Oranjes eerste overwinning is binnen

NIKS van gezien. Ik moest werken. We mochten in eigen tijd wel in de kantine kijken, maar ik had er niet zo veel zin in. Vind het pas spannend worden als er dat knock out systeem is, dus in de kwartfinales en verder. Ik heb dus, helemaal alleen, doorgewerkt. Bijna iedereen had vrij en ik moest het schip recht houden, haha. Maar het was toch saai hoorde ik. Heb ik weer uurtjes gedraaid, die ik vrij kan pakken als het eens lekker weer is! Zaterdag komen er vrienden kijken en ga ik wel voor de buis zitten, met Eef in oranje shirt!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Erik deed z’n middagdutje en ik ging op de bank liggen kijken. Nou, ik was zooo moe dat ik na 20 minuten al in slaap viel. Vond het ook maar saai, trouwens. Om 15.00 uur hoorde ik Erik door de babyfoon en werd ik wakker. Er stond 1-0 op het scorebord en nog een kwartier te gaan. Dus het laatste doelpunt nog meegepikt. Ik vond het niet erg dat ik heb geslapen; was niet boeiend. Zaterdag zijn we in de Apenheul, dus zie de wedstrijd tegen Japan niet. Hoop wel dat ze dan meer peper in hun r**t krijgen.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Ook ik heb de voetbal gezien. Wij mochten van onze directeur thuis gaan kijken zonder dat het ons verlof kost. Hij had zoiets van er wordt toch bijna nergens gewerkt, dus op kantoor zitten heeft geen zin. Hij wilde de telefoon doorschakelen, maar 1 collega die totaal niet om voetbal geeft heeft gezegd dat hij wel op kantoor wilde blijven.

De wedstrijd zelf was ontzettend saai, maar gelukkig hebben we gewonnen. Het was de 1e wedstrijd pas, dus laten we hopen dat ze steeds beter gaan spelen

Groetjes,
Sandra

Vraag me af of iedereen al klaar zit

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ha ha ha nu ik je vraag beantwoord heb wel

Groetjes,

Michèle

Ben toch niet de enige met hartkloppingen he…

Groetjes,

Michèle

Ik zat klaar.

WE ZIJN DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR!!!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Wat gaaf he?! En wat spannend nog die laatste minuten! Helemaal toppie is het! Ik geniet me helemaal suf!

En wie had dat nou gedacht na de belabberde start die ze in de poule-wedstrijden gemaakt hebben?!

Groetekes, Sje

Echt de mensen zijn hier gek
Het lijkt wel oudjaar hahahaha wat een vuurwerk Alleen werd Dylano er ook wakker van

Maaar we zijn DOOR YESSSSSSS

Liefs Michelle

TOETTTTTTTTTTTTTT! Hier klinken overal vuvuzela’s! Cool he? De laatste minuten zat ik echt met samengeknepen billen, het zou toch niet zo zijn he, dat het alsnog 3-3 zou worden! Maar gelukkig gebeurde dat niet. Ik zeg: DIE CUP GAAT MEE NAAR NL!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hier ook een vuvuzela orkest, gelukkig slaapt Sarah door.
Wat was het spannend, en geweldig, ik durfde soms niet te kijken.

En nu de finale!!! En dan moet ik werken tot 22:00, SHIT Er komt dan helemaal niemand natuurlijk.

