Oh ja, Minke is je dochter! ![]()
Bedankt allemaal weer! Gisteren had Julia op het kdv ook weer allemaal hazenslaapjes, echt van hooguit 3 kwartier. Terwijl ze in de doek makkelijk 2 uur kan maken, of langer…'s Avonds hadden we haar helemaal ingebakerd, want ze had een vest aan en dat was nogal warm. Eén armpje eruit vond ik dan weer te koud met alleen een romper aan met spaghettiebandjes…Dus nog even helemaal gedaan en dat ging weer prima. Ik moest haar om 08.00 uur wakker maken. Ze was natuurlijk wel gekomen om 02.30 uur, dat wel…
Net hebben we samen gezwommen. Je zou zeggen dat ze na zo’n half uur moe is, maar mevrouw ligt kraaiend in de box. Ik had haar lekker in bed gelegd, in de slaapzak toch, maar dat was geen succes. Na een half uur begon ze weer te kletsen. Ze huilt dan niet, maar ze is klaarwakker! Ze krijgt om 12.30 uur eten en dan mag ze vanmiddag gewoon weer in de doek hoor. Ik denk nog even helemaal ingebakerd en dan met één armpje…Ze is er echt niet aan toe en ik wil voorkomen dat de onrust weer terugkomt. Terwijl ze juist zo vrolijk was afgelopen maanden!
De combisleeper schijnt inderdaad ideaal te zijn, maar…ik denk dat die voor Julia niet werkt nog, omdat ze dan iets te los ligt. Ik kan wel ook even bij de Puckababy kijken, want die hadden wij voor de bakerdoek en dat ging ook best ok. Uiteindelijk moest Julia echyt streak ingebakerd worden en was de PB zelfs te los, maar nu werkt het misschien wel? Dat is wel makkelijker afbouwen dan met het handje één flap losmaken…dat zag er raar uit!
Inderdaad, Julia probeert (natuurlijk haha) ook te rollen, maar ze kan het ook niet. Gisteren kon ze het wel opeens van buik naar rug, dat deed ze razendsnel! Maar andersom gaat het nog helemaal niet, dus ik denk dat ze inderdaad nog wel even in de Pacco mag. Ik ga er nog gewoon maar mee door, anders slaapt ons mopje niet meer zo goed!
En mama van mini-boy, ik zal je zeker even mailen hier met vragen hoor. Experts spreek ik altijd graag, hahahaha!
Weten jullie ook of een zgn ‘matrozenbedje’ helpt? Dan maak je een soort envelopje met een laken, waar ze dan in kunnen. Ze liggen dan bovenin het bedje en niet onderin…Maar Julia schopt haar bedje toch wel door de war denk ik!
Groetjes Rainbow, trotse mama
[img]http://b1.lilypie.com/l071p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />