nouja dat wist ik wel maar ik wist dus niet dat GERD reflux was![]()
en daarbij had de KA die diagnose niet eerder gesteld alleen had hij het erover gehad. maar het ging meer in termen kwa terugvloeing en projectiel spugen ofzo wist ik veel![]()
nou gisteren weer een nacht bij opa en oma geslapen omdat rico’s super-oma 81 werd dus zijn we ook blijven slapen gezien de afstand.
was ik bambix vergeten mee te nemen (pff wat moet je veel meenemen als je kleine uit logeren gaat en jijzelf er dan ook nog bij… dus logisch dat je wat vergeet)
nou was het gelukkig koopzondag en het kruidvat was dus ook open, mn moeder en ik er snel naartoe, hadden ze gewoon geen bambix die ik moest hebbben!! grr wel nutrix (tegenwoordig bewoon bambix) maarja, die moest ik dus niet. maar uiteindelijk toch de nutrix genomen ik dacht voor 1x maakt dat ook geen bal uit.
had ie het s’avonds gedronken nog geen 5 minuten NA zijn fles klettert hij heel zn luier vol…en ja hoor SPUITLUIER tot en met, heel zn nieuwe kleding onder mijn kleren (ook nieuw) helemaal smerig… daar reageerde hijd us ontzettend heftig op ineens op die fles… nouja sinds gisterenavond dus geen rare poep meer gehad:S misschien toch een bambix akkefietje dan. en zijn 't de gluten die zijn poep zo raar maakte, want het was wel sinds we op 6+ voeding met alles overgingen. nouja nu ben ik de nutrix weer vergeten mee naar huis te nemen (domme geit ben ik i know
we wilde het even uitproberen een paar dagen maarja gaat dus mooi niet door want vanavond moet ik dan weer bambix geven…morgen weer nieuw pak nutrix halen en dan zetten we het even voort.
nog iets grappigs,
die hond van mijn ouders is een engelse cockerspaniel (een hele lieve rode gladharige) als je tegen Beau gaat loeien, loeit hij terug, dus ik vanochtend een keer loeien tegen die ouwe makker van me loeide hij dus terug en rico begon me toch te janken hahaha. hij had zoiets van iedereen gaat zitten janken dan doe ik ook effe mee
nouja het geluid van Beau is nogal schel en hoog als ie loeit dus zal wel een schrik reactie zijn.
Hij zei tegen mijn vader Oba! en riep de hele tijd papa of paba, want paps was er niet bij, zn ontwikkeling kwa praten is ineens omhoog aan het schieten, soms praat hij binnenmonds of doet ie het mondgebaar “papa” maar komt er geen geluid, echt grappig om te zien. ach het komt goed.
hij begint ook erg eenkennig te worden, er hoeft maar een vreemde (vooral mannen) naar hem te kijken en het is hommeles. en de vrouwtjes mag hij allemaal wel
Toen we op het feest van mijn oma aankwamen werd hij ook helemaal overstuur want het was druk en hij werd echt gek van het geroezemoes dus even dikke tranen gelaten en gegilt ": yeahhh Rico in tha house![]()