Mijn moeder belde me net. Mijn oom is overleden. Hij is ruim 20 jaar met mijn tante getrouwd geweest en ze waren nu 2 jaar of zo uit elkaar. Hij was met zijn nieuwe vriendin op Jamaica op vakantie en is daar dood neergevallen. Hij was 46 jaar.
Mijn tante en de kinderen gaan nu morgen onderweg naar Barbados waar hij nu ook naar toe gehaald wordt door zijn zus om begraven te worden. Hij is barbediaan vandaar.
Echt voor mijn nichtje en neefjes is dit echt zo erg, mijn nichtje is 20, haar broertjes zijn 14 en 7. Mijn tante is er ook kapot van hoor want ze zijn niet met ruzie uitelkaar gegaan. De koek was gewoon op en hij ving tussen de middag nog steeds de jongste op en na school ook dus er was niks veranderd behalve dat hij er niet meer woonde.
Alleen weet mijn moeder nog niet hoe ze het mijn broertje moet gaan vertellen want die zit alleen maar thuis zonder medicatie en daar gaat het alleen maar slechter mee, maar die is in staat om ook naar Barbados te vliegen en dat lijkt ons nu niet zo’n goed idee.
Groetjes,
Michèle