Ik was vanmiddag even met mijn moeder, zusje en Joey naar een winkelcentrum hier in de buurt. En bij de AH zat een fotograaf die foto’s van kindjes maakte. Daar hebben we Joey uiteraard ook aan mee laten doen, want misschien winnen we wel een linnen doek omdat Joey vast en zeker (zeker weten) de ‘‘mooiste spruit van Enschede’’ is
Volgende week zijn ze klaar, en kunnen we sowieso een gratis meenemen, en dan nog een heleboel foto’s uitkiezen en kopen. Ik vraag me alleen af hoeveel zoiets eigenlijk kost… Heeft iemand dit wel eens laten doen bij een supermarkt?
Joey werkte heel goed mee, hij lachtte breeduit, in een stoeltje, mandje, kleedje, met beer, enz enz… Pfff kan nu al niet wachten tot ze klaar zijn
Op de foto:)
Hoeveel zoiets kost? Veel!
En weet je wat de truc is? De minst leuke foto krijg je gratis, want ze weten dat je de veel leukere foto’s dan toch nog wel koopt. Slim he?!
Groetekes, Sje
Vaak kosten die foto’s echt heel veel geld!!
Ik heb het ook een keer gedaan, en we krgen er 1 gratis, de rest konden we erbij kopen voor, jawel: VIJFENTWINTIG euro per foto!
Dus denk even goed na voor je ze koopt
Liefs, Anne
Ik heb zoiets een keer gedaan en ik doe het nooit meer, gewoon omdat het toch verleidelijk is om die veel leukere foto’s ook te kopen.
Groetekes, Sje
Oh wat leuk Anouk!
Wij hebben dit ook 1 keer laten doen bij de AH. Dat koste toen 2,50 om de foto’s te laten maken. Weet wel dat ik toen de stomste foto gratis kreeg, dus dat doen ze goed Foto’s waren vrij prijzig, weet alleen nog de prijs van een gewone foto 13x18 en die was 16 eur. Dus ja met dat linnen erop etc zal vast nog veel duurder zijn.
Groetjes,
Sandra
Slik… Een eigen camera en schapenvachtje was dus goedkoper geweest… Ze hebben er wel 10 geklikt! En ik ben natuurlijk zo’n muts die niks kan laten liggen… Hoewel, ik zal wel moeten dan, want zo rijk ben ik niet
Haha met zijn allen tegelijk gepost.
Vond het ook zo stom Sje dat we de minst leuke foto gratis kregen. Echt pure commercie voor hun om er zoveel mogelijk aan te verdienen.
Ik heb het na die keer ook niet meer gedaan. Krijg nog regelmatig brieven waarin staat in welke winkel ze fotograferen.
Groetjes,
Sandra
Wij kregen overigens niet de stomste foto gratis, maar er waren leukere!
Maar, het mooie ervan, je hoeft ze niet tekopen
Je mag ook alleen kijken, hè, voor degene die dat kunnen
Liefs, Anne
Inderdaad Anne, je hoeft ze niet te kopen, maar ik kan het dan niet uitstaan dat wildvreemden (=die fotograaf) in het bezit is van die kei-leuke foto’s van mijn kind en dat ik ze als bloedeigen moeder niet eens heb. Ze spelen dus wel in op je gevoel.
En ik was destijds ook nog eens een gevoelig hormonenbommetje want onze oudste was toen 2 maanden, toen ze op de foto ging.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 28 Oct 2009 16:25:18
Haha, ja!! Ik weet het, hoor.
Wij konden ze ook niet laten liggen:S
Hebben er toch 2 gekocht, waarvan eentje van mij en Seth samen, die mijn vriend helemaal geweoldig vond.
Hij was ook echt heel leuk, en hij hangt nu in de woonkamer.
Liefs, Anne
Grrrr dit was dus een eenmalig avontuur… Ik dacht vanmiddag nog, goh wat leuk, dat kunnen we wel vaker doen omdat Joey zo goed mee werkte… Misschien maar een top-baan zoeken dan… En anders zelf blijven fotograferen… En dat gaat toch stukken moeilijker dan hoe die fotograaf het deed…
Haha dat wordt dus kiezen !!
Of een hoop geld uitgeven voor hele leuke foto’s of ze niet op gaan halen
Tja, ik had dezelfde gedachten als Sje. Ik kan ze wel laten liggen, maar kon het niet uitstaan dat zij dan de foto’s wel hadden en wij niet.
Groetjes,
Sandra
Hier ook zo’n blondie die erin is getrapt… Toen Danique een half jaar was, zijn we bij de V&D geweest, daar zit een professionele fotograaf. Dan kreeg je inderdaad 1tje gratis, een grotere en dan kon je nog anderen bij kopen. Heb geloof ik toen 4 verschillende erbij gekocht, met 1 grote, 1 van 13 x 18 en 4 kleinere van elke foto en ik was () 225 euro kwijt… Hihi.
Ben net als Sje, ik vind het helemaal niks dat die fotograaf de meest geweldige foto’s van Danique heeft en ikkuh niet! Dus vandaar…
Haha Danique, de V en D is ook rijk van mij geworden. Had van die gratis bonnen in de blije doos. Ben 1 keer geweest toen Tim 11 maanden was. Echt superleuke foto’s. Konden niet kiezen dus hebben ze allemaal genomen en waren meer dan 200 eur kwijt. Dus ja leuk dat de rapportage gratis was, maar verder heeft het ons aardig wat gekost.
Maar goed foto’s zijn superleuk en een aantal hiervan hangen in de woonkamer.
Groetjes,
Sandra
Hier krijg ik elke maand een aanbieding van onze supermarkt (via gemeente) maar… doe er niet aan mee. Wij zijn toen Jurian half jaar was naar de fotograaf gegaan met z’n drieën en daar foto’s laten maken… super leuk!
Gewoon niet gaan kijken Anouk … dan hoef je niet te twijfelen ook
Oeh, da’s een lastige tip. Anouk is een hormonenbommetje op het moment, vergeet dat niet he?! Die gaat echt wel kijken. Haha!
Groetekes, Sje
Juist
Ik moet wel kijken… want anders loop ik ook die ene gratis foto mis… hihi die wil ik natuurlijk niet laten schieten en… ik mag er eeeeeentje kopen van mezelf…
en dan maar hopen dat ik me verder kan beheersen! Maar met het aanstaande dochtertje in mijn hoofd, die ook een heleboel spulletjes nog moet krijgen gaat dat vast lukken
C&A en Zeeman zitten in het zelfde winkelcentrum
En mocht je alsnog meer foto’s kopen met het risico dat die kleine meid de eerste periode alleen in een luier in haar wiegje ligt, dan stuur ik je gewoon wat babykleertjes van mijn meisjes!
Groetekes, Sje
Nou we hebben de foto’s inmiddels binnen Ze zijn supermooi geworden, en ja jullie hadden gelijk… Het is te moeilijk om te laten liggen, en het is heeeeeeel gemeen dat ze de foto’s achterhouden die ik niet koop! Maar ik was met mijn moeder en zusje, en de hele set (exclusief de linnen doeken) was 90 euro! Dat hebben we dus door drie gedeeld, en zo dus lekker alle foto’s
Volgende week even naar een goede kopiewinkel, en dan hebben we straks allemaal alle foto’s
Maar ik doe dat dus nooit meer zo, ook niet met de kleine meid. Ik wacht wel tot ik genoeg geld heb dan, en kies zelf een fotograaf uit. Dan kan ik ook de kleding voor de kids kiezen en weet ik zeker dat er niks bij de winkel achter blijft