Ik had vanmorgen om 11uur een gesprek bij mn baas, ik dacht in eerste instantie dat dat was omdat mn zwangerschaps-verlof ten einde liep, maar aan de andere kant had ik ook wel verwacht dat ik niet weer hoefde te komen.
Ik ging er dus maar heen, en zat daar even te wachten en kreeg gewoon weer zin om te beginnen.
Ik word opgehaald, en hij boodt als eerste zn excuses aan vanwege de late felicitatie met Joël en dat er nog een pakket onderweg was voor ons.
Daarna zei hij dat mn invalster zo goed haar best deed, en eigenlijk beter schoonmaakte als ik, en zij graag wou blijven, er dus iemand uit moest.
Tja en dat ben ik dus.
Ik krijg nog wel doorbetaald tot 1maart, maar daarna is het afgelopen.
Ik hoef nu ook niet opnieuw te beginnen sinds mn verlof, dus dat scheeld alweer.
Vindt het best jammer want tja 170 euro kon ik weer leuke boodschappen mee doen. En aangezien Chris helaas ook in de WW zit, zitten we nu beiden thuis.
Hij is wel druk bezig om voorzich zelf te beginnen, maar dat duurt nog wel even…
Ik ga dus maar gauw opzoek naar wat anders… (deed schoonmaak), maar wil wat anders gaan doen.
Ik weet nog niet zo goed wat, want papieren heb ik niet.
En we kunnen die 170 euro wel gebruiken.
Jammer Jammer Jammer… Maar t is niet anders.
Liefs, Melanie