@ Rainbow dat weten ze nog niet. Ze gaan op Barbados een autopsie doen en dan moet blijken hoe of wat.
Groetjes,
Michèle
@ Rainbow dat weten ze nog niet. Ze gaan op Barbados een autopsie doen en dan moet blijken hoe of wat.
Groetjes,
Michèle
gecondoleerd, sterkte met de verwerking
before you judge me, try hard to love me
Sterkte Michèle, met alles.
Zijn jullie in staat om naar de begrafenis te gaan of is dat niet te realiseren? Tis niet naast de deur ten slotte.
Nee wij gaan niet freubeltje. Even op en neer naar Barbados is niet te doen nu. Mijn tante en de kinderen gaan natuurlijk wel en ik stuur hun zo ie zo een kaart en in gedachte ben ik bij hun.
Groetjes,
Michèle
Ik begrijp wel wat je zegt… dat omdat je er nog geen beeld bij hebt dat het misschien niet echt tot je doordringt… had jij verder een goede band met hem? en hoelang had je hem eigenlijk niet gezien?
Inderdaad dat is dan geen doen helemaal daarheen vliegen.
Steek je hier toch gewoon een kaarsje aan op het moment dat hij begraven wordt? of wordt hij gecremeerd?. Nogmaals alle sterkte meid! ook mbt je broertje
Mijn broertje wist het al. Hij had het van mijn nichtje zelf gehoord en hij reageerde er rustig op. Mijn moeder vond ook dat ie helder klonk terwijl zijn therapeut had gezegd dat ie zo sloom klonk. Volgens zijn vader doet ie niks anders dan met de gordijnen dicht in zijn kamer zitten volgens hem zelf zijn ze het huis aan het opknappen dus allemaal tegenstrijdigheden.
En de laatste keer dat ik mijn oom gezien heb is 3 jaar geleden, op mijn oma’s crematie. Dus het was al wel even. Mijn familie zie ik overigens zo ie zo niet veel en hij woonde in Utrecht.
Groetjes,
Michèle