Dag dames, ik ga jullie weer lastig vallen.
We zijn nou al 4 weken bezig met Meric,. Dan heeft hij een oorontsteking krijgt een ab, dan is het net over krijgt hij waterpokken en begint oorontsteking opnieuw…dus een tweede ab gekregen net afgemaakt. We zijn afgelopen vrijdag naar de ha geweest om zijn oortjes te laten checken. Als het niet over zou zijn zouden ze ons doorverwijzen naar de kno…maar dit vond de ARTS IN OPLEIDING niet nodig! Zogenaamd was er nog een klein beetje roodheid en ging het zo weer over. Heb tot 3 keer toe gevraagd zodat ik niet werd afgescheept maar ze bleef volhouden dat een bezoek aan de kno arts niet noodzakelijk was. Prima! Weekend was een hel! Hij kreeg plotseling weeeer koorts van 40 graden. Wij gehaast naar de hapost. Zijn oortjes waren allebei weer knalrood aan de trommelvlies. Ook nu vinden ze dat hij niet naar de kno hoeft. Ik was ontzettend boos en wilde graag de kinderarts spreken. Ze zei dat ze zelf met hem contact zo opnemen om ons te gerust stellen. Ze heeft de kinderarts dus gebeld en wij zaten mee te luisteren. De kinderarts was in ieder geval boos omdatwij 2x een ab hadden gekregen dit mocht dus niet! daar gaan je vertrouwen…verder vond hij het moeilijk om er iets over te zeggen omdat hij ook waterpokken heeft. uiteindelijk zijn we dus weer afgescheept met dit keer neusdruppels en nurofen (ibuprofen) tegen de pijn. Dat kind zit dus al 3 weken aan de medicijnen…en vraag me af of ik me hier nou goed bij moet voelen. Dadelijk heeft hij dus echt een zware oorontsteking en zijn wij veel te laat om het nog te behandelen. Als ik naar mijn eigen gevoel luister dan is er gewoon iets aan de hand. dit denk ik omdat zijn eerste oorontsteking niet over was na ab terwijl hij nog geen waterpokken had. dus het verhaal dat de koorts en oorontsteking door de waterpokken komen geloof ik zelf niet echt. geef me aub raad. wordt ik nou echt afgescheept en maak ik me voor niks zorgen…zouden jullie het anders aanpakken? ik heb zowat een geschil gehad met hapost ze blijven er maar op hameren dat het goed met hem gaat zolang er geen uitdroging is, dat is hier toch helemaal los van? dat hij goede plasluiers heeft en er levendig uit ziet? hij loopt nou al 2 dagen letterlijk te kreunen in zijn slaap en drinkt en eet weer veel minder…weet niet meer wat ik hiermee aan moet. moet morgen weer werken en kan mijn kind zo niet achterlaten. aub kom met advies of geruststellingen…want ik voel me steeds meer een buitenlander terwijl ik hier geboren ben…het lijkst wel alsof ze je op je huidskleur beoordelen hoe spoed iets is!