Hoi meiden,
Even een berichtje van een nogal onzekere moeder! Af en toe weet ik gewoon even niet goed wat ik moet doen…
Mijn lieve knul is niet altijd even makkelijk. Dat geeft natuurlijk helemaal niet, want hij is nog maar een klein knulletje van bijna 10 weken, maar toch heb ik er af en toe wel moeite mee. hij komt erg moeilijk inslaap. Dit gaat altijd gepaard met huilen (de ene keer wat minder als de andere keer). We hebben heb ingebakerd en daar wordt hij wel wat rustiger van. Maar de laatste tijd heb ik toch het gevoel dat hij wat onrustiger is. Vandaag helaas ook een rottige dag. Veel huilen en niet willen slapen. Terwijl het gister weer super goed is gegaan. Hij heeft zelfs ergens anders goed geslapen.
ik probeer dan ook zo rustig mogelijk te blijven, maar dit lukt me toch niet. Voor mijn partner nogal frustrerend, want die snapt niet waarom ik zo onrustig ben. Als ik om me heen kijk lijkt het wel of iedereen het allemaal goed doet als moeder. Terwijl ik mezelf er echt op betrap dat ik het af en toe echt heel moeilijk vind. En hierdoor ook erg moeilijk mijn ritme terug kan vinden. Kan met mijn gedachten alleen bij mijn knulletje zijn…kan daar echt zo verdrietig om worden. Ik wil er zo graag van genieten, maar waarom lukt dat me nou niet…
Sorry voor mijn “gezeur”, ik denk dat jullie hier vrij weinig mee kunnen hoor, maar soms moet je het even kwijt…