Op de fiets

Vandaag zijn papa en mama voor het eerste met mij gaan fietsen, en dit vond ik helemaal TEGEK!

hihi… mama helpt mij met dit berichtje te typen, dankjewel lieve mama!

Kus Owen

[img]http://lilypie.com/pic/2009/08/08/d3j3.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb1f.lilypie.com/HGaHp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” />

Wat leuk Owen dat je met mama hebt gefietst.

Ik vind fietsen ook heel erg leuk. Er is zoveel te zien onderweg en spelen met de fietsbel en het windscherm is ook erg leuk. Ik hoop dat jouw mama vaker met jou gaat fietsen.

Groetjes,
Tim

Lilypie

Mijn mama had van het kleine stukje het dorp in al flink spierpijn hihi…,
Ja idd de bel vind ik ook geweldig, en zingen op de fiets!
En kletsen als mensen kijken…heerlijk.
Morgen gaan we weer!

Tim, fiets jij al grote stukjes met je mama?

GR Owen

[img]http://lilypie.com/pic/2009/08/08/d3j3.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb1f.lilypie.com/HGaHp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” />

Haha zeg maar tegen je mama dat ze gewoon lekker vaak met jou moet gaan fietsen. Dan heeft ze ook niet meer zo’n last van spierpijn.

Ja, ik fiets al grote stukken samen met mama of met papa en mama. Maar dat zal jouw mama ook wel met jou gaan doen. Toen ik voor het eerst ging fietsen was het ook niet zo lang. Maar ja dat komt ook omdat wij moeten wennen aan het fietsen. Als het goed gaat kan jouw mama met jou ook grotere stukken gaan fietsen.

Ja, leuk he dat brabbelen onderweg. Ik praat ook heel veel onderweg en mijn mama vind dat altijd erg gezellig. Soms ben ik ook aan het lachen, terwijl mama of papa niet eens snapt waarom ik lach.

Groetjes,
Tim

Lilypie

Tim, hoe oud ben jij nu?

Ik ben 9 maand en 1 klein weekje, en al een super grote jongen zegt mijn mama!

Fietsen komt helemaal goed, idd wat mamma ook zegt; eerst korte stukjes daarna naar fam. etc.

X Owen

Mijn mama heeft een mooie ticker gemaakt, dus dan kun je precies zien hou oud ik ben Jouw mama heeft ook een mooie ticker (pff moeilijk woord!) maar die is niet te zien. Moet je wel even aan haar doorgeven. Ik ben nu 13,5 maand.

Goed van jouw mama dat ze steeds verder gaat fietsen. Ik denk dat ze net zo blij is als mijn mama om te gaan fietsen. Mijn mama vind het ook wel makkelijk dat ze niet altijd hoeft te lopen, maar ook lekker voor de afwisseling kan gaan fietsen.

Wat goed dat jij al zo’n grote jongen bent. Ik vind het al knap van jou dat je al zo goed kan zitten. Toen ik jouw leeftijd had kon ik nog niet goed genoeg zelfstandig zitten om te gaan fietsen. Ik was net 10 maanden toen wij voor het eerst gingen fietsen.

Liefs,
Tim

Lilypie

Ik ben heel snel, kruipen en loop weg aan de hand duss

Klap al zelf in mijn handjes en imiteer mijn papa en mama heel erg!

Fijne avond nog, wij gaan ff naar ikea

SHOPPEN!

Ik mag ook mee op de fiets en das heel leuk. Ik zwaai altijd naar iedereen, Soms gaat pappa en mamma mij ook op de fiets naar de creche brengen.

En als ik heel moe ben op de fiets das 1 keer beurt mag ik tegen pappa zijn arm aan slapen.

KUS

Morgan

Groetjes,

Michèle

Fietsen is leuk!!!

xx Owen

Wat goed van jouw Owen dat je zo snel bent met alles. Ik kon met 9 maanden wel tijgeren en 2 weekjes later ging ik op handjes en knietjes kruipen. En met 10 maanden kon ik goed zitten en staan in de box. Mijn papa en mama vinden het vanaf 9 maanden heel snel gegaan met mij. Sinds 1 weekje kan ik los lopen, dus daar ben ik heel blij mee. Ik doe al heel lang lopen aan een handje, maar het is wel makkelijk dat ik het nu ook zelf kan.

Wat saai dat je met je papa en mama naar Ikea gaat. Daar hebben ze volgens mij geen speelgoed. Je moet gewoon vragen of je met papa en mama naar de speelgoedwinkel mag

Groetjes,
Tim

Lilypie

Ik ben gister weer heel goed verwend

Gelukkig maar, dat is wel lief van je papa en mama!

