Ha ha ha slim gedaan enne 30 euro pp is te overzien.
Overigens willen we ze wel zien he
Groetjes,
Michèle
Gewijzigd door - Michèle op 14 Nov 2009 17:17:47
Ha ha ha slim gedaan enne 30 euro pp is te overzien.
Overigens willen we ze wel zien he
Groetjes,
Michèle
Gewijzigd door - Michèle op 14 Nov 2009 17:17:47
En ik vind die 90 euro nog wel meevallen, trouwens… Wij waren aardig meer kwijt. Werd van de week al gebeld door de v&d, of we ook de vervolg foto’s van 1 jaar wilden maken… NOPE.
ja het viel mij ook heel erg mee eigenlijk, 90 euro voor de hele set… Maar dat zijn niet echt hele grote foto’s hoor. En die aller aller aller mooiste foto’s waren dus op linnen afgedrukt, en die kosten wel even 80 en 90 euro per stuk!
Overigens was het een aanbieding als je alle foto’s zou kopen voor die 90 euro. Eerst hadden we er alle drie 2 uitgezocht, en kwam het totaal op 70 euro, dus voor 20 euro hadden we ze allemaal, vandaar
Ik heb de foto’s op mijn hyves gezet, kan iemand me helpen om ze dan hier te plaatsen? Ik ben daar zoooo slecht in… na al die uitleg over foto’s plaatsen snap ik er nog niks van…
Hihihi Dankjewel Michèle
Wat een verassing om mijn kereltje ineens zo groot hier te zien!
Thx! Ja ze zijn hun geld wel waard, zo mooi heb ik hem zelf nog nooit op de foto gekregen. Er beweegt altidj wel een handje, of hij kijkt net de andere kant op…
dankjullie Ben ook helemaal trots
Alleen zo jammer, mijn moeder was opzoek gegaan naar een lijst voor de twee grootste foto’s van 30x30 cm, en die blijken niet te koop te zijn… Die moeten we dus (laten) maken, en dat word dus weer een duur grapje! Grrr waarom worden foto’s toch afgedrukt in maten waar geen lijstje voor is… Bij hema ook al vaak meegemaakt dat ik daar wat foto’s afdruk in een groot formaat, en dan blijkt weer at weer geen lijst voor is! Kun je weer aan het knutselen met passe partouts enzo
Ik heb dat ook gehad, maar heb zelf een lijst gemaakt. Heel eenvoudig, eigenlijk… Koop van die dunne lijstjes bij de doe-het-zelf. Je hebt ze in alle soorten en maten, en met een werkje erin ook wel. Die zaag je in verstek, en een beetje opvul middel tussen de naden. Dan kan je hem verven in welke kleur dan ook. Toen nog een glasplaatje ervoor, dat was moeilijker. Gelukkig hebben wij hier een grote glasfabriek, en via een vriend kon ik een stukje glas krijgen. Dus heb eigen fabrikaat lijstje, en het staat echt hartstikke leuk! Misschien kan je bij de doe-het-zelf zaak ook wel glas krijgen, maar dat weet ik eigenlijk niet.
Zit trouwens nog even voor je te zoeken op het net, maar vind bij Kwantum wel een lijst van 30 bij 30… Kijk hier maar eens naar:
http://www.kwantum.nl/0707_Fotolijsten/0744165/0744167/FOTOLIJST+BREST+30X30++++TAUPE
Ja die lijst van Kwantum had mijn moeder ook gezien, maar de foto zelf is 30x30, maar er zit nog een een witte rand omheen en zijn naam staat er onder, waardoor de hele foto 38x38 ongeveer is, heb het nog niet precies opgemeten.
Xenos had ook niks helaas… Ik kijk nog even verder, en anders maar knutselen
Dan kom je bij 40 x 50, dat kan dan wel… Alleen moet je misschien even puzzelen en er inderdaad een passe partout van maken. Misschien heeft ikea, of dat soort grotere winkels ze wel?