verkopen ze bij de drogist niet van die middeltjes die je bij de overgang kan gebruiken? Ymea enzo?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ja waarom niet naar de ha gaan? Komt denk omdat ik die de laatste tijd al wat teveel gezien heb naar mijn zin.
Me leverwaardes waren verbetert maar daar moet ik dus ein oktober ook weer bloed voor laten prikken word er gaar van

Geen idee of je er middeltjes voor hebt, me eigen nog niet in verdiept, voel ik me gelijk zo oud

Zou ik gewoon oud worden

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Snap ik, je denkt vast: hij ziet me aankomen. Kan je het er anders eind oktober niet over hebben, als je weer bloed moet laten prikken? Of moet je dat in het ziekenhuis laten doen?

Enne, hoe oud ben je ook alweer? Dan oordeel ik dan wel even

Groetjes,
M

Wat vervelend zeg!

Ik zou naar de huisarts gaan. Je hebt er veel te veel last van en nu weet je nog niks. Het belemmert je in heel veel dingen, dus wellicht dat je huisarts hier een goede oplossing voor weet. Kan me wel voorstellen dat je geen zin hebt er weer heen te gaan, omdat je er voor je gevoel al zovaak geweest bent. Maar je gaat niet voor niks en als het nodig is dan is het gewoon nodig.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Pregnancy tickers

Oh meissie, wat een gedoe. Alle sterkte toegewenst. Keertje langs de huisarts voor desnoods nog zo’n bloedonderzoek kan geen kwaad lijkt me. Dan heb je mogelijk wel meer zekerheid.

Wel toevallig overigens. Wij zijn van hetzelfde bouwjaar toch? Ik heb ook het gevoel dat de overgang eraan aan het komen is. Ik slik de pil nog dus ik heb nog een regelmatige menstruatie, maar ik merk wel dat ik stemmingswisselingen heb en ik heb tot nu toe altijd een heel constant humeur gehad.

Nou is er de afgelopen 1,5 jaar hier een en ander heel behoorlijk veranderd (allebei de kinderen naar school + meneer Sje houdt sinds een jaar kantoor aan huis), dus het kan ook daaraan liggen dat ik anders in mijn vel zit, maar ik heb dus ook aan de overgang lopen denken.

Zou wel vroeg zijn, gemiddeld begint dat bij 47-48 jaar ongeveer.

Groetekes, Sje

Ik zou inderdaad even langs de huisarts gaan. Anders blijf je er maar mee lopen.

Het zou zomaar kunnen zijn dat zijn eerste vraag is: 10 weken geen menstrustie, ben je niet zwanger??? Das even het andere uiterste, maar daar kun je fysiek ook even behoorlijk van in de war zijn. Het zal na 10 wken vast ook wel door jouw hoofd gespookt zijn, dus ws is zwangerschap niet aan de orde…

Kan me voorstellen dat je er ook van baalt naar Dylano en Rene toe hoor. Je wilt toch zo goed mogelijk je rol in het gezin vervullen en het is balen als dat niet lukt. Nog een reden om toch de huisarts te bezoeken. Het is zijn werk, hij krijgt er genoeg voor betaald en jij hebt gewoon reden om eens na te vragen wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

@Mriek
Ben 42

Dus Sje we zijn indd van hetzelfde bouwjaar
Vervelend dat jij het ook hebt

@Liske zwangerschap is uitgesloten ten eerste mijn mannetje is geholpen en ten tweede als ik zoveel pijn hebt gebeurt er echt niets, arme man

Liefs Michelle

Helaas zit ik wel in de overgang word zaterdag 38
En helaas ben al ff meebezig
KAn pillen krijgen maar dat doe ik nog niet
Eerst werd er lachwekkend om gedaan en dan voel je je behoorlijk klote
Nu heeft de huisarts het eindelijk ook gezegt dat het zo is
Rond de periode vlieg ik soms echt haha opvliegerssssssssssssss niet normaal
Zo ben ik blij en zo boos
Dus ja zou zeggen laat het nakijken dan weet je het zeker
Succes

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Ik ga van de week dan toch maar even bellen voor een afspraak denk ik Maar heb vandaag weer zoveel pijn dat ik er niet goed van word. Offe zou het nu eindelijk komen

Liefs Michelle

Helaas heb ik dezelfde soort klachten. Mijn Gyno heeft het bij mij nog niet uitgesloten maar wil eerst andere dingen uitsluiten omdat het ook een vleesboom kan zijn. Ik zou zeker even naar de ha aan gaan of een er een telefonisch spreekuur aan wagen. Want er mee doorlopen is ook niks en je weet waar je aan toe bent.

Groetjes,

Michèle

Ik heb geen pijn in me buik ofzo hè dus niets wijst erop dat er iets niet goed zou zitten.
Heb jij wel last van je buik Michèle?
Enne wij schelen meer dan 0 jaar dus bij mij zou het iets vanzelfsprekenders zijn dan bij jou, nog wel jong maar niet overdreven.

Liefs Michelle

nee geen last van mijn buik alleen hooguit als ik ongesteld moet worden, maar verder niet. En wij schelen 11 jaar of zo? Ik ben 31. Maar geloof me mijn ma is 58 en zij en ik hebben ook dezelfde soort klachten. Ik zou dan inderdaad heel jong zijn, maar helaas is het niet onmogelijk.

Groetjes,

Michèle

Ik vind 42 niet oud hoor, maar ja … alles kan natuurlijk. Meid, gewoon een afspraak maken met je ha! Dit is toch ook niets?

Groetjes,
M

ga toch maar bellen denk ik

Liefs Michelle

Nee, niet denken maar echt bellen

Groetjes,
Sandra

[img]http://lb3f.lilypie.com/xJbmp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” />

[img]http://lbdf.lilypie.com/PYhYp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” />

Al gebeld?

Groetjes,
M

ja een bezoekje aan de huisarts is toch zo gedaan meid, dan hoef je je ook niet meer druk te maken EN je hebt zekerheid.
zoiets kunnen ze toch in je bloed zien ofzoiets?
dan maak je toch een bepaald hormoon meer of minder aan oid?

je moet je eigen niet schuldig voelen maar ik begrijp je wel heel goed… is voor mij makkelijk gezegt omdat ik er natuurlijk geen last van heb, maar ik heb weer andere klachten die er ook niet om liegen… en voel me dan ook wel is schuldig.
zolang je Dylano ook nog genoeg liefde geeft en uitlegt naar leeftijd… waarom je soms humeurig bent, dan komt dat echt wel goed meis! ga even naar de dokter… gewoon doen, al is het alleen maar voor je gemoedsrust

Uhhhh nee nog niet gebeld Vandaag weer bijna geen last van me rug en bekken in ieder geval niet meer als normaal en dan denk ik maar weer laat maar Maar ga morgen echt bellen, wil het toch wel zeker weten eigenlijk maar wil eerst vragen of ze dat met bloedprikken moeten uitsluiten want anders doe ik het tegelijkertijd als ik moet prikken voor me lever. Of vraag of ik dat kan vervroegen.

Liefs Michelle

Morgen willen we horen dat je hebt gebeld! Fijn dat het vandaag beter ging.

Groetjes,
M