Op vakantie?

Hoi hoi,

Nieuwsgierig vraagje maar gaan jullie dit jaar met vakantie en zo ja waar naartoe? Wij hebben niets geboekt want moppie was zo klein en het leek mij helemaal niets met zo’n ukkie. Maar nu is ze bijna 8 maanden en kan ze natuurlijk veel meer alweer. Misschien toch wat in Nederland doen? Tips? Is ons eerste moppie he…

Ben erg benieuwd wat jullie gaan doen!
groetjes,
Wendy

dit is ook onze eerst maar wij gaan dit jaar lekker naar italie eind auustus begin september met mijn ouders. we durvden het nog niet alleen aan en vorig jaar zijn we ook met hun gegaan en dat is super goed bevallen. we hebben alleen de aankomstdatum geboekt. we willen 3 weken maar als het niet gaat dan zijn we ook zo weer terug. we gaan ook bewust met de auto (hebben ook de honden die meegaan) dus we kunnen lekker rustig aan doen en stopppen wanner we willen

[img]http://lb1f.lilypie.com/7nknp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Morgan is natuurlijk wat ouder maar vorig jaar zijn we niet weggeweest, ik moet zeggen door omstandigheden zijn wij zo ie zo nog nooit op vakantie geweest met zijn twee laat staan met zijn drie. Dus dit jaar doen we het goed en gaan we 8 dagen naar portugal all in.

Groetjes,

Michèle

Wij zijn vorige maand met onze toen 7 maanden oude dochter naar Griekenland geweest. We zagen een beetje op tegen de vliegreis maar het is enorm meegevallen. De vakantie daar was echt helemaal geweldig en onze dochter heeft enorm genoten van alle (griekse) aandacht!

Lilypie First Birthday tickers

Het is maar net waar je je als ouders fijn bij voelt. Zo’n kleintje maakt het nog niet veel uit: Nederland of buitenland, camping of huisje, etc. Als jullie je goed en relaxed voelen over vliegen, dan moet je dat doen. Voel je je beter bij een vakantie in eigen land zonder al teveel reisgedoe, dan moet je dat doen. Wij zijn tot nu toe lekker in eigen land gebleven: in 2008 op Ameland in een huisje en vorig jaar in Brabant in een park van Landal. Dat laatste was overigens ideaal: zwembad, restaurantjes, wandelen en fietsen, allemaal bij de hand.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Hoi M, bedankt voor je reactie. Wel park was dat? Wij willen het liefst niet te lang reizen nog en zeker nog niet vliegen nl…Zeker als jij zegt dat het daar zo fijn was dan ben ik erg benieuwd!
groetjes,
Wendy

Wij gaan een paar dagen naar Luxemburg.
Wilde met Senne niet al te ver weg en nu kunnen de hondjes ook een x mee…

Groetjes van Sascha en Senne

@moppiesmama: wij zagen vliegen ook nog niet zo zitten We zaten in een park dat de Kempervennen heet. We waren er een week en we zijn in die week het park niet af geweest. Klinkt erg, maar het was zo gevarieerd met alles bij de hand dat het gewoon niet nodig was.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Hoi M, Soms hoef je ook lekker helemaal nergens heen, het heet niet voor niets vakantie! Kempervennen ziet er goed uit maareh…onbetaalbaar in augustus zeg! Pfff…

@Sascha, waar ga je heen in Luxemburg? Een hotelletje?

Wij gaan naar Italie met de auto en caravan. Je bent (meestal) verzekerd van mooi weer en dat bevalt ons goed. Vooral voor de oudste zie met nog niet met regen in de voortent zitten worden we helemaal gek. Je kunt dan wel een keer een uitstapjes doen maar ja dat doe je ook niet de hele dag. Met pinksteren zijn we een paar dagen op de camping geweest en dit ging super met de twee op het stapelbed dus we gaan ervoor.

