Onze vaatwasser... UPDATE!

Helaas overleden is… Jaa hij is kapot… continu geeft die de foutmelding… kan waterindicatie niet meten, waardoor hij het water niet meer afpompt en niet oppompt om het zo maar te zeggen… Helaas zit er ook geen garantie meer op want hij is al ruim 8jaar oud… Wij hebben hem voor anderhalf jaar geleden van mijn ouders gekregen omdat hun een nieuwe gekocht hadden…

Nu moet alles met de hand… en voor iets kleins is het ook niet erg om af te wassen… maar de grote dingen… pffff…
En weet je wat het is… gewoon een luxe-probleem want vroeger moesten mijn broertje en ik ALTIJD afwassen samen… Toen bestonden ze geloof ik nog niet hahahaha, niet dat ik al zoo heel oud ben hoor, maar toch…
Goh… sparen voor een nieuwe…

Tenzij…

1 van jullie nog een goede en goedkope vaatwasser te koop heeft… Hahahaha!
Wil er best wel een stukkie voor rijden…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 08 Aug 2010 19:48:34

Oh vervelend zeg! Niet tof.

Heb je hem al gereset? Dat kun je doen bij een foutmelding. Dat wil nog weleens de oplossing zijn. Moet je 2 bepaalde knoppen tegelijk ingedrukt houden. Zie gebruiksaanwijzing welke knoppen dat zijn.

Groetekes, Sje

ow jeetje zou als ik jouw was even op marktplaats kijken en bij de kringloop hebben ze ook weleens staan voor een prikkie dan zit er meestal een stikker op als hij getest is en goed gebleken, iniedergeval hier bij de kringloop staan er 2 had ik de laatste keer gezien.

Jeetje melanie wat zul je ons ouderwets vinden dan, maar wij hebben helemaal geen afwasmachine…

Groetjes,

Michèle

Wij hebben er ook geen. Schatje en ik wassen altijd af nadat we Mara op bed hebben gelegd. Ik vind het nog wel gezellig ook. Dan nemen we samen de dag even door, zonder dat uk er tussen door komt.

XxX Mamsje Didi

Hahahahaahah Nee hoor Michèle ik vindt jullie niet ouderwets…
Dan zou ik nu ook ouderwets moeten zijn zonder vaatwasser…

Maar t is geen pretje als je er wel 1 gehad hebt en nu niet meer…
IK heb al wel op Marktplaats gezocht… maar we willen niet verder rijden dan 50 kilometer… dus dan staan er niet zo veel op, of ik vindt ze niet mooi hahaha
Ze moeten wel een beetje energie en vooral water zuinig zijn…

Wij hadden hem een maand geleden ook kaduuk, maar gelukkig kon 'ie gemaakt worden. En onlangs gaf 'ie weer een foutmelding. De programmaknop lang ingedrukt gehouden tot 'ie piepte en toen was 'ie gereset. Dus deed het weer! Werkt dat bij jullie niet? Zo niet, BALEN!!! Ik was ook zo pissig dat we met de hand af moesten wassen

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

melanie

mijn ouders hadden dit ook met de vaatwasser en het bleek dat de afvoer of aanvoerslang verstopt zat. misschien een optie om die even goed door te spoelen onder de kraan. dat was tenminste bij hun het probleem. scheelt je weer een hoop centen.

bij ons is helaas de wasmachine overleden maar ook echt overleden. hij is bij een van de poten doorgeroest en lekt daar dus de helft van het afvoerwater

dat wordt dus helaas echt een nieuwe

Gewijzigd door - mellanie op 07 Aug 2010 19:06:29

@Mellanie: Ik zal het eens nakijken of de afvoerslang niet gestopt zit… Bedankt voor de tip!

@Mriek: Ik zal eens in het boekje kijken hoe ik hem kan resetten.
Mijn ouders hebben dit toen ook gehad… en een monteur vroeg alleen voor zn voorrijkosten al 75 euro, en dat is de vaatwasser al niet meer waard…

Zeg, nou moet Mriek natuurlijk niet mijn veren tussen haar billen gestoken krijgen he?! Ik had al veel eerder in dit topic dat resetten aangekaart!

Groetekes, Sje

Kietelt, die veren

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

TERUGGEVEN AAN MIJ!!!

Groetekes, Sje

Niet schreeuwen Sje, dat is onbeleefd. Als je het lief vraagt, zal ik het overwegen.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Melanie als je echt een energie zuinige wil zul je denk ik toch een nieuwe moeten kopen want de reden dat mensen hem tweedehands aanbieden is omdat hij het nog wel doet maar niet energiezuinig en waterbesparend meer is. Anders doen ze hem niet weg :smiley:

Groetjes,

Michèle

Lieve Mriek, zou je heel alsjeblieft de veren terug willen geven die voor mij bestemd waren? (En wil je ze ook alsjeblieft eerst even afspoelen? )

Groetekes, Sje

@Sje en Mriek: jullie zijn allebei GOED EN VERDOMD SLIM!

Ik moest erg lachen omdat je schreef dat jullie vaatwasser is OVERLEDEN! Hahaha. Die van ons lijkt soms wel een UFO die opstijgt qua geluid, maar hij doet het nog en we wachten gewoon eerst totdat hij dood gaat! Wij zijn het ook gewend. Toen we tijdelijk in de flat woonden vanwege het nieuwe huis, moesten we opeens ook met de hand afwassen en dat viel tegen! Een luxe probleem, dat is het. Maar soms is luxe wel heeeeeel lekker! Al wil mijn vriend het liefst ook nog een kabouter die de vaatwasser in- en uitlaadt!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ Rainbow jullie hebben straks 2 kinderen wat klaagt hij nou

Groetjes,

Michèle

Kijk Sje, dat is wat ik bedoel. Ik heb daarom net de veren eruit gehaald, afgespoeld en hierbij overhandig ik ze aan jou. Ik hoop dat ze jou net zoveel plezier geven als ze mij hebben gegeven.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Ik dacht al, “wat kietelt er?” toen ik vanochtend wakker werd! Bijzonder hartelijk dank voor het teruggeven van de veren!

Groetekes, Sje

@Sje: Het spijt me… je hebt het inderdaad eerder over het Resetten gehad dan Mriek… :smiley:

@Michèle: Ik denk dat we inderdaad een nieuwe moeten gaan kopen…
Die energie en waterzuinig is…
Dat word nog even sparen…

@Rainbow: Ik laat Noah zo af en toe ook wel eens helpen met het uitpakken van de vaatwasser…:smiley: Hij vindt het leuk om te doen… Ik heb straks intotaal 3 mannen in huis… die mogen het zware werk voor de vrouw doen toch??? hahahhaa