Onze vaatwasser... UPDATE!

@Sje: Weet je heeeeeeeeeel zeker dat het de veren waren die kietelden???
Krijgt iedereen nu een veer als ie een goede tip heeft???

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Het bed wordt hier wekelijks verschoond, dus ik ga er niet vanuit dat er ongedierte gekriebeld heeft en dat het veren waren. Of bedoelde je nog iets anders kriebeligs?

Groetekes, Sje

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Hahahaha…

Ik hou me wijzelijk stil.

Heel wijs en verstandig

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Het nu opeens weer doet!!!

Maar voor hoelang??? I don`t know… Chris heeft ondekt dat er allemaal prut in het putje zat, en heeft hem ontstopt… en tjaa tot nu toe doet ie t weer… Gelukkig maar, want vanavond kregen we eters dus had een keer zoveel borden, bestek en pannen om af te wassen…maar dit was niet nodig… Alles is schoon en wel uit de vaatwasser gekomen…

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…!!!

Groetekes, Sje

Wat fijn dat de vaatwasser het weer doet. Hier gelukkig nog niet meegemaakt, maar het lijkt me echt niet fijn om ineens alles met de hand af te moeten wassen. Niet eens het afwassen zelf, maar als je net klaar bent staat er alweer vaat op je aanrecht. Nu kun je dat tenminste gelijk wegwerken en in de vaatwasser zetten.

Groetjes,
Sandra

Ik ben ook blij hoor Sandra dat ie het weer doet… maar ja wie weet voor hoelang haha

Ja, kan me voorstellen dat je zo denkt. Ik hoop dat hij het nog een hele tijd blijft doen Mellanie.

Groetjes,
Sandra