@ MarMama jullie hebben er voor gekozen om overdag te reizen? Waarom hebben jullie dat gedaan? En niet s’ avonds als je kleine slaapt. Daar zit ik zelf aan te denken namelijk.
Op vakantie?
Hoi hoi,
Werken vandaag he dus erg stil aan deze kant
@ Leony: Sunparks België ziet er goed uit en betaalbaar! Wel een eindje rijden voor ons, ruim 2 uur…
Waar in Brabant zaten jullie precies Marmama?
Best nog lastig he? Je wilt niet te ver en niet te duur maar ook nog eens lekker genieten en lekker kunnen zwemmen en dagjes weg kunnen…ik ben lastig I know!
groetjes,
Wendy

quote:
Hoi M, Soms hoef je ook lekker helemaal nergens heen, het heet niet voor niets vakantie!Kempervennen ziet er goed uit maareh..onbetaalbaar in augustus zeg! Pfff....
@Sascha, waar ga je heen in Luxemburg? Een hotelletje?
Wij gaan in een huisje op een camping. Nommerlayen heet het.
Ik wilde eerst in een caravan van vacansoleil maar emt 2 grote honden en een meisje dat net loopt
(misschien) is dat wel klein denk ik zo.
Groetjes van Sascha en Senne

quote:
Wij gaan met ons kleintje, dan ruim 6,5 maand, naar een (boeren)camping in Zeeland, lekker rustig..hopen we natuurlijk..zal je net zien dat hij de boel op stelten zet daar! Haha. We hebben privé-sanitair bijgeboekt, dat is met zo'n kleintje nu wel fijn! Lekker een weekje weg met z'n drieën en niet al te ver van huis. Als het niets is of het gaat echt niet, dan zijn we zo weer thuis! Alvast een fijne vakantie!Mirjam
Waar gaan jullie in Zeeland?
Groetjes van Sascha en Senne

Hoi meiden,
Bedankt voor jullie racties! Krijg helemaal zin in vakantie! We zijn er nog niet uit hoor. We blijven in ieder geval in Nederland en we vonden het Vennenbos wel wat van Landal, is in augustus €799,- voor een week…slik maar ik begreep dat ik kinderkorting van 20% krijg. Dat lukt me alleen niet via internet dus morgen maar even bellen…
groetjes,
Wendy