Ouders. pfffffffff

Nou ik ben 28 en mijn vriend 29 dus ja oud genoeg om goed voor een kind te zorgen lijkt mij. Mijn ouders zien dat misschien wel anders. Ik was ook kwaad toen mijn vriend dat vertelde. Zo een uitspraken doen ze niet als ik erbij ben want dan weten ze hoe laat het is. Deze week ga ik ze toch nog eens aanspreken op die uitspraak. Ik vind het echt belachelijk

Mriek: Weet niet waar hun die info vandaan hebben. Fijn om te weten dat zoiets niet kan (zeggenschap, omgangsregeling)groetjes chantal

Chantal

mijn vriend zegt ook dat hij er bijna 100% van overtuigd is dat dit niet kan (hij weet ook wel wat van die dingen af)

ik vind het ook belachelijk meid en je moet hier zeker iets van zeggen. Als je ouders dan kwaad worden op je vriend omdat hij dat heeft verteld kaats je gewoon terug dat jullie alles met elkaar delen en dat ze anders hun mond maar hadden moeten houden.

nee en 28 is zeker niet te jong.
hallo ik ben 23 en kan toch ook voor Rico zorgen. als je nou 14 ofzo was had ikd e bezorgdheid nog begrepen

Is jouw vriend een onzeker persoon?? Dat ze dit zeggen en hopen ze zo dat hij meer invloed op jou uitoefend?? Mijn schoonmoeder roept dit ook heel vaak over ons neefje. Ze is beng dat mijn zwager en zijn vrouw op een moment besluiten dat ze hem niet meer mag zien. Ze mag ook eigenlijk alleen maar komen om op te passen, maar ze mag niks zeggen over de manier waarop zij hem fout opvoeden. Ze pesten hem namelijk met kadootjes en zo, maar das een ander verhaal. Maar zij zegt ook als ze hem niet mag niet dat ze dat gaat eisen via de rechter. Ik weet niet of zij dan rechten heeft, maar ook dan geloof ik niet.

Groetjes,

Michèle