Oranjes eerste overwinning is binnen

@ Liske, ik was er ook nog niet hoor, maar onze ukkies kunnen wel zeggen wij waren erbij

Groetjes,

Michèle

Jaja wat een wedstrijd helemaal spannend
Zat op het puntje van me stoel
We gaan naar de finale helemaal top gedaan die jongens
Ik hoop tegen duitsland maar ja Spanje kan natuurlijk ook
Als ze maar winnen
Hebben ze echt verdiend

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Bij de vorige finales was ik er al wel was toen 6 en 10 jaar oud, maar weet ik echt niets meer van.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ik hoorde van vrienden van ons dat ALS NL tegen Duitsland moet spelen, en Duitsland wint… Je al je aankopen die je doet in Duitsland het geld terug van krijgt… tot het bedrag van 20.000 euro.

Dus stel je koopt op 12 juli een TV in duitsland (als hun het WK winnen) krijg je je geld terug…

Of het echt zo is weet ik natuurlijk niet, en heb er zelf ook niets over gevonden op internet…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Het lijkt me toch vreemd Melanie dat je je geld terugkrijgt als Duitsland wint.

Maar we hoeven daar niet bij na te denken, want Nederland wint gewoon

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Ik wou net zeggen Melanie niet te veel kopen hoor

Groetjes,

Michèle

Het wordt NL-Spanje zie ik nu! Dat moeten we toch kunnen winnen? Liever de Spanjaarden dan de Duitsers! Wij gaan die cup binnenslepen, maar dat zei ik al eerder! EN HOLLAND WINT DE WERELDCUP LALALALA! Wel bilspieren samenknijpen, maar we gaan het halen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ennnn… We spelen tegen Spanje! Gaat heel erg spannend worden zondag. Ik word nu al zenuwachtig…

Groetjes Natasja

@Rainbow, inderdaad, liever zondag verliezen van Spanje dan van Duitsland!

Moreel hebben we nu ook gewonnen van Duitslang! We zijn toch al beter nu ze naar huis gestuurd zijn door Spanje! Was grappig geweest die revanche van 32 jaar geleden, maar ik zit toch liever naar Nederland - Spanje te kijken zondag als ik heel eerlijk ben!

Ik zie liever de Spanjaarden feestvieren dan de Duitsers als we dan toch zouden moeten verliezen.

Groetekes, Sje

Precies, ik verlies ook liever van de Spanjaarden. Die Duitsers denken altijd dat ze er al zijn en nu mogen ze lekker naar huis. Oh nee, eerst de troostfinale nog spelen! Ook lekker belangrijk! Haha. Ik denk dat ik hier zondag, net als iedereen, peentjes ga zitten zweten. Totdat het voorbij is. En reken maar dat ik zwááár baal als we verliezen, we zijn er zo dicht bij! Het zou historisch zijn! Ik wil een boek van 2010 kopen, voor ons zoontje straks en daar moet toch in staan ‘NL werd voor het eerst wereldkampioen!’ En dan zegt 'ie: ‘Mama, hoe was dat?’ en dan kan ik vertellen dat het het grootste feest was ooit! Ze mogen de woonboten in Amsterdam wel alvast weg gaan slepen!

Ja, je wilt nu inderdaad niet op een woonboot in Amsterdam wonen! Brrrrrrrr…

Hier in huis is het maandag overigens sowieso feest, ongeacht of we zondag winnen of verliezen!

Groetekes, Sje

Jajajajaja, we weten het! SJE IS JARIG! Hier ook feest, want de mama van Rainbow wordt 60! 12 juli is gewoon een mooie dag!

@ Rainbow heb je ook een boek van 2008 gekocht toen met Eva??

@ Sje dan hoop ik op een mooi kadootje

Enne toch had het een mooie revanche geweest als we van Duitsland hadden kunnen winnen. Overigens hoop ik natuurlijk wel op een overwinning van Suarez en leidero zaterdag natuurlijk

Groetjes,

Michèle

ikweet al wat we gaan doen zondag. ik zat er tot nu toe met alle wedstrijden goed. standen weet ik niet maar wist wel alle winnaars. nederland spanje wordt helaas wel een heeeeeeeeeeeeeele lange wedstrijd want we moeten de verlenging in maar… ik de verlenging wordt er in de 2e helft gescoord door NEDERLAND!!!
we winnen die cup!!!

Oh Help! Ik hoop niet dat we moeten verlengen of zelfs penaltys. Maare, ik hoop dat je gelijk krijgt en Nederland wint. Dat zou echt fantastisch zijn!

Groetjes Natasja

Wie er zou meezingen met Den kooooooning van Hispanje heb ik altijd geeerd???

Toch een beetje dubbel als je dat gaat zingen voor de finale tegen Spanje, of is dat heel ver gezocht? Ik ga er wel op letten zondag…

Heb echt zin in de wedstrijd. Gister gaf me wel hoop, vond beide ploegen niet geweldig aanvallen, NL kan dat beter volgens mij… Maar goed, we (ze) moeten het eerst nog even doen natuurlijk. Spannend!

liefs

Ben ook zo benieuwd wat Nederland gaat doen. Helaas heeft octo Paul de wedstrijd van Duitsland goed voorspelt. Hoop niet dat hij met Nederland tegen Spanje gelijk krijgt. Geloven jullie hierin of niet? Vind het toch knap dat zo’n octo alles goed voorspeld. Zelf geloof ik er niet zo in, maar ja aan de andere kant heeft hij toch alles goed voorspelt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

@ Sandra finales voorspelt hij fout, dat deed hij met het EK ook. Toen zei hij dat duitsland van Spanje zou winnen

Hier zit vanaf 4 uur het huis vol. We hadden mijn schoonmoeder en zwager uitgenodigd, maar die was vergeten dat ie met vrienden afgeproken had dus die komen nu ook gezellig mee. En mijn vriendin komt ook. Dus BBQ aan en daarna lekker de wedstrijd.

Groetjes,

Michèle

Ik hoop ook niet dat-ie gelijk krijgt… 't Zal spannend worden vanavond!

Groetjes Natasja

Ik hoop dat Mellanie gelijk krijgt en niet octo Paul! Ik had toch liever gehad dat hij de NL-mossel had gepakt! Mijn neefje zei: ‘Maar ze hebben die NL mossel vast vies gemaakt, zodat Paul die niet wilde hebben!’ Ja, dat denk ik ook! Enne…Paul voorspelt wedstrijden voor Duitsland, voor NL is het vast anders! Een paar waarzeggers in Afrika hebben voorspeld dat wij gaan winnen met 2-0 en een vogel in Singapore ofzo voorspelde dat ook. Daar vertrouwen we maar op. Onze beesies stonden buiten op onze waterpartij, maar door de regen zijn ze helemaal verlept. Mijn vriend heeft de vachtjes wat gepimpt, want no way dat ik ze nu weg ga halen! Dat brengt ongeluk! Ik ga vanavond met samengeknepen billen kijken, laat de boys winnen!