Oortontsteking nog niet weg!

lachwekkend. meer niet. achter de elleboog zeg ik dan waarom durft ze het niet gewoon tegen mij te zeggen? jullie Nederlanders zijn allemaal zo…achter de elleboog…schijterds.

mama Selma, na dit berichtje hoor je van mij niets meer, het heeft nl toch geen zin. Wat ik nog wel even kwijt wil is dat je het nu hebt over jullie nederlanders. Wie discrimineert hier nu? Aan de ene zeg je steeds: ik ben hier geboren etc etc, maar als het heet onder je voeten wordt heb je het over: jullie nederlanders, dan weer wel. schijterd…
zo, en nu ga ik weer verder met volwassen dingen.

mama1980

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik lees toevallig nu dit topic en hoe de toon nu is; ongelooflijk. Dit gaat nergens meer over. Dat mailtje van iemand anders hier neerplakken zo via via vind ik persoonlijk ook niet helemaal oké, maar dat “Jullie Nederlanders” vind ik ook niet kunnen. Dit topic doet Ikkeben geen eer aan, zo ben ik het hier niet gewend.

@Kim, kan hier geen slotje op?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik ben het met je eens Mriek, dat dat niet netjes is. MAAR, wat ik probeerde te bereiken is dat mama selma een beetje zou gaan nadanken. Dit is nl niet de eerste keer dat een topic op deze toon verloopt bij mama selma. Ik wilde aantonen dat het dus bij meerdere mama’s dwars zit die misschien niets durven zeggen. dat blijkt. Ook ik ben dit niet gewend en wil dat het stopt, vandaar dit mailtje geplakt wat idd misschien niet zo netjes was.

mama1980

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

kimmie is er niet vanavond dames, en ik heb geen idee waar dit allemaal heen vloog

@mama1980: oké, ik kan er verder niet over oordelen want heb niet echt andere topics van deze gebruikster in het hoofd die mogelijk net zo zijn verlopen. Ik wilde alleen aangeven dat dit alleen maar van kwaad tot erger gaat zo en dat ik dat zo zonde vind. Even goeie vrienden wat mij betreft

@kim, en nu je er weer bent? Wat vindt u ervan?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

ik heb niks te maken met het mailtje van mama1980
dat vooropstellend.

maar ik had een afspraak met mamaselma, zij heeft me een kant van haar laten zien een aantal maanden geleden, die vond ik niet leuk.

we hebben daarna via een moderator een fijne afspraak gemaakt, en die afspraak heeft ze niet gehouden. en nu is ze ook bezig mensen prive te mailen en dat gaat me veeeels te ver.

ik ga helemaal niet in op de inhoud maar het lijkt me heel logisch dat mensen hun eigen conclusie hieruit kunnen trekken.