Vanmorgen werd ik rond 630 wakker. Ik had mijn ogen nog dicht en bewoog nogniet, maar voelde dat ik helemaal duizelig werd in mijn hoofd. Dus , lamp aan , ogen open en wat er toen gebeurde kan ik alleen maar beschrijven als ontzettend beangstigend. Alles drfaaide om mij heen, mijn lichaam voelde loodzwaar aan, vooral mijn hoofd. Ik heb toen mijn man geroepen die al beneden was, en toen hij eenmaal boven was, ging het langzaam aan weg, maar wat was ik bang… Wat was dit? hoe kan dit? etc. Mijn man heeft Bo toen uit bed gehaald en naar beneden gebracht en om 800 heb ik gelijk de huisarts gebeld, want ik was er ook nog een smissleijk bij. De ergste duizeligheid was weg, maar toch. Een maal bij de huisarts werd er mijn bloeddruk opgemeten en geluisterd naar mijn hartslag. at laatste was goed, bloeddruk te hoog. 160/100, maar dat kan ook verklaren te zijn doordat ik lichtelijk toch wel wat paniek voelde van binnen. Na een onderzoek bleek dat ik een onstteking heb aan mijn evenwichtsorgaan. Moet van zelf over gaan, was de boodschap, dus ik naar huis.
Ik was erg moe, en Bo ook, dus hup lekker bij mama in bed dikkie dik kijken was de bedoeling, rustig aan doen, want vannacht moet ik de nachtdienst weer in. Ik ga liggen, en ik had het gevoel alsof weer de hele wereld draaide, alles bonzde om me heen, niet normaal. Toen de beslissing genomen om mij ziek te melden, zo durf ik de auto niet in, laat staan werken.
Tandarts afgebeld voor vanmiddag, want 45 minuten rijden en een half uur liggen, dat gaat hem niet worden.
Begin er gewoon hoofdpijn van te krijgen, en heb net de dokter weer opgebeld of er echt geen medicatie te krijgen is hiervoor, aangezien het toch wel erger wordt. Nu ligt er aan het einde van de middag een receptje klaar, de reden waarom ze dit vanmorgen niet mee gaven, is omdat het niet bewezen is dat het helpt. Hoop dus heel erg dat het werkt.
Ik wordt er namelijk bang van, nergens voor nodig zegt de dokter, is niet ernstig, maar zeg dat maar anneer je een peuter van 2,5 om je heen hebt, waar jij de verantwoording voor hebt, en ondertussen nog niet eens kan bukken, om vervolgens zwalkend de kamer door te strompelen van de duizeligheid.
Nu heb ik de afgelopen dagen ook veel last weer van mijn nek. Zonet de fysio gebeld voor het geval het vanuit mijn nek komt. Het klonk echt als evenwichtsorgaan problemen, maar mocht ik morgen nog zo last hebben van mijn nek, moest ik meteen bellen en kon ik langs komen. das fijn,
Postief punt: onlangs had ik hier een topic over mijn lever waardes. Het bleek dat die veroorzaakt werden door mijn longongtsteking, en mijn leverwaardes zijn weer helemaal normaal en binnen de grenzen voor een gezond persoon. Dus dat was paniek voetbal om niks.
Nu ben ik bang, het is echt een eng gevoel, en ben ik ook nog een svergeten te vragen aan de dokter wat er aan de hand is met mijn hand. Nou ja, over twee weken moet ik terug komen om de bloeddruk op te meten, het is een moment op name zegt hij, en idd , hoogstwaarschijnlijk is hij te hoog omdat ik mezelf te druk maak, dus over twee weken weten we daarover meer.
Maar jemig zeg, wat eng is dit!!
liefs woezel
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/FwlKp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>
Gewijzigd door - woezel op 15 Jul 2011 08:05:08