Osama Bin Laden dood!

Ok, ik denkend dat doordat ik in de nachtdienst zit, ik niks mee krijg, alles aan mij voorbij gaat, want alles gebeurt immers overdag, moet toch bekennen dat er nu toch wereld nieuws voorbij komt op BBC, CNN en weet ik wat voor zenders nog meer!! er kan elk moment een pers conferentie starten met president Obama, die gaat bevestigen dat Osama idd dood is, en dat amerika het lichaam in handen is, en dat het lichaam ook daadwerkelijk in amerika is!! Ik ga snel verder kijken!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Het is bevestigd , Obama heeft net aangegeven dat eerder vandaag (vannacht denk ik dus, of gisteren avond laat onze tijd) er door de verenigde staten een aanval is geweest in Pakistan, een gerichte aanval, waarbij er op gelet is dat er zo min mogelijk (tot niet) burger doden zouden vallen, omdat ze zeer betrouwbare informatie hadden dat Osama bin Laden zich daar zou bevinden. en dit klopte. Hij gaf tevens aan dat Amerika Absoluut niet tegen de islam is, en dat Amerika rekening moet houden met eventuele tegen reacties van All Quiada (schrijf ikd at goed?), maar dat ze er alles aan zullen doen om Amerika te beschermen.

Goh, ik begrijp van Amerikaanse Websites dat de mensen daar heel emotioneel zijn nu, een van euforie, blijdschap en angst voor wat er nu gaat komen, omdat de kans idd groot is dat er een tegen reactie komt.

liefs woezel

Zo, ik zie net de beelden op CNN van het witte huis en de mensen die er voor staan. het is daar knetter druk en er wordt gefeest , en de mensen zijn ronduit uitbundig en hysterisch blij!! Echt mooi te zien, al die vreugde!

liefs woezel

Dat zou mooi nieuws zijn. Zit nu met mijn dochter voor Woezel en Pip…maar ga zo geloof ik maar even jouraal op zoeken.
Ben benieuwd.

Dat is inderdaad goed nieuws…

Liefs, Melanie

Ik hoorde het net. Tja, mixed feelings. Goed aan de ene kant, maar benauwd voor de tegenreactie(s) van die kant. We wachten in spanning af…

Groetjes,
M

precies wat mriek zegt, da’s het eerste wat ik dacht, en wat gaat er nu gebeuren ? … jow en ik ga lekker naar london, en ik loop sinds die aanslagen daar een paar jaar geleden al zo rustig in die metro, NOT! …

Pippy is geboren 17.07.2009

En weten jullie wat het meest bizare is, op 1 mei 1945 werd bekend gemaakt dat Hitler dood was dat Europa vrij was. 66 jaar later wordt bekend gemaakt dat Osama Bin Laden dood is en dat de wereld een klein beetje veiliger is.

@ sugars. Als het al gewraakt wordt zal dat in Amerika zijn, maar ik denk niet dat er al een opvolger is.

Maar zijn dood geeft me toch een klein beetje het gevoel van wonderen bestaan nog en wat moeten de nabestaande van de 9-11 slachtoffers opgelucht zijn.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 02 May 2011 09:34:49

michelle geloof je dat echt dat hij achter die aanslag op 11 sept zat??
ik weet niet beter dan dat amerika er zelf achter zat om vrijspel te krijgen om oorlog te voeren de hoogste geleerde amerikanen hebben dat bevestigd

ik vind het geen wonder eerder betreurend dat iemand waar zulke aanslagen in zijn schoenen worden geschoven vermoord word

before you judge me, try hard to love me

@ Mamma van 3 jongens hij heeft de aanslagen opgeist. En niet 1 keer maar 10 jaar lang. Ja ik geloof zeker dat hij er verantwoordelijk voor was. Niet Sadam zoals Bush ooit geclaimd heeft om de jacht op hem te verantwoorden. Niet dat ik tegen het afzetten van Sadam was hoor, maar daar waren genoeg andere redenen voor dan 9-11. Ik snap best dat er mensen zijn die graag zouden willen dat de Amerikanen dit zelf in handen gehad hebben, maar de amerikanen schieten alleen hun eigen presidenten dood en niet 5000 onschuldige slachtoffers.

Maar medelijden met een man als Bin Laden, sorry nee dat zal ik nooit hebben. Ben ook blij dat ie een zeemansgraf heeft gekregen. Het is niet alsof hier een onschuldig persoon gedood is. Deze man probeerde zichzelf te verderdigen met een vrouw als levend schild voor zich. Deze man heeft meer doden op zijn geweten dat je kunt tellen dus sorry ik kan het hier niet over vermoord hebben.

Groetjes,

Michèle

nou ik vind het me net iets te toevallig dat hij een so cold zeemansgraf heeft gekregen en hoe meer ik lees hoe meer twijfels ik al krijg , waarom geen overwinningsbeelden zoals bij sadam??

in dat opzicht zijn er verschillende meningen ik geloof naar de amerikaanse geleerden die bewijzen verzamled hebben dat amerika er zelf achter zat, maar das een discussie die al zo lang loopt en waarschijnlijk nooit ten einde komt.

