Osama Bin Laden dood!

Eerlijk gezegd ben ik niet rouwig om het feit dat ze Bin Laden hebben gedood. En dat ze hem een zeemans graf hebben gegeven, lijkt mij ook het verstandigste.

Zelf denk ik dat die Seals iets langer in Pakistan zijn geweest dan 40 minuten en Bin Laden een andere ‘berechting’ hebben gegeven. Ik denk dat ze hem flink te pakken hebben genomen en daarom zijn lichaam niet ‘vrij’ kan worden gegeven. Misschien gaat mijn gedachte gang een beetje de verkeerde kant op, maar die Seals zijn niet voor de poes en lijken mij kerels die Bin Laden een lesje hebben geleerd.

Maar ik zeg er gelijk bij, dat is MIJN mening.

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009

Ik denk ook dat Osama achter de aanslagen op 9-11 zat. Hij heeft ze zelf opgeeist, en ook al heb ik genoeg complot theorien gelezen en gezien, ik geloof niet dat amerika dit zelf heeft gedaan. Daarnaast geloof ik ook niet dat er wordt gelogen over de dood van Osama. Ze hebben er helemaal geen baad bij> De presidentsverkiezingen zijn pas over 1,5 jaar, dus daarvoor hoeven ze ook niet te liegen. en iedereen weet dondersgoed dat dit een tegen reactie uitlokt , waarbij elk land (en voornamelijk Amerika) een doelwit kan zijn. Mijn inziens ga je dan niet liegen over zoiets wat dergelijke gevolgen kan hebben. Er is een DNA test gedaan, en het is op die manier bevestigd dat het idd Osama was. Waarom hij vermoord is en niet als sadam hoesein levend gevangen genomen? ik denk omdat ze niet het risico willen lopen dat hij ooit vrij komt, ws ook voor een deel uit wraak, voor wat hij hun heeft aangedaan> Of dat goed is? dat weet ik niet, maar denk wel dat dit mee speelt. Waarom hij niet in de grond is begraven, maar voor een zeemansgraf is gekozen, ik weet het niet, daar kan ik niet echt een oordeel over vellen, maar dat er geen beelden zijn, en dat die niet getoond worden, kan ik wel begrijpen. Laten we eerlijk zijn, wie wil deze beelden zien? ik heb vanmorgen de foto gezien waar Osama op stond vlak na zijn dood, was ook niet een prettig gezicht, dus nee, ik denk niet dat je daar mensen blij mee zal maken.
Iedereen moet geloven wat hij of zij wil, maar ik persoonlijk denk dat als je wil, je overal wel een complot theorie achter kan verzinnen, en daardoor ook niemand meer kan vertrouwen / geloven. Op een gegeven moment (maar dat vind ik) moet je ook kunnen zeggen, het is nu eenmaal zo, ze hebben getest, het bewijs is er, ook al hebben we het niet letterlijk gezien, gaan we aan er vanuit dat het ook zo is, anders kun je overal wel iets achter zoeken. Maar dat is mijn mening, en als een ander daar anders over denkt, dan is dit prima.

Ik weet zo net niet of de wereld een stukje veiliger is geworden, er is al een nieuwe leider opgestaan, en ik denk wel dat er echt een tegen reactie gaat komen. dus voor mijn gevoel is het dubbel. aan de ene kant blij dat hij geen kwaad meer kan doen, en aan de andere kant toch een beetje bang voor de gevolgen die dit gaat hebben.

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

oh , en persoonlijk ervaar ik nederland niet als anti mosilim. natuurlijk zin er zat voorbeelden te noemen (in welk land niet) dat er mensen tegen een bepaald geloof zijn, dus ook het moslim geloof, en ja, er zit iemand in de regering die extremistische ideeen heeft, maar in zijn algemeenheid denk ik dat onze regring niet bewust uit straalt dat ze anti moslim zijn, en ik denk dat de meerderheid van nederland ook zeer zeker niet anti moslim is. Ik in ieder geval niet, en ik wil gewoon graag geloven dat ik in een land leef die iedereen respecteerd voor zijn of haar geloof.
date r discussie zijn over het dragen van een Burka, tja, ik erger mij er niet aan als ik iemand een Burka zie dragen, moeten ze toch zeker zelf weten wat ze aantrekken!! Maar laten we eerlijk wezen. Zelfs in de islamitische landen is het verboden om een hoofddoekje op de universiteit te dragen, laat staan een burka, dus waarom zou dit in Nederland wel mogen?