Groetjes,
Tim

Lilypie

Mag ik ook meekletsen? Ik vind fietsen ook erg leuk. Weet je wat zo leuk is? Om geluid te maken op een hobbelige weg, dan trilt je stem heel gek: A-A-A-A-A-A-A. Mama moet lachen als ik dat doe. Ik ga ook vaak scheef hangen in mijn stoel, zodat ik goed kan zien hoe de grond onder de fiets door glijdt. Ik ben dol op fietsen! Ik slaap nooit op de fiets, want daarvoor is het te spannend. Veel zien en je haartjes laten wapperen in de wind. Hopelijk gaan we nog veel fietsen, ook in de winter met mijn dikke hertjesjas aan (die is nieuw).

Groetjes Rainbow, trotse mama

Dat vind ik ook geweldig, aaaaaa roepen en spaken tellen
alleen kan ik nog niet tellen

Ik doet altijd zitten als motormeneren, mamma zegt dat ik een motormuis ben en ik pappa’s knie altijd aaien. En bellen en op het knopje drukken om een groen fietsje te toveren. Dan mag je rijden zeggen pappa en mamma.

Tim hoe doe je lopen?? ik wil ook lopen

Wat heb je allemaal gekregen owen??

Eva ik heb gel gekregen van mamma, nu heb ik een kammetje in me haar.

XxX
Morgan

Groetjes,

Michèle

Ik aai altijd over mama’s hand, want die zie ik zitten als ze haar hand aan het stuur heeft. En ik trek het scherm altijd helemaal naar me toe. Mama trekt het dan weer recht, maar ik doe lekker eigenwijs en blijf gewoon trekken!

Enne Morgan, heb jij ook al gel? Ik had die ook, van Zwitsal, want een paar maanden geleden zaten mijn haren heel slecht in model. Nu heb ik wat langer haar en is de gel niet meer nodig. Mama vindt mijn krullen achterin mijn nekje wel erg mooi en oma ook. Die doet altijd haar handen door mijn haar, zodat ik nog meer krullen krijg. Papa heeft ook krullen. Heb jij op mama’s Hyves een foto van je kammetje? Stoer zeg!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Leuk is dat windscherm he Eva! Ik ga ook altijd met het windscherm spelen en het naar me toe trekken. Ook met de bel spelen is erg leuk.

Wat stoer van jou Morgan dat je gel in je haar hebt. Mama moet daar maar een foto van hier neerzetten. Dat lijkt me wel leuk om te zien.

Ik heb gezien dat jij wel al heel goed achter je babyrollator kunt lopen Morgan. Die heb ik ook al een tijdje en vind hem nog steeds leuk. Eigenlijk is los lopen hetzelfde als dat je achter je rollater loopt, alleen mag je dan de rollator niet meer vasthouden. Weet je wat ik doe als ik los ga lopen. Dan houd ik mijn armpjes omhoog, zodat ik goed mijn evenwicht kan bewaren.

Maar je kunt het beste eerst gaan oefenen met losstaan. Dat heb ik ook gedaan en als je eenmaal los kan staan dan lukt het los lopen ook beter. Los lopen kan ik nu ruim een week, maar het is best moeilijk hoor! Ik doe het wel veel, maar na ongeveer 10 stapjes val ik op de grond.

Groetjes,
Tim

Lilypie

Mamma heeft de foto’s nog der toetsel staan ik ga wel even zeggen dat ze ze op de computer moet doen.

Enne ik ga heel veel oefenen dan tim, want ik wil ook lopen. Ik heb al wel even losgestaan maar dat was best eng. Ik was bang dat ik ging vallen.

Groetjes,

Michèle

JAAA, ik vind fietsen ook heel leuki!!
Lekker aan het windscherm trekken en erop sabbelen.
En natuurlijk mama helpen met sturen.
En bellen, wat is dat? dat weet iknog niet hoe dat moet hoor.

Soms wordt ik wel heel moe op de fiets en dan moet mama mijn hoofd vast houden als ik slaap, maar meestal ben ik gewoon wakker.

Ik heb sinds een week ofzo ook gel in mijn haar!! Dat is echt heel stoer
Ik heb vaak een hanekam en soms stekels, en weet je wat grappig was: Ik kwam met mama 2 kleine kinderen tegen (wel een stuk groter als ik hoor!) en die zeiden heel hard: haha, een baby met stekels!! Nou, dat hadden ze natuurlijk over mij, toen voelde ik me wel heel stoer.

x Seth

Lilypie

Goed van je Morgan dat je gaat oefenen.

Ik vond het in het begin ook heel eng om los te staan. Was veel te bang dat ik zou gaan vallen. Maar hoe vaker je los gaat staan, des te beter het gaat. Nu ben ik helemaal niet bang meer om te vallen en kan ik wel een tijdje los staan.

Groetjes,
Tim

Lilypie