Omdat 1 Navvy Seals NOOIT in beeld komen en 2 als dat wel het geval zou zijn dat hun leven zeer groot gevaar zou lopen.
Vergeet niet Bin Laden is een heel ander soort persoon dan Sadam. Bin Laden is geen dictator van een land en er is geen oorlog mee gemoeid geweest. Dit was een klopjacht van 10 jaar lang om hem te vinden. De foto was voor mij duidelijk enne ze zullen heus zijn DNA wel getest hebben want het is een te groot risco voor Obama als blijkt dat ie nog wel leeft natuurlijk dan is zijn afgang getekend.

Enne die discussie zal ook eindeloos blijven net als wie schoot kennedy dood.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 02 May 2011 11:25:13

michelle denk niet dat het erg veel moeite voor ze is om die mensen onherkenbaar te maken, er schijnen wel beelden te zijn van na zijn overlijden maar das geen bewijs voor mij , hoe simpel is het om te fotoshoppen.
iig ik ben nog lang niet overtuigd en zou lachen als het niet waar is zoals de arabische media zeggen, hoe voor schut sta je als amerika dan.

maar ook het feit dat hij in zee gedumpt is is voor mij echt niet waarschijnlijk
als je al jaren achter iemand aan zit dump je hem niet in zee, dan ga je ermee showen zoals ze met osama hebben gedaan We Got Him haha

ik zeg ook niet dat osama een lieverdje is maar die aanslag heeft hij niet op zijn geweten, hoevaak is het wel niet gebleken dat de beelden die uitkwamen niet van hem waren, daarom heb ik me ook al vaak afgevraagd of die man uberhoupht ooit bestaan heeft.

waar ik me nu meer zorgen om maak is dat als alle info klopt en hij dood is en in zee is gedumpt en niet op de islamitische wijze is begraven zoals amerika beloofd had, zijn de reacties van zijn volgelingen, evt aanslagen zijn niet onwaarschijnlijk, de amerikaanse ambasades in den haag zijn ook al extra beveiligd, ik denk dat elk land die anti islam is oa nederland echt wel op zijn hoede is

o enne nog iets ik ben geen aanhanger van osama en dat sadam gepakt is en gestraft is ben ik net zo blij mee als ieder ander , maar ik vraag me ten zeerste af of het allemaal wel in de haak is wat amerika zegt doet en geheim houd

discussies zullen hier idd altijd wel over blijven bestaan, er zijn tenslotte voldoende complottheorieen. zelf geloof ik zeker niet dat amerika achter de aanslagen van 9-11 zitten. dat hij gepakt en gedood is, geeft mij toch een beetje het gevoel van opluchting maar om nu te zeggen dat het zo goed aangepakt is, tja dat valt te betwijfelen wat mij betreft. ook ik had dan wel meer een sadam-tafereel verwacht.
mijn idee is dat je de volle waarheid ook hierachter nooit echt zal kunnen achterhalen er zijn daar teveel zaken die niet verteld worden. en eerlijk…ik vind dat maar goed ook als ze alles zouden vertellen wat ze weten of ontmanteld hebben dan slaap je ook niet lekker meer. dan maar naief

liefs,
Rinske

@ mamma an 3 jongens ben blij dat je zegt geen aanhanger te zijn, want niet rot bedoeld maar zoals jij het nu neerzet is het echt alsof je medelijden hebt met hem en tegen Amerika bent. Ik heb zelf niks tegen moslims maar wel tegen terroristen en of dat nou moslims, basken of ieren zijn teroristen zijn teroristen. Enne wat hadden ze dan met zijn lichaam moeten doen?? Begraven?? En dan een nieuw mekka er van moeten maken??

Groetjes,

Michèle

mijn visie op amerika is onwijs dubbel, ze hebben kosovo bevrijd, maar aan de andere kant doen ze dingen die in mijn ogen niet door de beugel kunnen, hoeveel slachtoffers zij al niet gemaakt hebben tijdens hunjacht op olie…

ze hadden minstens moeten doen wat ze beloofd hadden met zijn overschot

hoe bedoel je?? Dat volgens de moslim wetten?? Dat hebben ze ook gedaan alleen heeft ie een zeemansgraf gekregen ipv een ter aarde stelling. Sorry maar dat kan ik me goed voorstellen. Niemand zit er op te wachten dat dat een bedenvaarts oort wordt.

Overigens is Amerika al zo dubbel vanaf de dag dat ze bestaan. Ze hebben elke oorlog verknald zelfs hun eigen onafhankelijkheids oorlog dus wat wil je dan.

Groetjes,

Michèle

ach ja laten we er maar over op houden , mijn mening is duidelijk (hoe je het dan ook interpeteerd) jou mening is duidelijk en dat is ook gelijk de mening van de meeste mensen maar ik kijk graag wat verder dan de media ons verteld.

dat het een bedevaartsoord zou worden is de tweede smoes van amerika de eerste was namelijk dat geen land hem wilde begraven ook al zon onzin,

daarbij vraag ik me af waarom alles altijd met mekka vergeleken word ,

anyway laten we het hier bij bij houden

Doen we ook en ik respecteer je mening, ik gaf alleen aan hoe sommige hem zouden kunnen lezen.

En tot het tegendeel bewezen is moeten we er maar vanuit gaan dat hij dood is, Maar er is alweer een nieuwe leider opgestaan en zo zullen we altijd doorgaan vrees ik tot de mensen over de hele wereld inzien dat we misschien ook in vrede naast elkaar kunnen leven ipv in haat tegenover elkaar.

Groetjes,

Michèle