Ontpillen?

Fijn dat dat allemaal goed was. een hele geruststelling.
Mijn ha maakt de hartfilmpjes zelf heel ideaal en als ze dan enigzins twijfelen gelijk doorsturen indd.

Nu hopen dat de rest ook goed is. Nog medicijnen ofzo gekregen om rustiger te worden?

Liefs Michelle

Fijn dat alles goed was Mriek! Als ik het zo lees, lijkt het mij ook overbelasting. Ik heb zelf ook regelmatig hyperventilatie (alleen dan de chronische variant) en hartkloppingen horen daar absoluut bij. Door de onrust in je lijf krijg je de vecht-vluchtreactie (alsof je wordt aangevallen door een tijger) en dan gaat je hart dus sneller pompen. Is onschuldig, maar wel erg vervelend. Hopelijk kan het bloedonderzoek zaken uitsluiten en dan weet je dus dat je (even) een tandje terug moet. Yoga lijkt me een goed idee en wat Liske zegt, vroeger je mandje in met een goed boek!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

@Michelle: nee, geen medicijnen gekregen. Ook geen behoefte aan moet ik zeggen. Ik heb het idee dat het nu al een stuk beter gaat, nu ik naar de huisarts ben geweest. Gek, hoe dat werkt.

@Rainbow: ik ben DOL op lezen in bed voor het slapen gaan. En doe het de laatste tijd veel te weinig. Manlief staat dagelijks om 4.30 uur naast zijn bed ivm z’n werk en ligt dus 's avonds al vroeg te slapen. Hij gaat meestal rond 21.00/21.30 uur naar boven. Als ik dan daarvóór nog naar boven moet met een boekje kan ik bij wijze van spreken direct met Erik naar bed Maar goed, kan natuurlijk ook de tv uitdoen en op de bank gaan liggen met datzelfde boekje. Komt er alleen niet zo snel van. Moet ik écht vaker gaan doen!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hahahaha, dat wordt dan inderdaad wel heel erg vroeg Mriek! Ik lees zelf ook veel te weinig, ik heb nog heel veel spannende boeken in de kast (en nog een Shopaholic van Sophie Kinsella) die daar al heel lang staan. Steeds denk ik: ‘Nu ga ik echt lezen’, maar met twee kleintjes komt het er gewoon niet van!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Erg hè?! Vind het zo jammer. Voor Erik er was, las ik echt ontzettend graag en veel. De klad is erin gekomen; lees nu vooral tijdschriften. Dat moet anders! M’n goede voornemens in het kader van de me-time: yoga gaan doen en boeken lezen

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

fijn dat het hartfilmje goed was! Ja hyperventilatie kan nare dingen met je doen, het is alllemaal onschuldig, maar het voelt wel ontzettend naar. De 1 heeft het gevoel dat zijn of haar hart ontzettend snel klopt, en de ander heeft het gevoel alsof zijn of haar hart (ik onder andere) een slag over slaat. Ook een naar gevoel hoor, had ik vandaag in de bus nog, ik weet dat het onschuldig is, maar kan er helaas niet aan wennen. Het heeft zeker ook met overbelasting te maken.

Owh ennh… de hartslag van een gemiddelde mens is ongeveer 80, maar als je onder de 100 zit valt het in princie ook nog onder normaal. Mijn harstslag is bv in rust standaard tussen de 90 en 95, hoort bij mij, maar valt dus nog onder het normale circuit. as als je normaal gesroken een hartslag hebt van 70 en nu in 1 keer 92, dan telt het wel als iets verhoogd

liefs woezel

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb4f.lilypie.com/5R2ip1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Fourth Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - woezel op 11 Jan 2012 16:57:15

@Mriek, kan jou man niet slapen als er een schemerlampje aan is. René heeft daar gelukkig geen moeite mee, die slaapt zelfs nog wel met het grote licht aan
ik kan dus 's avonds heerlijk in bed lezen, nadeel je slaapt vaak weer te laat als het een mooi boek is

Liefs Michelle

@Woezel; het was geen hyperventilatie, hoor. En idd, voor mijn doen was het een te hoge hartslag. Helemaal omdat ik er gewoon last van heb, dan is het niet zoals het hoort. Vervelend dat jij ook last hebt, vind dat het een akelig gevoel is en blijft.

