michelle denk niet dat het erg veel moeite voor ze is om die mensen onherkenbaar te maken, er schijnen wel beelden te zijn van na zijn overlijden maar das geen bewijs voor mij , hoe simpel is het om te fotoshoppen.
iig ik ben nog lang niet overtuigd en zou lachen als het niet waar is zoals de arabische media zeggen, hoe voor schut sta je als amerika dan.
maar ook het feit dat hij in zee gedumpt is is voor mij echt niet waarschijnlijk
als je al jaren achter iemand aan zit dump je hem niet in zee, dan ga je ermee showen zoals ze met osama hebben gedaan We Got Him haha
ik zeg ook niet dat osama een lieverdje is maar die aanslag heeft hij niet op zijn geweten, hoevaak is het wel niet gebleken dat de beelden die uitkwamen niet van hem waren, daarom heb ik me ook al vaak afgevraagd of die man uberhoupht ooit bestaan heeft.
waar ik me nu meer zorgen om maak is dat als alle info klopt en hij dood is en in zee is gedumpt en niet op de islamitische wijze is begraven zoals amerika beloofd had, zijn de reacties van zijn volgelingen, evt aanslagen zijn niet onwaarschijnlijk, de amerikaanse ambasades in den haag zijn ook al extra beveiligd, ik denk dat elk land die anti islam is oa nederland echt wel op zijn hoede is
o enne nog iets ik ben geen aanhanger van osama en dat sadam gepakt is en gestraft is ben ik net zo blij mee als ieder ander , maar ik vraag me ten zeerste af of het allemaal wel in de haak is wat amerika zegt doet en geheim houd
before you judge me, try hard to love me