Wij hebben gisteren in de kroeg gekeken en daar was de teleurstelling uiteraard ook erg groot. Pff wat een wedstrijd zeg, echt niet goed voor de zenuwen. Wat een kaartenregen bij Nederland he. Sommige overtredingen die Nederland maakte waren echt heel grof. Maar moet zeggen dat ik het meest ergerde aan het gezeur van Nederland tegen de scheids. Hier schiet je helemaal niks mee op en daardoor hebben we toch een paar kaarten extra opgelopen. Moet zeggen dat ik die spanjaarden ook wel ontzettende toneelspelers vond. Bij iedere overtreding die Nederland maakte deden ze alsof ze er 2 gebroken benen aan overhielden.
Al met al was het een zeer spannende avond. Jeetje wat ik had de zenuwen. Ik baal er goed van dat we verloren hebben. Maar moet zeggen dat Spanje ook wel iets beter was. Niet heel veel zoals sommige wel beweren. Maar toch, het had zo leuk geweest als Nederland had gewonnen.
Ik denk dat een huldiging wel op zijn plaats is. Ze hebben niet gewonnnen, maar zijn toch 2e van de wereld geworden. Louis van Gaal vertelde ook dat hij met Bayern ook een huldiging kreeg, ondanks dat ze in de Champions Leauge 2e waren geworden. Hij had er in eerste instantie ook geen zin in. Maar door die huldiging en het enthousiasme van al die mensen die op de huldiging af kwamen kreeg hij wel steeds meer door dat 2e ook erg goed was. Achteraf gezien was hij dus heel erg blij met de huldiging.
Groetjes,
Sandra