Ik denk ook dat Osama achter de aanslagen op 9-11 zat. Hij heeft ze zelf opgeeist, en ook al heb ik genoeg complot theorien gelezen en gezien, ik geloof niet dat amerika dit zelf heeft gedaan. Daarnaast geloof ik ook niet dat er wordt gelogen over de dood van Osama. Ze hebben er helemaal geen baad bij> De presidentsverkiezingen zijn pas over 1,5 jaar, dus daarvoor hoeven ze ook niet te liegen. en iedereen weet dondersgoed dat dit een tegen reactie uitlokt , waarbij elk land (en voornamelijk Amerika) een doelwit kan zijn. Mijn inziens ga je dan niet liegen over zoiets wat dergelijke gevolgen kan hebben. Er is een DNA test gedaan, en het is op die manier bevestigd dat het idd Osama was. Waarom hij vermoord is en niet als sadam hoesein levend gevangen genomen? ik denk omdat ze niet het risico willen lopen dat hij ooit vrij komt, ws ook voor een deel uit wraak, voor wat hij hun heeft aangedaan> Of dat goed is? dat weet ik niet, maar denk wel dat dit mee speelt. Waarom hij niet in de grond is begraven, maar voor een zeemansgraf is gekozen, ik weet het niet, daar kan ik niet echt een oordeel over vellen, maar dat er geen beelden zijn, en dat die niet getoond worden, kan ik wel begrijpen. Laten we eerlijk zijn, wie wil deze beelden zien? ik heb vanmorgen de foto gezien waar Osama op stond vlak na zijn dood, was ook niet een prettig gezicht, dus nee, ik denk niet dat je daar mensen blij mee zal maken.
Iedereen moet geloven wat hij of zij wil, maar ik persoonlijk denk dat als je wil, je overal wel een complot theorie achter kan verzinnen, en daardoor ook niemand meer kan vertrouwen / geloven. Op een gegeven moment (maar dat vind ik) moet je ook kunnen zeggen, het is nu eenmaal zo, ze hebben getest, het bewijs is er, ook al hebben we het niet letterlijk gezien, gaan we aan er vanuit dat het ook zo is, anders kun je overal wel iets achter zoeken. Maar dat is mijn mening, en als een ander daar anders over denkt, dan is dit prima.
Ik weet zo net niet of de wereld een stukje veiliger is geworden, er is al een nieuwe leider opgestaan, en ik denk wel dat er echt een tegen reactie gaat komen. dus voor mijn gevoel is het dubbel. aan de ene kant blij dat hij geen kwaad meer kan doen, en aan de andere kant toch een beetje bang voor de gevolgen die dit gaat hebben.
liefs woezel