@Michelle, weet ik eigenlijk niet. Zal 't eens vragen Wel een goed idee!

Groetjes,
M

Wat super van je huisarts dat hij je klachten serieus nam en dat je direct in het ziekenhuis terecht kon voor een hartfilmpje. Fijn dat er alweer een aantal dingen zijn uitgesloten. Kan me goed voorstellen dat je daar weer een stuk geruster op bent. Dingen met je hart zijn natuurlijk erg naar, dus je kan maar uitsluiten dat er iets mis is.

Hoop dat het beter gaat als je wat meer me time neemt en aan yoga gaat doen.

Groetjes,
Sandra

Uitslag bloedonderzoek ook binnen en alles normaal. Dus toch gewoon een verkeerde balans tussen inspanning-ontspanning, vrees ik. Maar gelukkig ben ik gezond (voor zover ik weet, haha)!

Groetjes,
M

Oh fijn dat die uitslag ook goed was! Gewoon in de gaten blijven houden en inderdaad een betere balans zien te vinden in ontspanning en inspanning.
En mocht het toch terugkomen en je bent er niet gerust op, dan gewoon de dokter weer bellen he?!

Groetekes, Sje

Doe ik zeker, Sje!

Groetjes,
M

Voel je je nu ook beter Mriek?

Liefs Michelle

Ja, voel me wel beter. Heb nog wel last van hartkloppingen, maar minder vaak of minder heftig dan eerder. Misschien dat ik ze ook minder erg vind nu ik weet dat het op zich geen kwaad kan. Maar goed, ben nog steeds vast van plan om meer tijd voor mezelf te pakken hoor, dat kan ook nooit kwaad

Groetjes,
M

Fijn dat je je eigen in ieder geval al beter voelt en tuurlijk moet je die tijd voor jezelf pakken!!!

Liefs Michelle

ik lees het nu allemaal pas ik heb nogal wat gemist merk ik pff.
maar wat fijn dat alles in orde is want jee je zal nu op deze leeftijd al hartklachten hebben vreselijk! in de overgang lijkt me ook niet nu al (je hebt uitzonderingen niet om je nu ongerust te maken maar ja je weet nooit) sowieso ben ik wel van mening dat iedereen een emmer heeft en dat die bij iedereen ooit overloopt… dan zou het wel weer na een paar dagen beter moeten gaan… is dat ook het geval ??
misschien is een paar dagen er tussenuit niet zo’n heel gek idee hoor!

Als je het hele topic leest, mama van Rico, dan kom je erachter dat er geen lichamelijke oorzaak is voor de klachten. Dus de emmer zit inderdaad vol. Paar daagjes weg zou leuk zijn, maar dat zit er even niet in. Ik ga op 18 februari een dagje met m’n moeder naar een wellnesscentrum, de hele dag relaxen. Vind ik ook heerlijk!

Groetjes,
M

ja ik heb gewoon jouw eerste bericht gelezen en de uitslag van het bloed, beetje druk de laatste tijd om alles door te spitten. excuses

Lees het ook nu pas…maar wat naar als je niet weet wat je hebt en je hart toch op hol slaat.
Blij te lezen dat je helemaal door de molen bent geweest en alles goed lijkt.
Dan sta je zelf ook weer zekerder in je schoenen.

Doe rustig aan Mriek en neem je eigen tijd (al weet ik dat die er niet snel is…hiertenminste niet) en ga lekker naar de yoga en welnessen…zal je zeker en vast goed doen!

Gr, danielle
Ik lees eigenlijk bijna geen topics…alleen de klok en een paar andere als ik er de tijd voor neem/heb…soms heb ik ook wel eens het gevoel van “nu op de bank hangen” en dat is dan ook mijn ontspanningstijd.

Geeft niet mama van Rico

Snap ik Danielle, heel verstandig

Groetjes,
M