Mijn ouders willen het liefst dat wij iedere dag met Nina daarheen gaan. Toen ik pas bevallen was hadden ze het liefst dat wij de eerste maanden bij hun kwamen wonen waar wij dus geen zin in hadden. Dus kraamtijd thuisgehouden na ontslag ziekenhuis. Ik was blij met eindelijk een beetje rust.
Blijkbaar vinden ze dat ze niet genoeg contact met Nina hebben. Vaak als ik werken ben dan zeggen ze tegen mijn vriend: Wist je dat opa s en oma s steeds vaker een omgangsregeling via de rechter krijgen en dat ze dan ook zeggenschap hebben over het kind?? Gewoon uit het niks zeggen ze dat. Lijkt wel alsof ze ons aan het dreigen zijn. Ze zien haar sowieso 1 keer per week. Zoiets zeggen ze niet als ik zelf erbij ben. Tegenwoordig bellen ze ook niet meer van te voren. Ze staan te pas en onpas opeens aan de deur. Heb ze verteld dat ze moeten bellen van te voren: Hun zeggen dan dat ik dan altijd zeg dat het niet uitkomt. Maar dat is dan ook echt zo. Ik begin het een beetje vervelend te vinden zo. Zo claimend he?
Chantal