Oorontsteking, allergisch voor ab

Vervelend dat ze een oorontsteking heeft. Gelukkig maar dat jullie vanmorgen naar de huisarts zijn geweest en nu weten wat het is. Heel veel beterschap en een dikke knuffel van mij en Tim aan Morgan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

@ Michelle tja en van wie ze dat nou heeft…

@ woezel dit is pas de tweede in 2 jaar dus dat valt nog mee vind ik. Haar neefje heeft ze om de haverklap dus die heeft ook buisjes inderdaad.

@ Sandra dank je wel.

Groetjes,

Michèle

quote:
Mervin kon meteen terecht. Ze heeft een fikse ooronsteking en de ha zei al dat het logisch was dat ze niet at en dronk. We moeten haar gewoon geven wat ze lekker vind, bessjes, ijs en chips en zo. En ze heeft een kuurtje gekregen die hij meteen is gaan halen dus nu moet ze met een dag of twee weer wat opgeknapt zijn.

Groetjes,

Michèle

Och arm schaapje!
Van harte beterschap met haar michele, Ik hoop dat ze snel opknapt van de antibiotica…
echt sneu… knuffels van mij en Rico!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ach jeetje arme morgan,
hopelijk slaat de antibiotica snel aan en knap
de kleine meid weer op.
Heel veel beterschap.

Gr Patries

Och meis wat zielig een oorontsteking. Dat lijkt me zo ellendig voor zp’n kleine uk.

Laat haar idd maar lekker slapen, is alleen maar goed als ze niet lekker zijn.
Sterkte met je kleine meid.
Liefs

Nou morgan is weer aardig het vrouwtje. Ik ben vandaag nog wel thuis met haar, maar ze scharreld weer rond en vanmorgen was der temp 37.8. Dus morgan kna ze denk ik wel weer naar het kdv. Is ook goed voor haar want hier is ze nu een loopje met iedereen aan het nemen. Ik hbe in geval van nood mijn schoonmoeder wel paraat staan, want ik krijg maar 1 dag vrij. Kan er wel meer eisen maar ik sta nu niet echt in een sterke positie natuurlijk maar morgan is aan het nukken en narren zoals een pp kan doen en ze rommelt en is me aan het voeren, ook heeft ze alweer bijna 1 tuit op nu alleen eten is nog wat bagger maar ja ze heeft bijna 4 dagen iet gegeten dus dat bouwt zich wel weer op.

Groetjes,

Michèle

Fijn dat ze aan de beterende hand is!

Super dat het beter gaat!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

wat fijn dat het beter met haar gaat!
ik hoop dat ze snel helemaal beter is.
Enne hier nog een pp maar dat is altijd erger als hij niet fit is.
Rico wordt nogal snel drukker als hij koorts heeft of ziek is. dan luisterd hij helemaal niet zelfs… best lastig.

Hier een die morgen gewoon weer naar het kdv moet Inge die moet der energie weer kwijt. Ik ga straks na der slaapje eerst maar eens even naar buiten met der want ze is weer oke en heeeeel vervelend

Groetjes,

Michèle

haha papa heeft Rico even mee op de fiets genomen want hij was ook NIET te genieten… maargoed wat ik al zei… daaraan merk ik dat hij niet in orde is…
en hoe drukker hij zich maakt hoe vervelender hij wordt, en hoe hoger zn temp wordt.
waarom wordt hij niet gewoon hangerig enzo als hij ziek is… kan hij teminste rustig uitzieken!
Stuur Morgan maar op Rico af… wie weet helpt het… hmm nou ik het zeg… ze moeten die baby talk maar weer is inschakelen

Oh nee morgan was nu echt hangerig en alleen maar tegen je aan willen liggen en nu is ze weer aan het spelen en zo. Ik hbe net ook even de afwas gedaan terwijl zij zichzelf weer vermaakt. Ik zal vragen of ze rico even belt Al is alleen maar hangerig ook niks hoor Inge.

Groetjes,

Michèle

nee dat is natuurlijk niet leuk michele maar dan worden ze wel op een rustigere manier beter. als ze druk worden en helemaal dol gaan liggen doen… heeft het lichaam ook geen kans om tot rust te komen en dus beter te worden… ze zeggen niet voor niks: rust is belangrijk tijdens het ziek zijn.
probeer die adhd’er van mij maar is rustig te krijgen

Fijn dat ze zich een stuk beter voelt en het eten komt indd wel weer

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Oh ik weet wel wat maar volgens mij mag je geen brandewijntullen meer geven toch??

Groetjes,

Michèle

hahaha, ik heb toevallig nog rustgevende medicatie in huis aach gerum!

Morgan ligt weer in bed. Ze wilde om 11.00 al. Riep ze bedje maar gister was het steeds in en uit en nu heb ik gezegd in bed en slapen of iets anders maar ik blijf niet lopen. Ze is een beetje misbruik aan het maken van alles dus mamma is vandaag weer even wat strenger.

Groetjes,

Michèle

haha idd op je strepen gaan staan… maar merk jij niet dat als zij niet helemaal fit is JUIST vervelender doet? oke ze is aan het opknappen en is niet hangerig meer maar lijkt me toch wel logisch dat ze er de P in heeft omdat ze toch nog last heeft.
maar dat is idd geen excuus om in en uit bed te mogen constant.
ik leg Rico er zo ook in. die is nu stil. wel heel warm en bezweet. en ik ril van de kou

Oh nee ze is nu echt vervelend omdat ze vervelend is ze moet zo echt even naar buiten. Dus dat ga ik straks ook even doen.

Groetjes,

Michèle

haha, vervelend is peuters middle name.
ach en ze zitten er nog niet eens middenin… moet je nagaan. waarschijnlijk wordt dit gedrag vertienvoudigd