Nou goed, dat is een andere discussie, en helemaal niet de bedoeling van dit topic. Ik hoop in ieder geval dat ik mijn mening goed duidelijk heb kunnen maken, zonder dat ik mensen er mee heb gekwetst.

liefs woezel

Ik snap wel dat hij doodgeschoten is. 1 welke rechter zou zijn vingers willen branden aan een veroordeling, 2 welke advokaat zou deze man moeten verdedigen, 3 er is geen hond die in de jury wil want dat kost je je leven. En ja ik denk dat wraak ook iets is dat meegespeeld heeft, kun je het ze kwalijk nemen?? Nee niet echt.

Groetjes,

Michèle

woezel ik zeg niet dat het nederlandse volk anti islam is maar wel de nieuwe regering (ook niet helmeaal natuurlijk) maar de buitenwereld kijkt niet naar het volk die kijkt naar wat de regering aan kondigd en dan vooral wat wilders aankondigd en dat is in mijn ogen gevaarlijk voor de veiligheid van het nederlandse volk.daarom ben ik van mening dat nl wel degelijk in gevaar is voor een aanslag van buitenaf.

ik volg het nieuws niet helemaal , dus was nog niet eens op de hoogte van een nieuwe leider, wel had ik een rectie gezien van een man die hoopte op 1000 nieuwe bin ladens , verder is het inmiddels op de arabische tv ook bevestigd dat hij dood is dus daar ben ik dan nu wel van overtuigd (als hij iig al ooit betsaan heeft)

ik ben heel erg benieuwd wat de intentie van amerika met irak is ,
omdat irak volgens amerika een dubbel spel speelt en een vijandige band heeft met india dus ik denk dat er in de nabije toekomst een groter conflict tussen irak en india ontstaat en amerika daar echt wel een handje in heeft.

michelle ja wat de rechter betreft heb je gelijk ik zou ook niet in zijn positie hebben willen staan als het zover was gekomen, maar de advocaat denk dat er genoeg islamitische advocaten in de rij voor hem hadden gestaan (genoeg ook niet want de meningen over hem zijn onder de moslims ook verdeeld) en jury volgens mij mag je de oproep niet weigeren dus die hadden geen keus gehad.

woezel ik vind een burka ook onwijs onzin maar om het met de wet te verbieden gaat erg ver vind je niet dat is een beperking van de zogenaamde vrijheid in nl
en hoofdoeken verbod als die al zou komen waarom geld dat dan alleen voor de moslims , en niet voor de nonnen?

before you judge me, try hard to love me

@ Mamma van 3 jongens wat onze regering ben ik het compleet met je eens. In mijn ogen is Wilders niks anders dan een debiel met een mening die nergens op gebaseerd is. Hij is mijn ogen ook veel te pro israel en ik ben van mening dat deze man veel te veel macht heeft. We mogen in onze handen knijpen dat hij geen premier is.

Ik vraag me overigens eerder af of er nog sancties komen tegen pakistan gezien hij daar dus wel zat en pakistan dit altijd ontkent heeft. Amerika zal daar ook niet blij mee zijn denk ik.

Enne die jury, tja ze hadden gemoeten inderdaad, vandaar dat ze dus denk ik geen proces hebbe laten komen. Overigens mochten ze hem levend gevangen genomen hebben waar hadden ze hem dan moeten bewaken. Tuurlijk nu kunnen er vergeldingsacties komen en ik sluit ook niet uit dat dat niet gebeurd, maar wat als hij nog geleefd had. Hoe en met wat had je die man moeten bewaken want gegarandeerd dat dat ze hem bevrijd hadden. Ik spreek het niet goed dat ze hem gedood hebben, maar ik denk dat het persoonlijk bijna onmogelijk was geweest om hem in leven en gevangen te houden.

Groetjes,

Michèle

@mama van 3 jongens, nou in principe mag iedereen van mij dragen wat hij of zij wil, dus of dit nou een hoofddoek is, of een burka of een non kledij, dat maakt mij niet uit. Maar zodra het om officiele instantes gaat, zoals een universiteit, dan vind ik dat ze hem af/uit moeten doen, net als in het land van herkomst. Dus verder wel, behalve als ze daar zijn, snap je? Maar dat is gewoon puur omdat dit in hun eigen land ook niet mag, dus ik zie niet in waarom dit dan hier wel zou moten.

Wat je zegt over de nederlandse regering en hoe het overkomt, daar heb je helemaal gelijk in, zo komt het idd over, vandaar dat ik het ook zo erg vind dat wilders in de regering zit.

liefs woezel