hey mensen,
ik heb het er al is met michelle over gehad,
maar ik wil het gewoon even on topic zetten en aub reageren als je weet wat het is, want we moesten zn ontlasting nu even goed in de gaten houden.
hij heeft een rare ontlasting 9 van de 10x,
of het is diaree, of het is kei hard,
of het LIJKT keihard, maar binnenin is het gewoon normaal zeg maar, maar buitenkant/omhulsel (haha ik weet niet anders te formuleren sorry)
is zwart met wit erdoorheen en een paars/blauwe gloed.
wat is dit, ik vind het freaky en hij had trouwens wel iets gegeten met koemelk, (moesten we vandaag in vaste voeding proberen, lasagne dus met stukjes van friso. dit heeft hij 1x eerder gehad, ook toen moest hij overgeven, nu dus weer)
Hopelijk weet iemand hier meer van…
Ontlasting wittig/blauw omhulsel:S?
Spookpoep!
Nee, zonder gekheid, ik weet dat zwarte ontlasting betekent dat er bloed in de ontlasting zit. Ook van die paarsig-blauwe gloed zou ik zeggen dat het bloedresten zouden kunnen zijn. Geen idee of dat zo is en waar dat bloed dan vandaan komt. Ik heb ooit geleerd: volledig zwarte ontlasting duidt op een bloeding in de maag. Niet om je ongerust te maken want als het goed is had je dat dan ook al lang aan andere dingen gemerkt, maar ik gooi maar gewoon mijn kennis op tafel hier.
Meissie, als je je er niet rustig bij voelt dat zijn ontlasting zo raar is, maak sowieso foto’s van de inhoud van zijn poepluiers en ga er na het weekend mee naar de dokter. De moeder van een kindje is nog altijd de beste dokter dus als jouw gevoel zegt dat er iets mis is, naar de dokter.
En als je het niet over het weekend heen wilt tillen, gewoon huisartsenpost bellen.
Groetekes, Sje
bloed in de ontlasting is ook een teken van kma!!
Michelle! die site die jij mij heb gegeven dat stond er ook in!
oh ik kan wel janken! wat ben ik dom! had ik dit niet gewoon eerder kunnen zien stomme doos die ik ben. ik had kunnen weten dat dat bloed is Sje. dat dat het zou kunnen zijn.
maar…het is alleen de omhulsel van de ontlasting…de inhoud zeg maar niet
Lieve schat of lieve domme doos, maar net wat je wilt , bel gewoon nu even de huisartsenpost of je dit over het weekend heen kunt tillen tot je naar je eigen huisarts kunt of dat er nu meteen iets van actie ondernomen moet worden. Jij gaat zo niet rustig de nacht en het weekend in.
Toe, bel maar.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 24 Apr 2009 20:37:56
Lieverd, waarom had je dat moeten weten? Je bent toch geen medicus? Dat zou ik ook niet weten hoor. Kijk, Sje weet dat soort dingen maar die weet dan ook heeeeel veel. Daar kunnen wij niet aan tippen. Dus ook niet van jezelf verwachten.
Groetjes!
Heeeee kom op je bent maar een mens hoor gekkie. Komt allemaal god en bel gewoon even voor je eigen gerustelling ik geef jou van de week die site en we hebben het erover en ik heb er ook geen erg in. dus net zo’n domme doos
We weten dat je alles voor rico doet en je bent nu eenmaal niet alwetend, dat zijn we geen van alle
Groetjes Michelle
He luitjes en ik ben ook weleens een domme doos hoor! Als ik in mijn kindertijd Studio Sport zag en er stond bij een voetbalsamenvatting in beeld “Ajax speelt van links naar rechts” dan dacht ik dat ze bedoelden dat het een rommelige wedstrijd was!
Groetekes, Sje
nou de HA vond het niet verontrustend, omdat de inhoud dus gewoon normaal was. hij zei dat het waarschijnlijk wat geeirriteerd is door het vele poepen wat hij moet, en dat het daarom die kleur heeft. aangezien hij altijd perst bij het poepen moet ie haast wel pijn hebben. zo stom dat ik dat niet eerder aan de KA had gemeld…
nouja morgen aan de Pepti en hopelijk gaat het dan beter.
mocht hij vanavond weer een hysterica krijgen moest ik meteen bellen.
gelukkig meid en dan ook dadwerkelijk bellen he. en als het na de pepti ook nog aanhoudt gewoon je ka bellen.
Groetjes Michelle
Fijn dat je gebeld hebt en dat de arts je wat heeft kunnen geruststellen met zijn uitleg. En lekker slapen vannacht he?! Geef die kleine man maar een dikke knuffel van Tante Esther straks als je hem nog een kusje gaat geven!
Groetekes, Sje
nog is een vraagje
de KA noemde als eerste nutramigen. is dat beter dan Pepti?
want ik heb nu dus Pepti gevraagd aan Zorgente.
omdat ik die andere naam niet meer wist en ik dacht dat dat hetzelfde was
als ik het goed heb is die helemaal koemelkvrij en in pepti zit nog iets als ik het goed heb, die jij noemde gebruiken ze echt alleen in de allerergste gevallen geloof ik.
Maar ga niet op mijn oordeel af google het anders ff
Groetjes Michelle
heb me al suf gegoogled
maarre… de nutricia lijn vertelde me vandaag dat het in pepti ZOOO minimaal zit dat het lichaam het niet als ei-wit herkent??
Lekker gechilled Inge? Is het nog rustig? Ik ga zo slapen, hoop dat jij ook lekker kunt uitrusten vannacht.
En Sje, gelukkig ben jij ook wel eens een domme doos…
Groetjes!
ja het is heerlijk rustig
oh en ik heb nog is bedacht dat mocht dit niet goed werken met die pepti, dat we gewoon pepti lactose vrij gaan proberen.
nog genoeg opties open, mocht zelfs DAT niet werken, nouja dan weet ik het ook niet meer
maar eerst is afwachten hoe dit gaat bevallen.
ik ben ook doodmoe maar xfactor is nog niet afgelopen dus…en ben toch wel nieuwschierig hoe het afloopt.