Lieve Woezel,
gaat het al wat beterder met je, ben benieuwd hopelijk doet de rust
goed voor je
Gr. mama van 2 kids
Lieve Woezel,
gaat het al wat beterder met je, ben benieuwd hopelijk doet de rust
goed voor je
Gr. mama van 2 kids
Aaahh nee he!! Gisteren ochtend dacht ik het al, maar hoopte dat ik het mis had. In de sauna was het er weer , toen dacht ik, komt door de warmte, maar nee hoor, vanmorgen bij het opstaan, bingo!!! Duizelig als ik weet niet wat. Gelukkig beperkt het zich nu alleen bij het opstaan en gaan liggen, dan wordt ik heel duizelig maar dit trekt dan vanzelf weer snel weg. Ik was net weer een week of 2,5 helemaal klachten vrij, horde twee dagen een harde piep in mijn oor, en dahct, hget zal toch niet, en ja hoor, het is dus wel!! Is het normaal dat je er zo snel last van kan hebben, of was het gewoon nog niet helemaal genezen??
liefs woezel
@Wil: geen idee maar wat vervelend zeg! Ik herken het wel van de Sauna ik werd daar ook helemaal niet goed en de dag erna had ik nog een “kater” gevoel in mijn hoofd, maar dat trok tegen de avond ofzo weer weg en de ochtend daarna was het helemaal over. Ik zou het dus nog een dagje afwachten… maar nu ik besef dat het nu vrijdag is zou ik toch maar even naar de huisarts gaan?
heb de huisarts even gebeld, ook ivm de naderende vakantie , wil toch even zeker weten of dit zo kan. De assistente gaf aan dat het kan komen omdat ik een paar dagen behastine heb genomen (medicatie voor het evenwichtsorgaan) en daarna ben gestopt. Het kan dan sneller terug komen daardoor, dat is het nadeel van die medicatie (erg lekker, want ik heb het maar een paar dsagen gebruikt) Maar ze gaat het ook nog even na vragen bijd e huisarst, om 930 hebben ze overleg, en dan mag ik na 10:00 terug bellen. Maar waarschijnlijk was het dat en moet ik toch weer die behastine slikken…is niet erg, wil ik best doen hoor, maar ja, blijf het nu nog wel even typisch vinden!
liefs woezel
maar hoezo was je na een paar dagen dan gestopt? normaal moet je dat soort spul toch slikken tot het over is + nog een dag of 3 langer?
ja is ook zo, ik weet het, nietg slim geweest, maar ik stopte omdat ik de reeks anchtdienstenw eer had gehad, en het redelijk ging, en had gelezen dat door die medicatie het herstel langer duurt, dus ik dacht, laat ike r dan maar mee stoppen, dan heb ikd at ook niet. En het ging uiteindelijk ook beter, ben 2 a 2,5 week klachten vrij geweest, maar ja, het begint nu weer. Even afwachten op het advies van de arts, en als het moet, dan slik ik de kuur alsnog wel , maar vind het echt K*T
liefs woezel
het is ook goed klote Wil, Maar heb jij bijwerkingen van die medicatie verder? zou het de volgende keer gewoon netjes afmaken eigewijze draak (ben dezelfde hoor)
nou er is overleg geweest met de huisarts en het lag idd daar aan, ik moet gewoon weer aan de medicatie en er wordt een nieuw recept uitegschreven die ik vanmiddag kan ophalen. En dit keer dus wel in nemen, maar ik mocht stoppen wanneer ik wilde. Dit keer slik ik het wel gewoon door tot dat ik bv 2 week klachten vrij ben MET medicatie, en dan kijken wat er gebeurt. Pfff echt niet leuk dit
liefs woezel
ach lieverd, beterschap ermee! maar nogmaals; zitten er bijwerkingen aan die medicatie?
Wat vervelend voor je Woezel@ hoop dat je wel een fijne vakantie gaat hebbben!
Ik heb er verder geen verstand van ( ben ook geen dokter) maar kan het misschien
ook niet komen, doordat je misschien zo net voor de vakantie wat drukker bent,
misschien wat meer gestresst, dat de klachten daardoor terugkomen?
Toen de h.a. kwam zei ze vrijwel gelijk (nadat bloeddruk opgemeten was en mij
beluisterd had) vlg. mij heb je hyp. ( je bent de zoveelste al deze week)
Advies om in een zakje te blazen, of de trap 10 keer op te lopen , kreeg ook een oxcacepammetje om wat rustiger te worden…
Nadat ik dat toen vrij heftig heb gehad, heb ik het diverse keren teruggehad.
Niet in die mate als toen, dat was vlg. mij ook accute hyp. maar meer de chronische versie. Dus klachten over het hele lichaam, en dan altijd aanwezig.
Dus het zweverige gevoel als je loopt (net of je borrel op hebt)
vaak hoofdpijn, benauwd, gevoel als iemand je keel dichtknijpt.
ERg vervelend , maar teken dat ik het ook weer rustiger aan moet doen,
weet dmv ademhalingsoefeningen wat ik moet doen.
succes en beterschap woezel en fijne vak!
gr. mama van 2 kids
I