Beterschap voor morgan, hopelijk is ze morgen al wat meer opgeknapt.
Gr Patries
Oh ne morgan wil echt bij je liggen nu en als je dan vraagt of ze iets aan eten of drinken wil is het heel zielig nee. Maar ik moet zeggen als ze even geslapen had of bij je gelegen had trok ze weer bij en zat ze te kletsen, maar morgan is zo ie zo wat hangerig op het moment. en dit is ook de eerste keer dat ze echt ziek is op ooronstekingen na.
Groetjes,
Michèle
He wat vervelend voor die kleine meid!
Beterschap van deze kant, hopelijk knapt ze gauw weer op.
Groetjes Carolien.
Morgan is in diepe rust. Sinds ik net nog even boven geweest ben en gezegd heb dat ze lekker moet gaan slapen is ze rustig in slaap gevallen in tegenstelling tot gister nacht. Nu hopen dat ze morgen weer een beetje bijgetrokken is.
Wij gaan er ook zo in want ik moet morgen gewoon weer werken. Pappa is morgen thuis met haar.
Groetjes,
Michèle
Nou het is denk ik toch niet wat Bo heeft gezien morgan om half 7 40.2 had. Ik heb mervin bevolen zowat om om 8.00 direct de ha te bellen en er heen te gaan. Want dit is dag 3 en de koorts daalt niet. Het is alleen jammer dat door haar slechte drinken en het korte tijdsbestek het niet mogelijk is om nu urine op te vangen want ze was weer gaan liggen. Arme schaap is gloeiend en ze is helemaal slap door het weinige eten en slechte drinken.
Hou jullie op de hoogte. Oh ja en de nacht was weer bagger dus je wilt niet weten hoe ik op mijn werk zit.
Groetjes,
Michèle
Mervin kon meteen terecht. Ze heeft een fikse ooronsteking en de ha zei al dat het logisch was dat ze niet at en dronk. We moeten haar gewoon geven wat ze lekker vind, bessjes, ijs en chips en zo. En ze heeft een kuurtje gekregen die hij meteen is gaan halen dus nu moet ze met een dag of twee weer wat opgeknapt zijn.
Groetjes,
Michèle
Toch wel weer oorontsteking dus. Getver. Meestal slaan die kuren wel snel aan, dus hopelijk bij Morgan ook. Sterkte nog!
Groetjes,
M
Ja daar ga ik ook vanuit Mriek. Was wel opgelucht dat dat het was want na 3 nachten bijna niet slapen en het rotnieuws van gister heb ik vanacht de nodige doomscenario’s voorbij zien komen.
En zelfs mijn teamleidster was meelevend en ik kan als Mervin morgen niet thuis kan blijven morgen wegblijven. Ze zei ook als ze zo ziek zijn wil jij bij je kindje zijn en je kindje bij jou. En ik heb wel eens andere dingen gehoord van haar. Dus dat viel ook weer mee.
Groetjes,
Michèle
Gos! Beterschap voor de kleine Morgan, meestal knappen ze snel op van de antibiotica dus met een dag of twee is ze vast weer helemaal de oude!
lieve groetjes.
Ik had net pappa aan de lijn, ze wil steeds naar bed dus ze ligt daar het grootste deel van de dag al. Ze huilt wel steeds dus ik zeg geef haar dan een pcm, ja zegt ie ze heeft toch gehad. Ja om half 3 vanacht. Dus hij jou haar straks pcm geven. Ze heeft wel al een banaan op en ze wilde een mandarijn en daar heeft ze ook een halve van op dus we zijn al op weg de goede kant op.
Groetjes,
Michèle
Ach gossie, hopelijk knapt ze snel op.
Vind ze en bedje op de bank niet fijn? Tv aan en lekker liggen met papa in de buurt.
Liefs Michelle
Blijkbaar niet michelle, ze loopt steeds naar de trap en dan vraagt ze Bed??? Ze wil ook nooit bij ons in bed hoor als ze echt slapen wil dan wil ze in een ledikantje. Waar het staat maakt haar niet uit maar ze moet in een ledikant. Dus ze ligt boven op en af te slapen en das nog steeds de beste remedie.
Groetjes,
Michèle
Fijn dat je teamleidster zo meelevend reageerde. Dat scheelt. Erik geeft Morgan in gedachten een dikke knuffel!
Groetjes,
M
och meid, nee dan is het zeker niet wat bo had!! Jemig wat sneu voor haar. Oorontsteking is ontzettend pijnlijk!! ersoonlijk zou ik wel donderdag nog even terug gaan om haar oortjes nog even te laten checken. De KNO heeft toedertijd tegen mij gezegd dat antibiotica eigenlijk geen nut heeft aangezien de ontsteking in een holte zit. Huisartsen schrijven dit vaak voor omdat ze anders ook niet weten wat ze moeten. Soms helpt het, maar vaak ook niet. Bij Bo toen dus ook niet, hij heeft toen een tweede kuur gekregen wat ook niet hielp, en uiteindelijk dus buisjes. Dit wil overigens niet zeggen dat dit ook zo bij Morgan zou gaan, maar ik wil alleen maar even zeggen, laat het in de loop van de week nog even nakijken, dan weet je zeker dat de kuur werkt.
Heel veel beterschap met de kleine meid!
liefs woezel
Volgens mervin was ze al een beetje aan het opknappen maar ik kijk het zeker even aan inderdaad. Moet wel zeggen dat ze toen met de eerste ook nergens last meer van had na de kuur. Overigens zijn er twee soorten onstekingen die van het middenoor en een onsteking die zwerft inderdaad.
Maar pijn doet het zeker, ben wel blij dat ze weer wat gegeten heeft vandaag. Enne gelukig voor Bo is het inderdaad niet hetzelfde.
Groetjes,
Michèle
Idd gelukkig voor Bo, alhoewel hij wel buisjes heeft, dus heeft hij in ieder geval niet de pijn van de ontzettende druk op het trommelvlies. De onstteking kan bij hem weg lopen door die buisjes, een loop oor dus. Dat scheelt wel in de hoeveelheid pijn die ze hebben, maar goed, de andere klachten heeft hij dan ook wel, dus lekker voelt het zeker niet!! Hij is er ook altijd best ziek van.
alleen bij oorontsteking kan ik merken dat hij zich niet goed voelt, en ik herken inmiddels de signalen al. ik heb het dan nog niet gezegd tegen mijn man, en hup dan is het de volgende dag idd ook raak. Gelukkig is het voor hem al een tijd geleden dat hij het voor het laatst heeft gehad, en ik hoop dat hij het niet meer krijgt, wat natuurlijk ijdele hoop is, aangezien hij er veel aanleg voor heeft. Maar goed, een mens mag hopen toch?
liefs woezel