Op de fiets

Ik mag nu niet meer oefenen. Ik ben heel moe dus ik moet zo al naar bed van mamma. Mijn leidster is voor het laatst morgen dus die was een beetje spannen. En ik was van het weekend een beetje laat naar bed gegaan.

Dus ik oefen morgen denk ik weer

Enne ik heb alleen een hanekam Seth. Ik heb nog niet zoveel haar.

Groetjes,

Michèle

@ Tim, ik moest wel hard lachen omdat jij een rollator hebt. Die hebben oma’s toch meestal? Hihihihi. Maar ik snap wat je bedoelt hoor. Ik kan nog helemaal niet lopen, ook niet met een rollator. Ik word 30 augustus 1 jaar en dan krijg ik van opa en oma een supermooie houten rollator met speeltjes erop. Dan kan ik ook oefenen. En dan doe ik ook mijn armpjes omhoog! Slim van jou!

@ Morgan, inderdaad gauw aan mama vragen of ze de foto’s op de compjoeter (moeilijk woord zeg) zet. Ik wil jou haren zien!

@ Seth, ik vind jou een heel stoer ventje met die stekels en de gel. Mooi hoor. En waarom zou een baby geen stekels of een hanekammetje kunnen hebben? Dat die jongens dat niet kenden zeg, haha. Mama zag laatst heel stoere gympjes, een soort sneakers met van die stoere strepen. Ze vond ze erg mooi. Jouw mama kan die kopen, die van mij niet, want ik ben een meisje. Deze waren echt voor jongetjes zoals jij!

Ik lig stiekum te typen in bed, maar ik word nu toch wel moe. Dadadada.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Leuk, van het fietsen gaan over we over op gel en stekels…

Ik zal jullie eens wat vertellen, gister morgen voordat ik de eerste keer ging fietsen had mama mij stoer aangedaan en ook stekels gedaan!
Van ‘goede morgen zwitsal’ dan ruik ik weer net al een klein babytje.
Want ik ben al 9md hoor!!!

Mijn stekels bleven zelf op de fiets in de wind goed staan!
Wow, en mammma blij!

Ik lig nu alweer in bed, maar mamma weet niet dat ik jullie antwoord. Ik heb stiekem hun laptop ff uit de kast gepakt!
hihi… niet zeggen he!

Nou vriendjes,
Tot snel en slaap lekker!

Ik kon niet slapen gister dus mamma heeft niet compjoeterd dus niet foto;'s gedaan misschien straks. Ik krijg eerst weer prikjes zo, maar pappa gaat met me mee dus dan ben ik wel minder bang en zo.

Groetjes,

Michèle

Wat vervelend Morgan dat je niet kon slapen. Je bent toch niet ziek?

Sterkte met de prikjes. Ik vind die dingen echt niet leuk. Zodra de mevrouw gaat prikken ga ik heel hard huilen. Gelukkig ben ik na de prikjes meteen weer stil als mama me troost. Mama heeft me uitgelegd waarom ik ze krijg, maar leuk blijft het niet.

Groetjes,
Tim

Lilypie

Nee ben nie ziek maar mijn mond doet pijn en er komt water uit. Dus denk weer tanden.

Enne dat heeft mamma mij ook maar ik vind ze ook niet leuk. Ik heb twee pleisters op mijn benen nu. Maar pappa was wel lief voor mij. Mamma ook hoor toen ze net thuis kwam. Ik ga nu alleen nog even liggen want ik ven wel een beetje moe. Ik weet alleen niet of ik ook ga slapen.

Groetjes,

Michèle

O, jee, ik moet ook weer bijna prikjes heeft mijn mama gezegd.
Maar ik ga dan proberen niet te huilen, en hou gewoon mijn adem in.

Mijn haar groeit echt heel hard, zo hard, dat mama het al wel 3 keer geknipt heeft, anders had ik nu wel haar tot aan mijn neus, haha.

Echt! Mijn mama houdt echt van stoere schoenen! ik ook wel een beetyje, want daar kan ik mooi op sabbelen en ook op stappen
Ik heb net gister nieuwe nike’s gehad, van mijn oudtante (pff… wel moeilijk zeg al die familie), want mijn nieuwe andere schoenen zijn nog te groot.

Jammer he dat het nu elkie keer regent, want dan kunnen we niet op de fiets.
Hopen dat het snel weer beter weer wordt!
x Seth

Lilypie