@Pranger, Spannend hoor! You go girl! hihi. Zeker met een ouder kindje erbij is het buitenland heerlijk. Ik zou het dan denk ik ook sneller doen en misschien ook wel makkelijker omdat je al een kleintje hebt…en ervaring. Maar wij blijven in de buurt dit jaar dus als iemand tips heeft, het liefst betaalbare , dan heel graag!
groetjes,
Wendy

Balen dat het zo duur is. Wij waren nog in juli, misschien scheelde dat toch wel in de prijs? Succes met zoeken in ieder geval!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

wij blijven dit jaar thuis maar hebben wel voor volgend jaar bedacht waar we heen willen , frankrijk nice

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Wij hebben dit jaar een stacaravan gehuurd op een camping in Luxemburg. Vorig jaar was ons zoontje ook 8 maanden en toen zag ik het nog niet echt zitten om ver op vakantie te gaan en zijn toen lekker thuis gebleven en dagjes uit geweest. Was ook leuk, maar heb nu wel heel veel zin om op vakantie te gaan. Luxemburg vind ik wel ideaal. Toch in het buitenland en dus een hele andere omgeving, maar niet al te ver rijden.

Leuk topic. Ik wilde er zelf ook al 1 over openen. Muriel is nu 7 maanden en ik zit nog zo te twijfelen of we wel of niet gaan. Wij zouden dan naar Frankrijk gaan is ongeveer 7 uur rijden met de auto. Maar moeten we dan juist overdag of beter s nachts rijden als ze slaapt. Ik vind het lastig. Misschien blijven we dit jaar toch maar thuis en gaan we een dagje weg en wat leuks doen of naar een eiland voor een paar dagen.

Wij zijn vorig jaar toen Seth 9 maanden was naar Kos geweest in september, heerlijk!!
Goed weer, en de vliegreis was geen probleem.
Ik denk juist dat het dit jaar lastiger is met vliegen, omdat hij nu wil lopen.

Maar inderdaad! Je moet doen waar je je goed bij voelt!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wij gaan met ons kleintje, dan ruim 6,5 maand, naar een (boeren)camping in Zeeland, lekker rustig…hopen we natuurlijk…zal je net zien dat hij de boel op stelten zet daar! Haha.
We hebben privé-sanitair bijgeboekt, dat is met zo’n kleintje nu wel fijn!
Lekker een weekje weg met z’n drieën en niet al te ver van huis. Als het niets is of het gaat echt niet, dan zijn we zo weer thuis!
Alvast een fijne vakantie!

Mirjam

Heey hallo,

wij zijn een paar weken geleden met ons zoontje van 6 mnd naar de kempense meren in Belgie geweest (Sunparks) goed te doen en niet duur. Mooie omgeving daar. Maar voor de zomer gaan wij idd ook niet (ver) op vakantie. We zijn van plan om in het najaar weer zoiets te doen. Kan hij ook weer wat meer.

a href=“http://lilypie.com/”>Lilypie First Birthday tickers</a

Ja je kan heen gaan waar je maar wilt. Toen Jada 5,5, maand was zijn we naar Nederland gegaan voor 3 weken, oma opzoeken! Was super en tijdens de vlucht geen problemen gehad en we waren toch in totaal een dag onderweg! 4 uur rijden, 4 uur wachten. 6 uur vliegen 2 uur wachten, nog 8 uur vliegen en daarna nog 2 uur rijden. In totaal van deur tot deur ongeveer 24 uur en het ging echt prima! Als ze wat ouder zijn word het iets moeilijker, maar vond deze leeftijd juist heel fijn!

Toen Luka 3 maanden was zijn we naar Brabant geweest, in een huisje waar alles bij de hand was, heerlijk! Luka lekker in de reiswieg mee overal naar toe, geweldig vond hij het!
Twee weken geleden zijn we terug gekomen uit Duitsland, dat was 4,5 uur rijden, maar Luka heeft zich prima vermaakt! Onderweg natuurlijk regelmatig gestopt ( zo’n 3 keer een kwartier/ half uur) en dat ging prima! We zaten weer in een huisje.
Aankomende Oktober gaan we nog een weekje naar Limburg, in een huisje. Allemaal niet heel ver weg, maar goed te doen en toch superleuk!