Hier ook weer gelazer met der kiezen. Ze zat vanmorgen op de bank en toen ze der brood zag wilde ze het absoluut niet hebben, ik heb haar wat van mijn pap gegeven en dat ging wel. Maar op een gegeven moment ik zat achter de pc even morgan keek tv hoor ik zo zielig snikken achter me. Dus ik draai me meteen om zit ze ze met grote tranen zachtjes te huilen, gevraagd wat er was. Ze had auw en met der handje in der mond. Morgan kan pijn heel goed aangeven dus dan weet ik wel hoe laat het is. Dus even geknuffeld toen ging het wel weer, maar ze voelde wel wat warm aan. Ben eerst even gaan douchen en zo met haar, daarna wilde ze een appel, maar die heeft ze ook niet opgegeten. Ze wilde dat ik hem op at want zelf vond ze het niks en ze is gek op appel. Brood net was ook niks. Ze heeft 3 stukjes op. Ze is ook dood en doodmoe. Maar goed ik wilde toch even temperaturen want ze voelde nog warm. Ze werd hysterisch toen ze de thermometer zag. Echt hartverschurend huilen. Het is me wel gelukt. 38.8 dus een pcm gegeven en lekker op bed gelegd. Ik denk dat het slechte slapen met die warmte en nu der kiezen aan het opbreken zijn. Ik ga zo wel even voor een oorthermometer kijken want temperaturen in der bips dat doe ik niet meer. Ik krijg er met pijn en moeite een zetpil in maar een thermometer doe ik er echt niet meer aan.
Maar goed morgen doen we ook lekker niks en nu slaapt ze gelukkig ook. Hopelijk trekt ze snel weer bij want dit is niks voor haar en voor mamma ook niet.
Groetjes,
Michèle
Gewijzigd door - Michèle op 25 Jul 2010 17:39:42
Gewijzigd door - Michèle op 26 Jul 2010 09:40:16
Gewijzigd door - Michèle op 28 Jul 2010 12:10:32