Lilypie First Birthday tickers

HUP HOLLAND HUP!!!

het was echt spannend! die laatste minuten ik dacht: oh het zal toch niet!!!
ik vond die scheidsrechter echt oneerlijk volgens mij stond hij voor Paraguay.
maargoed wij hebben gewonnen en daar gaat het om!!
hier was het flink feest buiten haha iedereen schreeuwen en toeterende auto’s
overal van die feestblazers of hoe noem je het. kei harde muziek van: we are the champions!!! en: samen zijn we sterk
eendracht maakt machtig
hoe een klein land groot kan zijn
is dat niet prachtig
nederland o nederland
jij bent de kampioen
wij houden van oranje
om zijn daden en zijn doen
straks als het rood wit blauw
voor ons wordt gehesen
dan zijn wij een groot gezin
met goud zijn wij geprezen

lalalalaaa
geweldig! maargoed daarna moest ik echt mijn bedje opzoeken.
ik ben benieuwd tegen wie nederland gaat spelen.
willen ze het makkelijker krijgen dan tegen spanje maar om mooi spel te zien tegen duitsland… wil echt nederland duitsland wel zien!
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100613/zL2b.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/dDvRp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 07 Jul 2010 08:56:31

ooo meiden wat een wedstrijd .wat een rare scheid ,wij dachten dat het spel was afgelopen nee ging het nog door pppffffff .maar gelukkig WE ZIJN DOOR NAAR DE FINALE en wie word de tegen stander we zien het vanavond

groetjes marielle mama van tanja

Inge we moesten tegen URUQUAY Lees Land van suarez en Leidero = AJAX

Enne morgan heeft een paar keer gedraaid maar is niet wakker geworden door pappa en mamma en om 7.00 moest ik haar wakker maken

Groetjes,

Michèle

@Rainbow: goed voor de bilspieren inderdaad, zo’n spannend wedstrijd! Hier ook samengeknepen billen. Maar potver, die wedstrijd had niet 5 minuten langer moeten duren zeg. Dan was het misschien nog wel 3-3 geworden ook. Maar anyway, dat was niet zo en zondag wordt het weer samenknijpen met die hap!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Maar dan hoop ik wel tegen duitsland en dan geen geschiedenis herschrijven maar geschiedenis maken

Groetjes,

Michèle

Het was idd een ontzettend spannende wedstrijd. Vooral die laatste 5 minuten pfff echt niet goed voor je hart. Wij hebben in de kroeg gekeken en op een gegeven moment dacht iedereen dat het afgelopen was. De kroeg stond echt op zijn kop, totdat we er ineens achterkamen dat ze nog wel aan het spelen waren. Maar goed gelukkig is het uiteindelijk toch nog goedgekomen. Wat een gekkenhuis was het zowel in de kroeg als buiten. Haha het leek wel alsof we de finale al gewonnen hadden, echt super.

Ben echt zo blij en heb al helemaal zin in zondag!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Dat vond ik ook Sandra, dat het leek alsof we de beker al binnen hadden. Vuurwerk, hysterisch gefeest, etc. Hallo, zullen we de finale nog even afwachten??? Voor hetzelfde geld wordt het alsnog niks en gaan we met net zulke lege handen naar huis als alle anderen die al zijn afgevallen. Daar ga ik niet van uit natuurlijk, maar ik ben toch liever iets voorzichtiger

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Pf indd niet goed voor je hard en voor de slaap
Nu zondag nog.

Ik ben op een gegeven moment ff achter de pc gaan zitten (we zaten heel lui in bed te kijken) En ja hoor nederland scoort hahaha. Ik weer terug naar de pc en ze scoren weer. Toen ben ik ook weer op bed gaan liggen scoren die andere weer hahahah, ik tegen René ben weer weg hier want dat gaat niet goed als wij samen kijken Dus zondag apart kijken eentje in de huiskamer en de andere op de slaapkamer

Liefs Michelle

Ja, wat een wedstrijd, geweldig! Echt super dat we door zijn. Ik vind dit ook wel al een feestje waard hoor. De laatste keer dat NL in een WKfinale stond, was ik nog niet geboren. En dus de meeste van die spelers ook niet. Dat is sowieso geweldig om mee te maken.

Ik hoop vanavond op een slopende wedstrijd met verlenging en veel kaarten (hoe roder hoe beter) en zondag op een mooie wedstrijd met een mooi einde voor ons. Maar anders is dit ook al een hele prestatie voor ons kleine landje!

liefs