Tim is nog niet eenkennig geweest. Hahaha meteen maar even afkloppen. Hij wil bij iedereen op schoot en vastgehouden worden en vind alles prima. Het verschil tussen bekenden en onbekenden is wel dat hij zodra hij iemand ziet dat hij kent gaat lachen. En dat doet hij niet als hij iemand niet kent. Dan zit hij die persoon alleen maar verbaasd aan te staren.
Bij mij op het CB vroegen ze idd ook met 9 maanden of hij op zijn naam reageert. Zelf heb ik niet het idee dat hij daar specifiek op reageert. Tim is altijd heel nieuwsgierig geweest en reageert op alles wat je tegen hem zegt. En kijkt naar iedereen die bij hem in de buurt is. Ook als er bijvoorbeeld iets achter hem gebeurt dan draait hij zich helemaal om om te kijken. Dus ja denk niet dat dit specifiek is als we Tim tegen hem zeggen.
papapapapa en mamamamamama vind ik niet echt een brabbeltaal voor een baby. De p en de m gebruiken ze niet met brabbelen. Denk toch dat dit het begin is van papa en mama zeggen. Leuk hoor, voor je het weet roepen Jurian en Erik echt papa en mama.
Het dochtertje van mijn vriendin is 5 dagen jonger dan Tim en zegt sinds kort papa en mama. Echt zo grappig, laatst was ik daar en toen riep ze de hele dag door papa. Helaas voor mijn vriendin even geen mama. Maar het is zo schattig om uit de mond van zijn kleine te horen.
Groetjes,
Sandra